hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva gjør du når du er FORBANNA?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva gjør du når du er FORBANNA?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  12:21:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Eg begynner også å grine! Ein gong sloss eg med ein gut med AD/HD, og eg blei så sint eg bryja å grine. Folk blei heilt sjokkerte.
Me Brungot-ingar er kjende for å ha eit voldsomt temperamang, så folk HØYRER når eg er sint

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Ida_Berg

» VIP

Skrevet - 19/08/2006 :  13:10:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvis jeg blir skykkeli forbanna, da klikker det for meg! Skriker som bare faen, slår til ting o.l. blir jeg bare litt sint på noen i fammen eller noe sånt, går jeg å furter..:) Funker allti Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  14:16:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
(...)

Hva gjør du når du er forbanna, da?

Opprinnelig postet av BellaMin

Som regel får jeg ut faenskapet ved å høre på musikk eller slå trommer. Ellers så går jeg meg en tur i skogen/fjellet.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  16:39:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bytter forum

Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  17:18:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Vell, er egentlig tålmodigheten selv. Blir nesten aldri skikkelig sinna, kan lagre opp ganske mye. MEN, jeg lar meg ikke tråkke på, da sier jeg heller klart i fra, og snur ryggen til å går. Utrolig effektivt.
Om noen sårer meg skikkelig og gjør meg sint og frustrert, kan det hende jeg bare rett og slett griner, helst for meg selv, men det skjer vell i grunn nesten aldri.
Og svare saklig til de jeg blir sinna på, virker alltid for meg, de blir så paffe at det er nesten morsomt.
Kan eventuellt ta meg en tur i skogen, det hjelper det også.
Var nok mere temperamentfull da jeg var yngre, men fannt ut at jeg kom ingen vei med å rope og kjefte å smelle med dører.

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  17:38:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
passa bra den tråden nå ja.i og med at de aller fleste her er mildt sagt forbanna på mixen!!!
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

MadlaogRauen

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  20:27:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadlaogRauen  Svar med kopi av melding
Jo, jeg begynner av og til og Grine, men ikke ofte.. mest når jeg er veeeldig fortvila..
Men jeg slamrer fryktelig med dører, roper no j*vlig :P
Men spørs hva jeg er forbanna for..

Ælska dåkker
Himmelbjør Tora
Texas Rauen
Madlavinnen
Vinella

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  20:49:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg klarer for det meste å holde raseriet inni meg, og unngår dermed å ødelegge noe. Jeg begynner for det meste å grine. Jeg får ut sinnet ved å gjøre fysisk arbeid, trene eller gå en tur i fjellet.
www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 19/08/2006 20:52:02 Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  21:18:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Når jeg blir forbanna pleier ejg å gå på rommet mitt og sette på musikken på¨full guffe. Musikk er en av de få tingene som får hodet på rett kjøl igjen. Tramper i trappa, smeller i dører, skriker, og som regelen ender hele greia med at jeg ligger på senga mi og griner(med musikk i barkgrunnen ;))

Sjeldent jeg er sint, men når jeg er det så smeller det virkelig!

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  22:03:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Når eg blir forbanna pleier eg enten bare å gå å være for meg sjøl for å slippe å la sinnet gå utover andre,eller så kan det komme masse stygge ord utav min munn.
Når eg er sint på ting,som eg var for en stund siden da sikringen i hele huset gikk når eg var alene hjemme og ikke fikk den på igjen,da endte eg opp med å slå så hardt eg kunne i veggen.Gjett ken som hadde blåveis fra tommelen til albuen dagen derpå:p

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  01:21:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Når jeg blir forbanna pleier ejg å gå på rommet mitt og sette på musikken på¨full guffe. Musikk er en av de få tingene som får hodet på rett kjøl igjen. Tramper i trappa, smeller i dører, skriker, og som regelen ender hele greia med at jeg ligger på senga mi og griner(med musikk i barkgrunnen ;))

Sjeldent jeg er sint, men når jeg er det så smeller det virkelig!

Opprinnelig postet av Ane,Blida&Brana

skal du bo på internatet?

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  04:05:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Har aldri fortsått hvordan folk klarer å gjøre noe fornuftig som å gå tur og slik når de er sinte Men greit for dem som greier roe seg på den måten da, fremfor å ødelegge ting:p hehe... Når jeg er forbanna skal jeg i hvert fall ikke gjøre noe fornuftig, tvert imot!
Blir ikke så ofte sint selv, er ganske rolig og balansert av meg, men når jeg blir sint er jeg virkelig langsint. Er ikke typen som plutselig blir rasende for så å bli blid igjen. Neida, er svært sta, er jeg sint så er jeg sint, leeeenge og konsekvent!
Pleier som oftest å bli lei og går da et sted for meg selv, og syns synd på meg selv. Forsvinner bare helt! Er aldri sånn som ødelegger ting... De gangene jeg blir sint på folk, veldig få folk jeg tør bli sint på, men feks søsteren min kan jeg gjerne klore opp:p
Men egentlig er det svært sjeldent jeg har temperament-utbrudd;)

Gjør av og til lfaenskap og, ikke sånn impulst i det øyeblikket der skjer, men er jeg sint på noen, pønsker jeg ut min hevn som jeg utfører stille og rolig i ettertid...:p
Gå til toppen av siden

Silvershining

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  11:37:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSilvershining  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilvershining  Svar med kopi av melding
begynner å grine når jeg blir skikkelig sint...
og slår hardt i veggen ellr noe annet. har forstuet håndleddet på den måten noen ganger, jah

ellers kan det hende jeg går tilhesten. hu er såpass følsom at der må jeg være rolig, ellers friker hu og blir utrygg. funker det

Vakkert som sølv, hjerter av gull
Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  22:52:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
I vinter så hadde vi en rundball stående i stallen hele tiden, så når jeg ble sinna så gikk jeg ned til stallen og slo på rundballen med ei øks så hard jeg kunne! Helt til jeg ikke var sinna lengere! Virket faktisk
(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  03:06:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Grine som oftes, med mindre tempramanget reeeiser seg-som det oftes gjør! Blir veldig fort sur å grinete til tider ..
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.