hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - D-kobberrulle bitt
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 D-kobberrulle bitt
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Torpedo

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  21:24:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg har etter noen fra hestemarked's anbefallinger bestilt ett bitt som kanskje kan passe hesten min. URL: http://horze.com/product_info.php?cPath=41_7&products_id=13080

Noen som har erfaringer med dette bittet og kan fortelle mer om det?

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm!

nutte

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  21:28:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
rulllebitt hjelper nervøse døve hester i munnen og nervøse, for da har de noe å "gjøre". tenkte jeg skulle kjøpe meg et rullebitt med en "rull" på midten i tredelt sprenger bitt;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Liv-KleppanBest

» VIP

Skrevet - 19/08/2006 :  21:32:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
søstra mi brukte dette bittet på en sterk, stri kaldblodstraver som hadde en tendens til å galoppere under løp. kusken hadde store problemer med å holde ham igjen. han gikk med dette bittet i ett løp, og har aldri gått så bra som da. han klarte ikke å bite seg fast i bittet.

jeg rir min egen hest på det bittet en del også, og han elsker det. jeg tror det har noe med kobberet å gjøre. så jeg har bare gode erfaringer med det
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  21:37:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Ble utrolig glad når jeg leste innleggene faktisk! For jeg har store problemer med å finne ett bitt som passer hesten min. For han er ganske stri når han er stresset/vil løpe. Som ofteste på flere tidspungt på tur. Han er kaldblodstraver men ikke startet.

Håper det funker! Det jeg også ble fortalt, at det hindrer hesten i å "ta" bittet og løpe ut f.eks.

Noen som vet noe mer om det?

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Ozzy&Kristina

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  21:41:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOzzy&Kristina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOzzy&Kristina  Svar med kopi av melding
Hopper med dette bittet, funker supert! Hesten min hadde en periode da han refuserte, og deretter tok tak å begynte å løpe rundt i ridehuset uten at jeg hadde sjans til å stoppe han, han låste seg helt i munnen. Det gjør han ikke med dette bittet
"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow." Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  21:50:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Gleder meg mer og mer til å få det!
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

katriiine
» VIP

Skrevet - 19/08/2006 :  22:30:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
så dette bittet vil altså gjøre min til tider harde hest å kontrollere. i og med at hun ikke kan legge seg på bittet? lettere å stoppe i allefall?? Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  08:04:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Ja,om hu biter seg fast...
www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  08:07:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Ja, jeg bruker dette. Er litt usikker på hvorfor. Hun har alltid gått på det og går bra på det
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.37 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.