hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva gjør du når du er FORBANNA?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva gjør du når du er FORBANNA?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Torpedo

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  00:13:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Når jeg er sur kan jeg også reagere med å grine, men da må jeg være veldig frustrert i tilegg. Når jeg blir skikkelig sur pleier jeg ikke vite hva jeg skal gjøre. Er det mamma eller noe så kaster jeg ting på mitt verste, men er ikke sånn til vanlig. Det skjer engang i skuddåret. Som regel sier jeg ting som kan være litt sårende, kommer ann på hvem jeg er sur på, det er ganske dumt, men har på en måte ikke kontroll over det. Må bare si hva jeg mener akkuratt da. Som regel så er det bare skriking og sjelling av folk...

Desverre egentlig..

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  00:29:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
http://www.break.com/index/angry_german_kid_with_subtitles.html

sånn dere ser ut,dere som blir så sinna på dataen sin?

er ikke så ille jeg altså,men tempramang har jeg:P
forige gang maria var sinna:knuste glass,løp,skrek til jeg mista stemmen,satt bare å skalv etter på..hormonherjet beist sa du?hihi...
men av en eller annen grunn klarer jeg aldri å bli sinna på dyra mine..har faktisk aldri fått gjennomgå:P

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Redigert av - sigyn,brauta og rubin:) den 19/08/2006 00:34:27 Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  00:40:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Tja.

Sitter foran dataen og det er no gæli med det som skulle vært riktig: Kaster meg bakover i stolen av full kraft så det knaser litt i den, slår ut med arma, eller knurrer, eller bare shaker datamusa no sinnsykt. Må vel se ganske sprøtt ut egentlig..

Hvis jeg er utendørs, er jeg fæl til å sparke ting bortover bakken, eller sparke i no anna i nærheten. Føler bare for å knuse no. Har gått ut over mobilene mine et par ganger når jeg har kasta de i bakken av full kraft så diverse deler ligger strødd utover et større område, men det fant jeg ut at jeg bare måtte slutte med, og klare å kontrollere meg selv, og heller kaste noe anna, som ikke er så dyrt. Hehe..

Ellers hjelper det å snakke litt "pent" til den evt. personen jeg er forbanna på. Litt høyt tonefall, og slenge inn x antall banneord i setningen. "Nå drar du deg HIT din HEL****S idiot!!!!!

Tja, temperament, det er det nok av her i gården. Er veldig rolig av meg i de fleste situasjoner, men når begeret renner over, da FLOMMER det over av full kraft gitt..

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  00:41:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Oi, han var litt sint

Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  00:45:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har roet meg ned nå, og jeg blir provosert av denne debatten xD

På skolen når folk plager meg (som skjer hver dag ), så låser jeg meg inne på jentedassen og griner, for så å late som ingenting etterpå

Opprinnelig postet av BellaMin

uff,du høres like håpløs ut som meg
er så lett for alle andre å si,faen,bare bli sinna da..men man klarer jo ikke,å bare tar i mot,å blir bare mer og mer deppa og lett å si det gtr ikke inn på meg.så har man et par venner da(kansje?)alle bare:jøss,hvordan tolererte DU at dem hæsja sånn med deg??man blir pælma vegg i mellom uten ågjøre noe med det..når hjernerystelser begynner å bli en del av hverdagen,er det ikke så innmari tøft lenger.
som f.eks. en type og ei bestevenn,så presterer dem å ligge sammen,når man er syk eller borte.jeps,skjedde med to forskjellig typer ja.hun andre var ikke besteveninna mi da.hver gang ble jeg bare stående å skjelve når jeg fikk vite det.selv om man har veldig lyst til å kveste trynet på de som prøver å ødlegge deg.men seriøst.trenger du noen å snakke med,så liggger blandt annet msn adressa mi på vipen min.ingen fortjener å ha det sånn.høres ut som du kommer med et lite rop om hjelp,derfor jeg kommenterer det.
er litt sånn her har jeg funnet ut:

Slå meg en gang,
jeg bryr meg ikke.
Slå meg to ganger,
det kjennes ikke.
Slå meg tre ganger,
du mister lysten.
Slå vennene mine,
og du kan begynne å grave din
egen grav!

Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  00:48:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tja.

Sitter foran dataen og det er no gæli med det som skulle vært riktig: Kaster meg bakover i stolen av full kraft så det knaser litt i den, slår ut med arma, eller knurrer, eller bare shaker datamusa no sinnsykt. Må vel se ganske sprøtt ut egentlig..

Hvis jeg er utendørs, er jeg fæl til å sparke ting bortover bakken, eller sparke i no anna i nærheten. Føler bare for å knuse no. Har gått ut over mobilene mine et par ganger når jeg har kasta de i bakken av full kraft så diverse deler ligger strødd utover et større område, men det fant jeg ut at jeg bare måtte slutte med, og klare å kontrollere meg selv, og heller kaste noe anna, som ikke er så dyrt. Hehe..

Ellers hjelper det å snakke litt "pent" til den evt. personen jeg er forbanna på. Litt høyt tonefall, og slenge inn x antall banneord i setningen. "Nå drar du deg HIT din HEL****S idiot!!!!!

