hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lipgloss
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Lipgloss
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  21:44:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Noen som har prøvd LipFusion XL eller Lip Sting? De skal visstnok gi en kortvarig "forstørrelse" av leppene!

Har tenkt å prøve en av de, letet etter LipFusion, men jeg finner den ingen steder heller..

edit fordi jeg fant :) http://www.parfymeri.no/produktliste.cgi?expand=300,301&prodnr=773068&show=302 eller www.lipsting.no

hva tror dere?

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Redigert av - AnneSpotGinaOgHuldra den 21/08/2006 21:50:17

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 21/08/2006 :  21:49:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Det hørtes skummelt ut :P

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  22:01:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Det skal visst være helt ufarlig, collagenen i lipglossen får leppene til å bli større pga. fuktigheten i leppene.

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 22/08/2006 :  00:14:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Har prøvd en sånn leppeforstørrer. Det sviiir
Er visst noe i de som gjør at du får en lett allergisk reaksjon i leppene, slik at blodkarene vider seg ut..
Helt ufarlig, men som sagt, svir litt første gangene (syns jeg da, for jeg er så føølsom )

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  00:22:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hehe.. håper den virker vertfall! bestillte LipFushion XL nå, kosta meg 475,-, så det blir artig å se resultatet!

Hvilket merke prøvde du Carambee?

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  02:45:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Syns det hørtes skummelt ut jeg:s
Holder meg til vanlig lipgloss (noe jeg foressten elsker, må ha lipgloss hele tiden;) )
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  10:35:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Er i grunn ikke så veldig glad i lipgloss sånn sett, det er så forferdelig klissete og håpløst å kysse med!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  15:34:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Ja, noen er veldig klissete, de er ekle. Sånn at håret klistrer seg fast i leppene hvis det blåser x) Men har noen ikke-klissete, de er herlige;)
Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  15:41:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Det var dyyyrrt:S
Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  17:25:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
.. hva gjør man vel ikke når man Anne for skjønnheten? ;)

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 22/08/2006 :  23:03:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Husker ikke merke jeg Anne. Var ikke min. Men den var i den prisklassen ja
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 27/08/2006 :  15:15:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Syns det virker dødsfancy, men jeg trenger det el egentlig ikke selv.. Gå til toppen av siden

DeeDee

» VIP

Skrevet - 27/08/2006 :  22:24:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe har hatt lyst å sjekke sånn lipgloss ut selv..men er litt "skummelt" å hive fem hundre spenn ut vinduet,hvis det skulle vise seg at den ikke virker..Anne,hold meg oppdatert da!venter i spenning..*hilsen jåla* Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 28/08/2006 :  11:06:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
nei de var ikke liten pris på lipglossen=P ! jeg hadde nåkk ikke våget å bruke 500 spenn på dt :P eg ikke i gla i lipgloss heller ! hehe =P
<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.84 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.