hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Birtah Min....</3 :'(
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Birtah Min....</3 :'(
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 23/08/2006 :  21:43:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
I dag fikk jeg en dårlig nyhet. Snakket bare med en jente i klassen og fikk vite at Birtah var død... Fôr hesten jeg hadde for to år siden. Hun betydde så utrulig mye for meg, hadde henne nesten i tre år...
Det skjedde i vinter, hun hadde stått bindt og en person hadd eglemt å sette på håndbrekket og bilen hadde trillet på henne og hun brakk benet og måtte avlives...
Jeg orket ikke være med på skolen og fikk være med en venninne hjem..Jeg og hun jeg ble med hjem(Bestisen min) hadde hatt så utrulig mye morro med Birtah....Ho var så utrulig snill lå oppå ho på beite og snakka i tlf...gallopperte barbakk og alt...verdens snilleste hest..
Jeg var hos venninnen min ganske seint og jeg ble mere glad og vi ledde og hadde det ganske gøy....Jeg fikk så utrulig dårlig samvittighet! Hvordan kunne jeg være glad når Birtah er død?? Hvordan kunne jeg være så dum...
Noen av dere som har opplevd noe lignende?

Sabina 4-ever In My Heart<33

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 26/08/2006 :  15:33:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Skjønner kordan du har det,eg måtte si farvell til hesten min i går da han hadde røket en bøyesene i bakfoten + noe leddgreier.Var så utrolig kjipt å ta det valget,men eg trøster meg med at han slipper å leve med smerten...
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

belinda1982

» VIP

Skrevet - 28/08/2006 :  11:34:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebelinda1982  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebelinda1982  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Skjønner kordan du har det,eg måtte si farvell til hesten min i går da han hadde røket en bøyesene i bakfoten + noe leddgreier.Var så utrolig kjipt å ta det valget,men eg trøster meg med at han slipper å leve med smerten...

Opprinnelig postet av Brun best

Huff..Hørte om denne historien mens den pågikk(er nabo til Silje G).
Satt her og var skikkelig "pissed" for at ikke du fikk mer hjelp da du trengte det(henger osv...)
Men det var nok det beste for hesten.Selv om det er fryktelig å miste de...Lykke til videre med Brun.Håper du har han i mange år fremover

Belinda

http://www.belinda1982.piczo.com Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.