Tja, temperament, det er det nok av her i gården. Er veldig rolig av meg i de fleste situasjoner, men når begeret renner over, da FLOMMER det over av full kraft gitt..

Opprinnelig postet av Wenche=)

litt ot,men for det første,jeg kan aldri klare å forestille meg deg sinna.å for det andre,er ikke du på rånerunde i skreia??

Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  00:53:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
eller forresten wenche,når jeg tenker på en viss tlf:p
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  01:00:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

litt ot,men for det første,jeg kan aldri klare å forestille meg deg sinna.å for det andre,er ikke du på rånerunde i skreia??

Neida, ferdig med rånerunden, hehe Ble Gjøvik istedet gitt. Masse folk der

Hehe, hvis du spør Overn etter temperamentet mitt, så kan nok han gi deg opptil flere episoder (A) Men, er verst hvis jeg møter på folk jeg ikke liker, etter å ha fått litt innabords, og da spesielt en viss dude med tja.. saue hår?? Haha

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

-madeira-

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  01:40:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvis det bare er småting jeg blir irritert for banner jeg litt, men kjenner jeg at det ikke hjelper puster jeg dypt og teller til ti, eller går bort fra det som irriterer meg.

Er det større ting, som får meg til å fly i flint (er ikke så veldig mye som skal til..) så er jeg fæl til å hyle, banne, rive meg i håret, grine ukontrollert, slå i ting/knuse noe og avogtil (hvis jeg VIRKELIG er forbanna) si sårende/stygge ting til dem jeg er mest glad i, hvis det er de som er årsaken til at jeg er sint da. Jeg liker slett ikke det siste, og føler meg alltid ødelagt innvendig etterpå, prøver å komme med en unnskyldning, men enten vil de ikke godta eller så får jeg det ikke til.

-Madeira- Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  01:41:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Oi, han var litt sint

Opprinnelig postet av MajaPeWs

En smule
Og som jeg LO av den filmen!!!

Men tilbake til temaet:
Når jeg er sint kan jeg virkelig bli sint. PC'en fikk seg et kraftig spark en gang, og jeg rister musa og slår den i bordet, HARDT.

Blir jeg forbanna på vennene mine begynner jeg å skjelve skikkelig og må gå unna for ikke å si/gjøre noe dumt.
(Dette er situasjonen der jeg faktisk kan styre meg mest).

Om hunden er ulydig setter jeg han på plass så han vet det. (Banker han ikke, men et kraftig rykk i halsbåndet og noen bestemte ord, pleier å hjelpe).

Om hesten skaper seg er det endten hardkjør rundt til hun blir skikkelig sliten og MÅ gjøre hva jeg vil aty hun skal, ellers så napper jeg til henne for å få henne til å konsentrere seg. Begrenser sinnet ved dyra.

Om jeg blir forbanna på mamma og stefar smeller jeg døra og blir på rommet mitt, roper usaklige ting til dem, slår/hyler i puter, kveler bamser osv. Ellers så har jeg vurdert å ut å løpe hver gang jeg blir sint, men da må jeg løpe veldig mye så det er ikke såååå aktuellt:P
Hvem vet...

Om jeg blir virkelig frustrert kan jeg finne på å klore meg hardt på armen for å få ut litt brustrasjon. Har ofte tenkt på å knuse noe, men aldri turt:P

Jepp, that's it;)

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  03:16:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kommer helt ann på situasjonen. Men jeg hever stemmen, banner, smeller i dører, skriker, og kan til og med gråte(sjelden jeg blir sååååå sint da)! Jeg mister av og til kontrollen helt og klikker. Da er det best og ikke være i nærhetenav meg. Hittil har det kun skjedd to ganger da så skjer ikke så ofte ;)
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  03:17:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
første gang jeg har sett en gutt med pms,haha..ikke ta dere nær av dette jenter:p
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  04:27:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Hvis jeg blir seriøst forbanna begynner jeg bare å grine. Ikke særlig effektivt, så hvis jeg liksom skal være streng med noen, blir jeg useriøst forbanna istedet, det klarer jeg uten å sutre ;)
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  11:23:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Når jeg er sur merker Roxanne det og da finner hun ut at hun skal springe. Da blir jeg irritert og begynner og springe etter (utrolig smart). Så prøver jeg og fange henne, men nei da. Springer litt, skriker litt stygge ting til henne og srpinger litt til. Etter vært blir det litt kasting av ting (som aldri treffer). Men tilslutt får jeg tak i henne. Og Roxanne er skikkelig fornøyd med seg selv.

Er jeg inne går det utover andre folk. Litt grining blir det også ofte. Det er helst når jeg har pms jeg blir forbanna. Er ikke en person som er skjennt får og blir forbanna.

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  11:32:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når jeg blir sint hjemme, lukker jeg alle dørene GODT, går ned i kjellern og skriker som bare faen. Det er når jeg blir ordentlig sint =P. Når jeg blir litt sint, slår jeg til ettellerannet. Men lager ingen lyd.
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.