hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hester du drømmer om og eie:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hester du drømmer om og eie:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2006 :  20:41:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg kunne tenkt meg å eid en flott fjordhingst, premiert. Er mange å velge imellom, men kanskje Hjellar. Ellers drømmer jeg om en finfin rødblakk 1.pr. fjordhoppe med topp stamme, men hun har jeg ikke funnet ennå.

Opprinnelig postet av Mari^_^

Fjølestaen..

han er bare så nydlig <3 (du vet jo sikkert hvem det er)

du kan se bilder her:

http://pic3.piczo.com/-karen-herkula-/?g=12220248

her er bilder av han når han sto i stallen min.
jeg kjenner eieren veldig godt.

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 16/11/2006 :  09:59:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
KarenOgHerkula

takk for det Hehe, djevelører faktisk, aldri tenkt på at de skjønne ørene hans ser ut som det da, men de gjør jo faktisk det

Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

påleiting

Skrevet - 16/12/2006 :  11:06:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Opprinnelig postet av

Næmmen Lenette jo!
Den red jeg litt på i sin tid.Tenk at hun er blitt 21...var ei på stallen som eide henne,kjøpte henne av Birgit og dette her var i...89-90...Hun var jo så himla søt også sånn en artig liten sak å hoppe med...fine ponnien.

Opprinnelig postet av Kurre

Hehe, så morsomt! Det eneste jeg vet om hun er at hun har NM & Nordisk Gull m. Line Raaholt. Vet du som det stemmer?

Opprinnelig postet av

[/quote]

Det stemmer nok det ja.
Husker ikke hvem som kjøpte henne av Monika,men hun ble solgt omkring 91 tror jeg...mulig 92.
Birgit hadde broren hennes også i rideskolen.Hatting Kasper.
Litt spedere type ikke samme kapasiteten,men fin fin ponni det også.

Lenette var et sjarmtroll...også spiste hun Pizza...og brød med skinke...(Monika delte gjerne matpakke med ponnien sin) også ble hun lett fet...

Opprinnelig postet av Kurre

[/quote]
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 16/12/2006 :  19:53:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
hvis det ikke skulle være min kjære bajas, måtte det ha vært ei topp premiert dølahoppe som var helt perfekt både i lynne og av utssende.. stor og svart.. mmmm... Eller evt kunne jeg jo gjerne tenkt meg å hatt tilbake Bergumsvarta som jeg hadde på for, eller Ronja.. Lurer på hvor Ronja tok veien jeg.. Ingen som vet det.. hun blei solgt fra Notodden for tre år siden.. brun hoppe (døl såklart) var vel ca 9 år den gangen. Brun uten avtegn.. solgt uten papirer. Tenk om noen visste noe om henne!
www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 17/12/2006 :  12:38:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hvis det ikke skulle være min kjære bajas, måtte det ha vært ei topp premiert dølahoppe som var helt perfekt både i lynne og av utssende.. stor og svart.. mmmm... Eller evt kunne jeg jo gjerne tenkt meg å hatt tilbake Bergumsvarta som jeg hadde på for, eller Ronja.. Lurer på hvor Ronja tok veien jeg.. Ingen som vet det.. hun blei solgt fra Notodden for tre år siden.. brun hoppe (døl såklart) var vel ca 9 år den gangen. Brun uten avtegn.. solgt uten papirer. Tenk om noen visste noe om henne!

Opprinnelig postet av solanju

Ronja vet jeg ikke noe om, men er helt enig ang Bergumssvarta (som venninna mi eier)

Tenker hun blir stolt når hun leser dette

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 17/12/2006 :  18:15:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kunne tenkt med en rød hest med hvit man - samme hvilke rase! gjerne en klatrehest :), elsker å klatre! men ellers så er jeg jo utrolig gla i Roalen min :) Gå til toppen av siden

trineck
» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2006 :  09:07:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidetrineck  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressetrineck  Svar med kopi av melding
Gangster! En paint breeding stock som jeg red en gang på rideleir i sommer. Red ham riktignok i sprang, men er sikker på at han er super i western allikevel...
Generelt kunne jeg tenkt meg en quarter som var skolert i både engelsk og western- det måtte vært drømmen - slik som Gangster :)

http://carebears.mine.nu/gallery/d/11539-2/2006-08chamoristallen+090.jpg

Trine
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 22/12/2006 :  00:46:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Aina Vj. Gjett hvem som allerede har spadd aksjer hos Stine med Sørlandsskuffe da.. hihi..
www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

LadyOgCashel

Skrevet - 30/12/2006 :  23:31:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLadyOgCashel  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLadyOgCashel  Svar med kopi av melding
Jeg kunne tenkt meg å eie Lady, forhesten min, og Cashel en hest på Levade Noble Horse Gala Han er bare heeelt skjønn! Red han da jeg hadde time med Gbi Dew i høst Han kunne jo ALT=) Piaff,passage, spansk skritt og maasse andre øvelser...Skulle ønske de to var mine!^^,
"En hestetrener kan få hesten til å gjøre det han vil. En god hestetrener kan få hesten til å ville gjøre det!" Monty Roberts. Gå til toppen av siden

Kathriine

» VIP

Norway

Skrevet - 07/01/2007 :  20:35:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKathriine  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKathriine  Svar med kopi av melding
Har hesten i mitt liv <3 Victor! Har kapasitet for masse innen dressur siden han har fin bygning, gode steg og lærer fort + at han har god teknikk i sprang og hopper alt!

If U Are Looking After The Best Pony In The World. Give Up. He Is Mine! :;P: Gå til toppen av siden

vikro

Skrevet - 08/01/2007 :  18:50:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Etter min egen engel (får ikke lagt inn bilde..) måtte det ha vært ANTON 343. Den hesten er nydelig!! Gå til toppen av siden

Kaja.

Norway

Skrevet - 11/01/2007 :  12:24:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaja.  Svar med kopi av melding
Kunne tenkt meg og eie Løvald's Mia.. En hest som går i rideskolen.. Kjempe fin ponni!
- Husk alltid at lyset i enden av tunellen kan være et møtende tog Gå til toppen av siden

Galie

Norway

Skrevet - 19/01/2007 :  18:49:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGalie  Svar med kopi av melding
Frieser Dressurhingst!! sekle... også galie da sm jeger så heldig å eier

www.gallemann.piczo.com Gå til toppen av siden

IngvildK

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2007 :  23:05:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Favoritas! *Dååne*
Ingvild, Geni og Embla Gå til toppen av siden

Ingrid-og-Hestene

» VIP

Skrevet - 24/10/2007 :  18:06:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg eier en nydelig kaldblodshoppe :D Med utrolig stamtavle:
Bork Rigel
Trons Trollmin
Vinnikvikken
Alm Rigel
Minrill
Finstad Per
Lyngsjura
Vibergos Vinnie
Trons Luna
Linsi
Pia Sentan
Dally Sjurson
Lyngmøy
Troll Jahn

Det er traveren min sin stamtavle ( litt hulter til bulter (A) )
Hun har fargene til Bork Rigel, men en nyanse mørkere :) Slank og fin, nydelig trav samtidig som den er god, Og ja, hesten er HELT nydelig *smelt* :D Kjøpte henne i dag^^ for 10.000 ( undrer på hvorfor prisen er så lav med den stamtavla, samtidig som hun har gått 1000 m på ganske bra tid :S Men jaja, MIN traver, MIN ! ^^ ^^
Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.77 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.