hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hvem er igjen??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 hvem er igjen??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 8

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  21:33:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Jeg er her, men flytter vel..
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  21:42:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
kommer ikke inn på wenches lengre jeg, får bare "galt brukernavn eller passord hele tiden, og det er det rette

Opprinnelig postet av Bea

Bea, hvilket av dem? På det nyeste må du registrere deg på nytt, funker ikke med brukernavnet og passordet du hadde på det første forumet som ble laget.

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  22:17:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
kommer ikke inn på wenches lengre jeg, får bare "galt brukernavn eller passord hele tiden, og det er det rette

Opprinnelig postet av Bea

Samme her, får ikke legget meg inn lenger.. men klarer meg på hestemarked jeg...

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  22:33:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
jeg er her! kommer til å være på begge jeg, men da blir det jo ikke like mye her som før. har egentlig ikke vært plaget så mye her jeg, men når det lages et så fint nytt forum kan man jo ikke la være. men klarer nok ikke å forlate mix helt.
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 23/08/2006 :  23:00:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
still going strong...er ikke den som svarer mest, men hvis det er noe jeg kan/interesserer meg for så er jeg med=)

svarer ikke bare for å svare, men leser mye da...
Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  23:07:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
jeg srive litt i blant jeg åsså :D elsker å skrive i forum . jeg er jo ganske ny her da, men jeg stikker alti innom og svare på mye =) !! stikker alti innom , men har vert lite tiljengelig til internett i de siste :P !hehe
<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 24/08/2006 :  00:12:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg er her, jeg bare skriver ikke så mye lenger.
(sånn sett kan det vel godt hende det ikke er så stort savn, for de fleste som skriver i denne tråden er folk som er blitt aktive etter at jeg var som mest aktiv;-), men jeg liker å si ifra jeg..)

Er registrert både på FH og på E.O forum også jeg, men leser nok mest der også. Føler ikke for å skrive så mye for tiden :-S

Guro
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 24/08/2006 :  00:27:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Wenche trengte heller ikke å "stjele" meg...flyttet helt frivillig...
Og kommer nok ikke igjen, nei...

*Fremdeles pissed off på Mix*

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 24/08/2006 :  01:34:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Kommer til å være her like mye som før. De som eier HM virker utrolig uproffe, men de som deltar i debattene virker jo stort sett som oppegående og greie folk Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 24/08/2006 :  08:50:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Hva var det egentlig som hendte siden alle"dro"?Har hatt ferie jeg så har ikke fått med meg så masse..:S
Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 24/08/2006 :  12:45:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er borte!
Absolutt borte.
Koser meg på FH.En trivelig plass med stadig fler og fler trivelige folk.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 24/08/2006 :  14:40:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tjaa.. Kommer til å være her også, men skal prøve å prioritere FH :)
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 24/08/2006 :  23:42:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg er her omtrent hver dag selvom jeg ikke alltid legger noe igjen;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 26/08/2006 :  10:19:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Hvorfor er noen "sure" på MIX?:P Henger ikke helt med der:P(Lenge siden jeg har vært her:P)
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 26/08/2006 :  12:35:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Jeg bare kikker innom her nå og da egentlig. Holder meg til Hestegal jeg. Der VET jeg nemlig at forumet ikke går ned eller blir dustete siden jeg sitter med all kontroll over det. Er på egen server osv.
www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden
Side: av 8 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.