hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hester du drømmer om og eie:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hester du drømmer om og eie:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

-schnuppa-

» VIP

Skrevet - 27/09/2006 :  15:33:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ville hatt Napoleon, jeg.... ser bilde av meg og ham <-------------- Gå til toppen av siden

SuuperTerna

» VIP

Skrevet - 29/09/2006 :  04:41:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Elsker Terna mer enn noe annet i hele verden jeg! hadde gått gjennom ild å vann for den hesten, hun er virkelig spesiell for meg< 3

Ellers så syntes jeg faktisk at lopke er ganske fin jeg!^^
Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 29/09/2006 :  09:20:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding

Jeg kan ikke ønske meg noe mer enn det jeg har nå. Nemlig min aller største pikedrøm. Lydiaen min er bare hærligheten selv
Det finnes ingen ting bedre enn henne. Om jeg kanskje skulle hatt noen andre enn henne, så må det vel være et fremtidig avkom etter henne.

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

MarenElskerHera

» VIP

Norway

Skrevet - 02/10/2006 :  15:06:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarenElskerHera  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarenElskerHera  Svar med kopi av melding
min drømme hest er nokk en snil p.r.e! har altid syntes de var så søte=) eller så er jo islandshest noe jeg LEENGE har drømt om.<3
Hester er ikke en hobby, men en LEVEMÅTE!:D Gå til toppen av siden

spanne_tuna

» VIP

Norway

Skrevet - 02/10/2006 :  15:19:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespanne_tuna  Svar med kopi av melding
i tillegg til min egen nydelige hest<3 ville jeg eid Petit L'Amour som er på lefdals<3 nydelig ponny. lærte meg å ri ordentlig på ham<3<3
*Cathrine & Spanne Tuna for alltid<3*
Gå til toppen av siden

Maximillian

Skrevet - 04/10/2006 :  19:18:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heihei.

Fikk stor lyst til å slenge meg med på dette

Min lille hestedrøm.. Det er den kule lille Mr.NoName, blanding av welsh og islandshest!
Ønsket meg han i 2år nå, og nå skal jeg kanskje kjøpe han om mamma går med på det(jeg eier nemlig en hest fra før..)

Ellers skulle jeg gjerne eid Melinda, men hun er død Hun som har lært meg at vennskap og tillit er det beste som fins! Og pga henne så er det nettopp det som går fremst før ridning/kjøring.. og om hesten går bra dressur/sprang eller ikke! *tusentakkvennen*
Heller en gammel god ponni som man kan kose seg med enn med disse digre konkurransehestene
Gå til toppen av siden

Kaja.

Norway

Skrevet - 04/10/2006 :  19:57:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaja.  Svar med kopi av melding
Ville hatt Corneli's Rose<3
Hu står på rideskolen jeg rir på;) verdens B-E-S-T-E!! hehe=P
Kunne åsså tenkt meg å eie Amadeus(forhesten min)!!!;D

- Husk alltid at lyset i enden av tunellen kan være et møtende tog Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 04/10/2006 :  20:12:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
å, det måtte ha vore å fått kjøpt igjen Heidi, gamlemerra mi! Eg har førsteretten på ho, og ho står (muligens) for sal. Men dei 20 000,- har eg ikkje, og 5 hestar blir vel i meste laget. Men eg har så sinnsjukt lyst, magen vrir seg kvar gong eg tenkjer på å aldri få sjå ho igjen.. huff..

Endeleg har min draum gått i oppfyllelse! I morgon køyrer eg og pappa til Dombås for å hente Heidi!! Gler meg sinnsjukt til å sjå ho igjen.

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 04/10/2006 :  20:37:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
å, det måtte ha vore å fått kjøpt igjen Heidi, gamlemerra mi! Eg har førsteretten på ho, og ho står (muligens) for sal. Men dei 20 000,- har eg ikkje, og 5 hestar blir vel i meste laget. Men eg har så sinnsjukt lyst, magen vrir seg kvar gong eg tenkjer på å aldri få sjå ho igjen.. huff..

Endeleg har min draum gått i oppfyllelse! I morgon køyrer eg og pappa til Dombås for å hente Heidi!! Gler meg sinnsjukt til å sjå ho igjen.

Opprinnelig postet av Oxhovds Victoria

Å, så moro Veit hvordan du har det Jeg kjøpte igjen en hest 1.mai som jeg solgte i fjor sommer. Angret meg sinnsykt for salget, og gråt av glede når jeg fikk beskjeden om å få kjøpe henne tilbake.
Gå til toppen av siden

Vilona

Norway

Skrevet - 04/10/2006 :  22:53:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei:) Måtte bare henge på jeg å
Ville eid Fohesten min Amadeus:D<3
ellers ville jeg eid Favoritas:D
Men Blir vell Aldri de..
Men er bare fornøyd med å være forrytter til den Beste! :D<3 nemlig Amadeus:)
hadde vært litt kult å eid den andre forhesten min Matrix.:D
Amadeus er den svarte og Matrix er den Pinto fargede:)<3

-De som ikke tror lykke kan kjøpes for penger vet ikke hvor det er hester tilsalgs:D<3
-BeateOchAmadeusOchMatrix<3-
Gå til toppen av siden

ChapmanLane

» VIP

Skrevet - 22/10/2006 :  12:19:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideChapmanLane  Svar med kopi av melding
det er mange! :D
Perle Lill, Perle Spik og Rodeo Drive for å nevne noen :P

R.I.P Perle Turi :'( Gå til toppen av siden

Ellbell

Norway

Skrevet - 22/10/2006 :  16:36:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding
Har drømmehesten min þyrla som har vært yndlingshesten sinen jeg møtte henne i 1998. Nå har jeg snart eid henne i 4 år! Men skulle jeg virkelig fått et ønske oppfyllt hadde det vært at hun var 10 år yngre

Er jo så heldig å ha et føll etter þyrla. Flipi er 5 mndr imorgen.

ellers khadde jeg fått alvorlige problemer om jeg hadde blitt ilbudt et annet av þyrlas avkom - Bjerkur fra Gomnes. Noen som har noe info om han forresten?

Gi meg en vrengt polvott - any day! Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 22/10/2006 :  16:53:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Hvorfor i all verden har jeg ikke helt fått med meg denne tråden før??
Jeg er jo i den (u)heldige situasjon at jeg slett ikke eier min egen hest;-) Så jeg har lov å drømme så masse jeg vil, helt uten at det tråkkes på noens høver :-)

Iallfall, så hadde jeg aldri sagt nei takk om noen tilbød meg Potifar til Anett Kristin Olsen, den hesten er i mine øyne rett og slett LEKKER.
Ellers kunne jeg godt tenke meg å få lagt labbene på hesten til en venninne av meg, men siden hun eier den er det jo slik at jeg får tafse på osv. og da er det ikke sååå farlig å eie selv:-)

Guro
Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 25/10/2006 :  23:36:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
denne her er en drøm å eie Skjønne hesten min.

Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 15/11/2006 :  20:30:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
denne her er en drøm å eie Skjønne hesten min.

Opprinnelig postet av Ferrari & Miriam

ÅHH !! DET VAR FIN HEST !! med djevel ører.. hehe.. søtt det :P
FARGE OG IKKE MINST AVTEGN VAR SÅ SØTT <3<3<3

men jeg har omtrent altid drømt om Islandshesten <3 <3 <3 <3
men må si jeg ble forresket i Frisere, Haflingere, P.R.E og N/L ' en.

utseende er fra rase til rase, går mer på "form og farge" der, hvis man kan si det sånn ;P

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.64 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.