hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Jeg har fått hesten min tolket!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestepsykologi og atferd
 Jeg har fått hesten min tolket!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Ninettgulddal
» VIP

Skrevet - 28/08/2006 :  11:54:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har også brugt hestevisker til min, det har været ret godt! men jeg tror heller ikke man skal ruge hvem som helst, der er mange dårlige rundt omkring for de er ikke i balance.... Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 29/08/2006 :  00:53:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Blir mest "flirfoill" (trøndesk for "undertrykt åpen latter") når jeg leser om sånn "tolking".

Finn ut av hestene deres ved å selv bli kjent med dem, ha gode veterinærer, og det aller beste: Erfarne hestefolk til å ta en titt på dyret....

He - heh - kunne kanskje selv begynne som "hestetolk"...
Gå til toppen av siden

_Emperador

Skrevet - 31/08/2006 :  16:11:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse_Emperador  Svar med kopi av melding
jeg har brukt en helt uavhengig hestetolk på marinus, og der stemte så mye at jeg ble redd... flere på stallen som prøvde... var litt kult, for alle hestene var ute, det var mørkt og vi tok inn en og en hest is tallen ( pga RO) marinus var sistemann, da jeg tilfeldig bare slang meg på, og alle hoppene hadde sagt at de likte godt en stor sort hest, men at han var banslig og frekk hehe, kun marinus som er sort i stallen :P

var for mange ting som stemte.. og jeg finner det rart at det egentlig går an... utrolig egentlig hehe
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  22:35:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
I mitt tilfelle er det ikke om å tro på dette, men det er rett å slett er mulig - det fins like mye som å kunne komunisere.

Jeg får dyr/mennesker tolket via telepati, nå sist fikk jeg en kamerat av familen som døde tolket, - menneske. På det brevet stod det ingenting annet en sannheten ...

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  23:21:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
oj, så skummelt med døde.. veldig interessant egentlig..
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

richrobin

Skrevet - 01/09/2006 :  21:17:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei!

jeg har brukt en slags dyretolk på hesten min, og når han "vendte seg mot meg mens hu prata med han", og han sa at han ikke likte stellet mitt, så begynner jeg å lure. Hesten har hele den tiden jeg har hatt han satt pris på det jeg har gjort, vært blid og arbeidsvillig. Men jeg tviler ikke på at noen er flinke, men hu her har jeg ingen tro på.. Kan noen derfor sende meg en prigvat melding med navn på noen som er seriøse og flinke? Skulle likt å tolke fremtidige hester, og se om de mener det "samme"
Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 04/09/2006 :  18:34:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Vel.. tok en telefon til hu tolken her da..
Ho mente at hester kunne se inn i fremtiden, og at alt hesten sa kunne være om en veninne av meg.. eller om en annen hest på stallen som den kommuniserte telepatisk med..

Da vil jeg bare understreke at jeg betalte ho for å tolke hesten MIN. fikk ikke vite noe om hvordan han hadde det generellt eller noe, og ingen ting stemte,..
Fikk jo en eller annen fantasivenn tolket
Gå til toppen av siden

aspøylisa

» VIP

Norway

Skrevet - 26/09/2006 :  19:54:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideaspøylisa  Svar med kopi av melding
Eg trur ikkje på sånn eg, trur hesten bare går på instinkt og ikkje tenkar...Sånn!
ta en kikk på min vip...! Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 29/09/2006 :  12:38:48  Vis profil  Svar med kopi av melding

Kopi av melding:
Eg trur ikkje på sånn eg, trur hesten bare går på instinkt og ikkje tenkar...Sånn!

Opprinnelig postet av aspøylisa

Om mennesker kan tolke dyr eller ikke hvet jeg ingenting om, men at hester/dyr kun går på instinkt og ikke tenker selv mener jeg er tull.
Hvorfor skal vi mennesker være den eneste "rasen" som kan tenke? Syns det blir litt vel trangsynt å tro det Hvordan og hva dyr tenker kan vi ikke vite, men jeg tror absolutt at dyr også har egne tanker som gjenspeiler seg i personligheten til hesten.
Hadde dyrene kun gått på instinkt så ville jo alle dyr oppført seg helt likt?
Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 29/09/2006 :  22:42:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
At det er forskjell i det intellektuelle hos dyr er det ikke tvil om.
Noen er "helt teite", mens andre kan være meget smarte.
Ikke for å skryte, men gammelbonden på gården sier ganske enkelt om min hest: "Det er HUE på den hesten."
Trenger ingen tolk for å være klar over det...
Gå til toppen av siden

RenateogKillan

» VIP

Skrevet - 02/10/2006 :  13:49:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette høres spennende ut. Jeg har alltid hatt lyst til å finne ut av hva hesten min tenker og føler. Noe kan man jo finne ut av selv,men ikke alt. Er det noen her som har nr eller navnet til en dyktig heste tolker i Oslo området? Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 05/10/2006 :  11:22:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har blitt litt nysgjerrig på dette med å få hesten tolket, har hørt om noen som har god erfaring med dette, og kunne tenkt meg å prøve selv. For nysgjerrighetens skyld.

Har noen erfaring med noen "hestehviskere" i Trondheimsområde som kan anbefelas da?

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 05/10/2006 :  21:22:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
kunne jo tipsa deg om noen du IKKE burde bruke, men skal la være.... :O Gå til toppen av siden

rusket

Skrevet - 06/10/2006 :  06:23:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvorfor skal du la være Lisa? Du trener jo ikke slenge ut navnet i debatten, men heller sende på PM
simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

Milda+Tilla

Norway

Skrevet - 06/10/2006 :  15:12:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMilda+Tilla  Svar med kopi av melding
En dyktig dyretolk i Oslo området heter Sissel Grana. Hjemmeside: www.dyrekommunikasjon.no
Hun er kjempeflin, og kan absolutt anbefalles!

MVH Milda Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.