hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hotel Cæsar har begynt igjen!! Hurray!!:D
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hotel Cæsar har begynt igjen!! Hurray!!:D
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

carambee

Skrevet - 19/08/2006 :  02:15:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
De har iallefall blitt kreative etterhvert. Mye rare "effekter". Som når Bendicte satt i bizznizz-middag og alle satt å sa "blablablablalblablalbla" hahaha

samtidig blir jeg mer og mer flau over serien.
Ser når det er på tv his jeg ser på tv der og da
men følger ikke med på klokka for å få det med meg lenger. Som jeg gjorde for et år siden :)

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  02:23:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kan jo ikke se det, er jo midt i stalltiden Aldri hjemme på den tiden jeg:p Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 19/08/2006 :  03:06:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
jeg elsker det!=D
-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  04:15:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
den fleinsoppgreia var jo bare rå da:P
er det vanlig at gutter er avhengig av hotel cæsar?

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 19/08/2006 :  14:25:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
pappa liker det ihvertfall! haha.. men han er ikke avhengi akkurat.=P
-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  14:55:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Andrea: Scott ble skutt av Rolf, før han (Rolf) satte hagla mot hodet og drepte seg selv. Scott kommer tilbake ;) Han er jo med i den intro-tingen..

HÆ?! Men han hadde jo bare et skudd??

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  15:58:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Ser også på Cæsar ja! Litt skuffet av episodene som har vært hittil i sesongen da.. Håper det retter seg etterhvert. Scott kommer tilbake, leste det i se og hør.. :)
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 23/08/2006 :  20:48:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Han Morten-barmann er kjekk
Ride with the wind Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  21:24:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Andrea: Scott ble skutt av Rolf, før han (Rolf) satte hagla mot hodet og drepte seg selv. Scott kommer tilbake ;) Han er jo med i den intro-tingen..

Opprinnelig postet av Andrea & Daytona

hehe, dårlig forklart. Scott ble skutt før de kom opp på taket. Han var jo såret i armen/siden eller noe. Og Rolf brukte det siste skuddet til å skyte seg selvi hodet (eller noe... det så vi ikke).

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 26/08/2006 :  18:32:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Han Morten-barmann er kjekk

Opprinnelig postet av LinnMerethe

Å jaaaaaaaa! <3<3<3<3<3<3<3<3

Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 26/08/2006 :  18:34:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Andrea & Daytona

hehe, dårlig forklart. Scott ble skutt før de kom opp på taket. Han var jo såret i armen/siden eller noe. Og Rolf brukte det siste skuddet til å skyte seg selvi hodet (eller noe... det så vi ikke).

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Ok. Da så. Så han kommer tilbake ja. Men med skjegg:/ Ikke like kjekk som før menmen... Scott er Scott. Med eller uten skjegg

Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 27/08/2006 :  00:41:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Har ikke sett det etter sommerferien enda, men det er fin underholdning på vinteren. Synes det var mye snodig som skjedde sist sesong, håper det tar seg opp litt Ønsker at Jens August skal komme tilbake jeg, hihi. Han er en sleip kjekkas
Beate & Alger Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 28/08/2006 :  21:57:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
uff, hotel cæsar er traaagisk! liker ikke det programmet!
Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

nettfragudenaadalen1

» VIP

Skrevet - 30/08/2006 :  09:59:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
hotell cæsar e jo litt morsomt då
før gamle stallen vår blei revet så satt alle mann rett før foring og såg på hotell cæsar d va kjempe koseli

men nå begynne d og bli for dramatisk syns jeg,men ser ut som om de fleste har fått sansen for juni

hvertfall nor hun har alle permer fulle med sudoku på jobben
Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 30/08/2006 :  10:43:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Ser det hvis jeg er hjemme, men er ikke avhengi. Var det før.....

Scott er kjekk ja!! Men det er så komisk, for jeg ser for meg den skuespilleren som Pelle i Pelle og proffen. "Jeg fikser det ikke Pellle" Døden på Oslo S er bare så bra!!!! OT? Ja.....

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.