hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nordlendingssvaret
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Spør Hestemarked.no
 Nordlendingssvaret
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  21:39:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg antar at du har lest mellom trådene du har slettet, siden du mente at det virket som personangrep. Da har du vel også lest mellom svaret fra MIX/nordlendingen...og sett hvor frustrerte brukerne på DIN side ble over dette.
Den eneste gangen jeg kan finne dette nevnt av deg er her:

Så skal jeg svare på spørsmålene som Lopke stilte, og som mulig "nordlendingen" svarte både for frekt og krast på. Det beklager jeg.

Er det virkelig ALT du har å si om den saken? Jeg etterlyser en forklaring på dette svaret

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no

nn

Afghanistan

Skrevet - 24/08/2006 :  11:42:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva mer skal vi forlange? Robert har kommet med en beklagelse på vegne av denne personen, det må da være godt nok?

det er vel ikke interessant for oss å vite fullt navn og adresse heller?

Jeg er overbevist om at personene bak MIX har innsett at de har begått en tabbe, og forsøker nå å rette den opp igjen.

Selv er jeg blitt litt oppgitt av HM, som mange andre, og føler for en liten pause fra dette "noe kaotiske" forumet. Til da så holder jeg meg på FH så vil jeg etterhvert vurdere om jeg kommer tilbake.

Men jeg synes ærlig talt at Robert har fått nok pepper. Nå har vi fått et svar på div spm vi hadde, så da kan MIX redaksjonen kanskje få fred og ro til å bedrive andre syssler...?
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 24/08/2006 :  12:05:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Enig med Birre her. Og det var vell tross alt ikke Robert som skrev svaret fra "Nordlendingen", så skulle det komme mere beklagelser derfra ang. det svaret, bør det heller bli fra "nordlendingen" selv.
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 26/08/2006 :  12:02:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Det er ikke Robert som skal beklage, det er nordlendingen. Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 26/08/2006 :  14:54:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
såvidt jeg fikk med meg, var det Robert som skulle svare på spørsmålene til brukerne her?

For meg var det nettopp det svaret som fikk meg til å se rødt, og derfor etterlyser jeg en forklaring. Og jeg er vel en bruker på lik linje med alle andre?

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

robert

» VIP

Skrevet - 08/09/2006 :  16:01:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Føler at den debatten er avsluttet. Kort fortalt kommer vi ikke til å høre noe mer fra nordlendingen igjen, og jeg beklager på hans vegne for den umodne oppførselen..

Mvh Robert
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 09/09/2006 :  14:09:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
hehehe, Du føøler det ja.

Ja, du er vel fornøyd med svaret Anette?

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 09/09/2006 :  17:13:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
La den nå bare ligge, nå har Robert beklaget og lovet at vi slipper flere slike innlegg. Satser vel på at dusten har fått høre internt og hva mer skal man gjøre? Det er jo ikke snakk om noe kriminelt her bare helt utrolig barnslig, hånlig og idiotisk innlegg. Er Nordlenningen en voksen person (man vet jo aldri?) sitter han vel å gremmes en plass... Om han ikke gjør det, vel.. da er han så lite inteligent at jeg ikke gidder å bruke mer tid på innlegget han skrev.
(bare synd at han måtte være nordlenning, det synes jeg som er nordlenning selv var pinlig)

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 09/09/2006 :  17:53:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
er du nordlænning??? så kult.. elsker den dialekten...

har du noen gode sitat??
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 11/09/2006 :  16:15:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Både jeg og Harnesgaug er jo det ;)
Hun er utflytta nordlænning, og jeg er innflytta, hihi--
Stemmer ikke det?

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 11/09/2006 :  16:21:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
kom med noen gode nordlænning uttryk da?? Ka farsken.. Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 11/09/2006 :  18:05:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Heeei.. Æ e åsså nordlænning!

Er du tilflyttet Renate? Oii..

Therese
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 11/09/2006 :  18:11:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
kom med noen stilige uttrykk da!! venter spent!!! Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 11/09/2006 :  18:38:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
hehehe, Lopke da. Trur du vi e sånne stereotype feskar-førkje som prate som nån utpulte torskhau?

Therese: Jepp. Er tilflyttet. Flytta til Tromsø når jeg var 8 år. Så prater ikke noe særlig Tromsøværing. Har adoptert noe av "bainnskapen" da, hehe

(for ordens skyld: Jeg, og ingen jeg kjenner prater som jeg skrev over her... Men tenkte det muligens var det Marianne var ute etter)

Lopke

Norway

Skrevet - 11/09/2006 :  18:46:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
jepp.. men jeg forstod jo ikke hva feskar-førkje er for noe...

men jeg bare må smile når jeg hører nordlenning.. da kommer jeg til å smile mye på treffet da..
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 11/09/2006 :  19:43:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Fiske-jente, rett oversatt.

Huff, når jeg ser en nordlenning på tv e.l. skjemmes jeg. Er så stygt å høre på sammen med "bokmål-folk", men ellers elsker jeg nordlenninger. Fasinert jeg.

Therese
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.75 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.