hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nordlendingssvaret
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Spør Hestemarked.no
 Nordlendingssvaret
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

absinthe

» VIP

Skrevet - 11/09/2006 :  22:45:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideabsinthe  Svar med kopi av melding
er det noen som kan sende meg en pm eller noe og fortelle hva det er som er den store ståheien med nordlendingen her?? har prøvd å finne ut av det flere dager her, men neida...
www.serox1983.piczo.com Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 12/09/2006 :  12:37:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Therese: grunnen til at Nordlenning på tv er til å sjemmes over er at de ikke klarer å holde på dialekta. Nesten alle programledere iallefall, de "forfiner" språket.. fysj.

Jeg digger også dialekter fra nord (ikke alle da, hehe), skulle egentlig ønske jeg også snakka sånn...

Absinthe: Nordlenningen kaller vi h*n som svarte utrolig useriøst, på dialekt, til Lopke når hun skrev et langt seriøst innlegg hvor hun etterlyste svar på hvorfor det er så mye trøbbel med mix etc. Vi har aldri fått noe svar på hvem det var..
Det er heller ikke noe poeng i å lete etter den tråden, den ble sletta (sjokk).

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

_Emperador

Skrevet - 12/09/2006 :  16:40:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse_Emperador  Svar med kopi av melding
å dæven hann breinnsteike ka i svarte fan æ det du lure på Lopke?? ta telbakers krona di æ P*L itj førr småpæng :P hihi

æ kann ikkje nåkka førr det... æ e bare fødd sånn... hestpeis :P

MN <3 Lopke
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 12/09/2006 :  16:47:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
å dæven hann breinnsteike ka i svarte fan æ det du lure på Lopke?? ta telbakers krona di æ P*L itj førr småpæng :P hihi

æ kann ikkje nåkka førr det... æ e bare fødd sånn... hestpeis :P

MN <3 Lopke

Opprinnelig postet av M&MN_friesergutt

Åhh du er en snupp!!!!!!!

Det gjorde hele dagen for meg... dataproblemer og greier, men alt ble bedre nå..

KJEMPEKLEM!! og så ler jeg resten av kvelden....
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 12/09/2006 :  17:54:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
På skiltet til damedoen på samfunnshuset i Laukvika står det "Pesshyse" og på herredoen "Rognkaill"
Hvis noen er skillelig irriterende; -jævla kobbekuk
Masete/slitsom ; -gnålfetta
Komplimang! ; -ho e ei skikkelig kjærring! (-; det er det peneste du får her...

Innerst i det ramsailtaste næverhælvete.... da er man på tur å gi opp!
Hestkuk er like ofte et komoliment som et stygt ord, kommer helt ann på tonefallet (-;

Dinn førbainna idiot av et hestefaen i det glosailtaste mainnskitpeisesatan! = Ulskaug på dressurbanen /-:

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 12/09/2006 :  18:13:16  Vis profil  Svar med kopi av melding

Åh.. giiid for et språk..

*må lære meg*
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 12/09/2006 :  18:15:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
tror forresten jeg blander nordlending og tromsø og trondhjem forresten...

høh..
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 13/09/2006 :  12:00:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og jeg som trodde at jeg kunne være stygg i munnen...

Fysj Helen, for et språk!? Og du som er så ordentlig på håret! Må tette ørene til Klodrian med sov i ro når du kommer på besøk...!
Gå til toppen av siden

robert

» VIP

Skrevet - 13/09/2006 :  16:19:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror ikke jeg trenger å kommentere disse uttrykkene dere kommer med her.. :P

Men når det gjelder svar til absinthe er det at en bruker fikk et svar på mixen som kunne tolkes som noe "barnslig", derfor ble hele den debatten fjernet.

Mvh Robert
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 13/09/2006 :  22:17:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes du vrir deg som en ål Robert? Du vet nok godt at det svaret ikke blir godtatt av de som krever en forklaring på sametingen.

Det er tydelig vondt å innrømme egne feil, og det må være forferdelig slitsomt å ha det slik.

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  22:39:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kunne tolkes som barnslig ja.. Ha..ha..ha. Den var tørr. ;-) Gå til toppen av siden

robert

» VIP

Skrevet - 13/09/2006 :  23:18:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
BirreogVickie: Hva godtar brukerne som en forklaring tror du? Eller er det slik at noen aldri kan legge ting bak seg?

Hvilke egne feil må jeg innrømme, mener du?

Mvh Robert
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 14/09/2006 :  09:20:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg sikter nok ikke til deg personlig Robert i denne kjedelige saken om nordlenningen, men til MIX som et diskusjonsforum. Og nå har det seg slik at du er en av moderatorene bak MIX.

Så til saken: Er det så vanskelig for dere å gå ut med en beklagelse av det tåpelige svaret Lopke fikk? Hun er en dyktig hestekjenner og har vært en aktiv bruker på forumet i lengre tid. Jeg tør påstå at hun er en bruker som i stor grad har vært med på å sette en god standard for disse sidene. Tenk på all jobben hun har lagt ned i å samle et stort antall forumbrukere til OHS, som igjen er SUPERGOD reklame for DERE!

Jeg personlig har stor respekt for mennesker som ikke har vanskeligheter med å innrømme sine feil, noe dere har store vanskeligheter med. Det synes jeg er latterlig, og dere må nok bare leve med at dere har fått dere en liten ripe i lakken.

At enkelte ikke blir ferdige med denne saken? ja, synes du det er så merkelig? det kunne dere lett ha forhindret ved å være en smule ydmyke overfor gode brukere av dette forumet som fortjener bedre behandling enn som så. Jeg er overbevist om Robert, at så fort dere formulerer et saklig begrunnet svar som omhandler det tåpelige svaret til Lopke, så vil enkelte brukere la saken ligge og legge ned stridsøksen. Men ved å vri dere unna som en ullen lodott oppnår dere kun å dra ut konflikten i tid.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 14/09/2006 :  09:34:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
takk Birgitte.. Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 14/09/2006 :  10:04:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skulle bare mangle Lopke, du fortjener et skikkelig svar og en unnskyldning. Hardt å svelge - tydeligvis... Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.