hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kornsirkler???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Kornsirkler???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Lopke

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  21:38:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette er et tema som absolutt ligger mellom himmel og jord!!

Hva tror dere om kornsirkler??
Er det et naturfenomen??
Er alle "fake"?
er de skapt av noe "annet"?

Jeg er veldig fasinert av dette.. vet ikke helt hva jeg skal tro,
men synes det er interessant og vil gjerne høre deres meninger.

http://www.kornsirkler.org/Introduksjon.htm
legg merke til bildene til høyre...

Her er et flott eksemplar..

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  21:41:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er en tråd til om dette... Gidder ikke lete den fram nå...

Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  22:20:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Spennende tema, men jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om det.. Ut i fra bildene blir de jo bare mer og mer kunstneriske ettersom årene går. Noen er det jo bevist at mennesker har lagd, mens andre finner man ikke ut av. Er det folk som er ute og lager disse må det jo ha tatt fryktelig lang tid, for noen er jo digre! Merkelig er det ihvertfall.

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  23:51:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
kornsirkler

Laang tråd der..
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  00:39:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
jeg synes det er egoistisk av mennesker å tro at vi er alene her i universet!
jeg liker egentlig tanken på at det er noen andre der ute=P

jeg tviler sterkt på at disse sirklene er menneskeskapte, noen av dem er uten tvil det, men så store sirkler tar litt tid å lage og kommer ikke over natta når vi lager dem.
At det egentlig er NASA som står bak med stadig mer teknologisk utstyr der kan man jo aldri se bort fra=P

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  01:21:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kall meg gjerne blåøyd, men jeg tror fullt og fast på at dette er noe som blir laget av andre vesener En del av dem er nok fake, men tror de fleste av dem er enkle og gjennomskue. Særlig etter og ha sett en dokumentar om dette, slik som kornene lå bøyd (uten og være brukket) tror jeg ikke går an og fake. Heller ikke den magnetismen som var i sirklene, flere som også hevdet og få hodepine mens de var der, og noen mente de ble friske (?) av og være i sirklene.

Var en innholdsrik film og jeg er overbevist om at dette ikke er menneskelaget. Husker dere den "beskjeden" som de fant i den ene kornsirkelen? Var vel egentlig ikke sirkel da, men så vel mer ut som... ja hva så den ut som? En slags databrikke eller noe?

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  01:27:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Denne var litt skummel ...

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  01:33:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Husker den ja! Den ble vist i dokumentaren! Ja, syntes også den var skummel, fikk litt frysninger første gangen jeg så den..
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  01:41:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jo den er skummel, men den kan da umulig være "ekte"? Her er den nyeste observasjonen, 13.06-06: http://cropcircleconnector.com/2006/northfarm/northfarm2006a.html

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  07:36:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Hvorfor mener du det ikke kan være "ekte"?
De var ganske sikre på det i dokumentaren husker jeg.. Og som sagt er jeg sikkert litt for godtroende og tror på det de sa i filmen

Lopke

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  08:37:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.circlemakers.org/ Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 15/06/2006 :  09:02:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
så en dokumentar om kornsirkler for lenge siden. der viste det seg at det var mennesker som sto bak. de brukte lange planker for å lage sirklene.. men det var akkurat på den plassem da.
hvorfor har vi ikke sånne i norge? tenk så spennende
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  09:24:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
I den dokumentaren jeg så viste de hvordan de kunne avsløre disse fake kornsirklene som var menneskelaget. De mente også at det ikke er mulig for oss mennesker og bøye kornene, de blir knekket om en bruker planker og lager sirkler.
Hva mer de sa om det husker jeg ikke i farten..

Catharina_

» VIP

Skrevet - 15/06/2006 :  14:51:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
så det jeg og.. fy søren så intressangt.. eg tror faktisk at d e nokke mer der ute, på den "brikken" med informasjon de sendte til oss, stod det jo alt om de, dna osv, og vi har jo sendt ut en sånn brikke inni en sånn satelitt eller noe, som står absolutt alt om oss, dna osv, hehe.. det e litt rart då.. så dokkar ikje når de runde tingene kom ned og laget de derre kornsirklene da?:O wææ..
NASA har jo mye info som de ikje tørr og si til oss folk, de er redd for at vi ska få totalt panikk...

-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  15:04:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Forstår godt at de ikke tørr gi oss all info de vet ja... Holdt på og frike ut da de pratet om - og viste - dette med den databrikken jeg

Musken

» VIP

Skrevet - 15/06/2006 :  17:10:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMusken  Svar med kopi av melding
Personlig trur jeg alle korsirklene er "fake". Største beviset for det er nettopp at de blir mer og mer forsegjorte for hvert år.

Men det er faktisk større sjanse for at det finnes liv andre steder i verdensrommet, enn at vi er de eneste. Partiklene som livet består av finnes over hele verdensrommet, problemet er bare å finne en planet med passe avstand fra stjerne, med passe gravitasjon og med en stabil elipse (? husker ikke hva det het) rundt stjernen. Når alle "ingrediensene" finnes er det bare et tids spørsmål før liv oppstår. Forskere har allerede funnet flere planeter med Hubble teleskopet som kan romme liv.

Spørsmålet er hvor langt i utviklingen de har kommet...

http://www.freewebs.com/morgan_kane/ Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.32 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.