hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dressurtrener å anbefale
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Dressurtrener å anbefale
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Vilona

Norway

Skrevet - 07/10/2006 :  19:17:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
MayElise På Reppe/Bjørneraas ;D
-De som ikke tror lykke kan kjøpes for penger vet ikke hvor det er hester tilsalgs:D<3
-BeateOchAmadeusOchMatrix<3-
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 07/10/2006 :  20:04:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
MayElise På Reppe/Bjørneraas ;D

Opprinnelig postet av -A_M-

Hun er ei venninne av meg Har hjulpet meg litt med min kjære baby. Både flink til å instruere og ri!

Hege Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 07/10/2006 :  21:56:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Men -A M- og Hege, May Elise er vel ikke på Østlandet?? (eller har hun flyttet?? Da tror jeg gud hjelpe meg at jeg gir opp, for da finnes det jo snart INGEN som rir dressur nord for det der kjære fjellet vårt (aka Dovre))

Syns Spoff har noen gode poenger, men jeg ser også en at det kan være nyttig å samle andre folks erfaringer i en slik tråd, frett og slett fordi det kan spare deg for en god del prøving og feiling. Men det kan være nyttig å mene noe mer enn at folk er flinke eller ikke. Hva legger man i flink? Hvorfor vil du anbefale nettopp denne trenere? Har vedkommende noen spesielle prinsipper det rides etter?

Det er feks ikke noen vits i å foreslå Alexandra Myhren for en som rir konkurranserettet dressur, eller å foreslå Per Waleer til den som bare ønsker å undervises i akademiske prinsipper :-)

Guro
Gå til toppen av siden

SøndreAasGård

» VIP

Skrevet - 03/11/2006 :  16:59:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Trude Vaslestad holder til på østlandet, kjører mye rundt fra oslo og utover mot Son etc. Hun har også helgekurs rundt omkring, Nordland, Alta her og der.
Veldig flink, god på å jobbe igjennom problemer med øvelser, utdanna sin egen hest fra unghest til GP, så veldig god med unghester, sympatisk og flink instruktør, anbefales.
Hun har vært med å hjelpe meg til å ri min bebis fra baby til Prix St Georg, og for å støtte meg til et par av de andre her, jeg skjønner heller ikke voltesits eller sukkerbiter og trakk meg som frilans journalist fra aktuell side bla pga dette.
Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 04/11/2006 :  00:24:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
sukkerbit for å få hesten på tøylen?
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

kjersti *

» VIP

Skrevet - 06/11/2006 :  15:07:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
guro:
det var jo kanskje litt pessimistisk å si at det nesten ikke er noen som rir dressur nord for dovre... louise almlund er jo en dyktig trener, i tillegg så har vi jo gunhild (vet ikke hvor mye hun instruerer lengre, men hun dukker opp i ny og ne), ellers er det både helle slupphaug, torill (klassisk, bla natalie trener for henne), liv hiberg (eva letnes og marte teigen- sentrert ridning i tillegg) og noen flere :) og jeg har troen på en del yngre ryttere som etterhvert kommer opp i klassene, bla noen på bruråk får dere forresten ri for trenere som ikke hører til hårstad nå?
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2006 :  19:36:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
får dere forresten ri for trenere som ikke hører til hårstad nå?

Opprinnelig postet av kjersti *

Det har vi alltid fått, men det er jo ingen som gidder å engasjere seg så mye i dressur her..

Marte Teigen er blant annet å instruerer noen dager i uken, og itillegg har vi store planer om å begynne med faste dressurtreninger med en eller annen trener, men ting tar tid

Hege Gå til toppen av siden

kjersti *

» VIP

Skrevet - 06/11/2006 :  20:11:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmmm...da jeg fikk trener til å komme dit og instruere fikk vi beskjed om at det ikke var lov :P vi var tre-fire stk så det har nok vært litt endring i reglene Gå til toppen av siden

tanta
» VIP

Skrevet - 19/11/2006 :  12:49:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Til den som spurte, Karen Helene Gjerde (Kanga) underviser ikke, til det har hun altfor mange hester å ri, ca 4-5 hver dag, som hun bruker mye tid på og aldri slurver med.
Syns Spoff, som alltid, svarer meget fornuftig. Og når det gjelder pris så er det jo klart at dyktige mennesker forlanger godt betalt, og er det langt å reise bruker jo treneren mye tid og penger på dette også.
Kansje greit å prøve å samle en gjeng som kan binde seg opp til weeken kurser fast, og få til en trening på den måten. En ting er i alle fall sikker, alle trenger hjelp og dess mer hjelp en får jo bedre blir resultatet.

Kris
Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 19/11/2006 :  13:50:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Marianne Sundal:D På Dikemark Rideskole, kjempeflink, lærte mye på bare en time!
Savner deg Windy<'3<33 Gå til toppen av siden

LadyOgCashel

Skrevet - 20/11/2006 :  15:28:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLadyOgCashel  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLadyOgCashel  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ann Cathrin Lubbe kommer til Elverum og Hamar i hvertfall - anbefales på det sterkeste!!

Opprinnelig postet av Ellbell

Jepp jeg og Lady trener for henne en gang i måneden på Elverum Rideklubb=) Kjempeflink trener som virkelig er engasjert!!

"En hestetrener kan få hesten til å gjøre det han vil. En god hestetrener kan få hesten til å ville gjøre det!" Monty Roberts. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.