hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Vask av Wintec-sal
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Vask av Wintec-sal
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  16:30:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvordan vasker dere salen deres? Aner ikke hvordan jeg skal vaske den "korrekt". Spurte hun damen i butikken, men slik hun svarte hørtes hun ikke sikker ut, virket som hun bare tippet egentlig. Har lyst til å holde salen min finest mulig, lengst mulig, så da vil jeg gjerne vaske den på riktig måte.

Så, hvordan gjør du det?

~*~ Lill ~*~

Liv-KleppanBest

» VIP

Skrevet - 19/08/2006 :  16:44:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har vasket wintecsalen min veldig lite, men når jeg gjør det bruker jeg vann og evnt. litt såpe. altså vanlig såpe, ikke salsåpe. det pleier å holde med vann. ellers har jeg kjøpt et middel til å vaske syntetiske saler, men det gikk like fint med vann. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  18:25:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Wintec har egen rengjøringsspray til sine syntetiske saler. Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  19:11:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fikk med en spray til å vske salen med, men hun dama i butikken virket veldig usikker på hvordan det skulle gjøres og lappen på flaska er ødelagt... Den er veldig skitten nå pga søle og regnvær. Men bare tørke over med vann da altså.
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Liv-KleppanBest

» VIP

Skrevet - 19/08/2006 :  19:27:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
hva heter den sprayen du fikk med? Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  20:17:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den heter Hubertusan synthetic saddle cleaner.

nutte

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  21:32:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har en spray som heter thorowgood salsjampo fra hööks har vært helt grei, bare spraye på så har jeg gnidd det litt inn med et tøystykke eller noe.
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Liv-KleppanBest

» VIP

Skrevet - 19/08/2006 :  23:00:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
lillings: da er det samme sprayen som jeg har. jeg mener å huske at det bare er å spraye på, vente et minutt og tørke av med en klut. mulig at det er smart å tørke over salen med fuktig klut først også, så den ikke er helt tørr. jeg kan sjekke hva det står på flaska i morgen når jeg skal i stallen

jeg fikk ikke såpa ordentlig av igjen jeg da, så jeg tok vannslangen og spyla den ren for såpe. utolmodig, ja
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  13:24:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Okay, men da skal jeg prøve det... Er nok litt pingle når det gjelder og teste ut ting på denne salen. Er helt ny, og veit ikke hva en syntetsal tåler(redd den skal forandre farge osv, hehe)..

Men da hopper jeg ut i det.

DeeDee

» VIP

Skrevet - 20/08/2006 :  15:11:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Han eg kjøpte min Wintec sal av(kjent saltilpasser som har egen hesteutstyrsbutikk) sa faktisk at det ikke hadde noe for seg å kjøpe "spesielle" spraysåper til disse salene,det var bare fordi produsentene tjener eksta mye cash på det at de selger sånt.Han sa at det var vel så godt å bare bruke vanlig vann,med ev.en mild såpe blandet i..det har eg gjort,og det funker fin-fint. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.84 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.