hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor høyt har du hoppet?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 Hvor høyt har du hoppet?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

|| Marthe

» VIP

Skrevet - 17/08/2006 :  22:25:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Synes det var høyt nok jeg, i grunnen avgjør jo bredden på hinderet mer vanskelighetsgraden enn høyden synes jeg?

Opprinnelig postet av Harneshaug

Enig der. Smale hinder pleier å være teknisk vansklige..
Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 18/08/2006 :  00:32:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Driver ikke sånn høydehopping, "hopp-så-høyt-du-kan" og slikt, og vi pleier ikke hoppe høyere enn 120 på treninger, vi har bare hoppet sånn skikkelig høyt 1 gang :P... Hopper aldri uten trener til stede, med unntak av kavaletter og bomarbeid. Tørr rett og slett ikke, for hvis det skjer noe, eller jeg gjør noe feil, og ikke får rettet på det, så sitter man fint i det.

Opprinnelig postet av MonCherie

må bare si at jeg er kjempe enig med deg! Det er ikke ofte jeg hopper uten trener heller...heldigvis er trenern min mer opptatt ridning enn å makse hesten hver gang..men litt moro å hoppe litt høyere innimellom hihi

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53

Redigert av - MagicHoneyEye den 18/08/2006 13:26:47 Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  11:20:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Hopper ikke høyere en 60 alene. Med pappa 80. Men har ikke hoppet bane med han enda (hadde bare et hinder da). Kommer nåk til og hoppe litt høyere etterhvert med han da.
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

*Showjumping*

Skrevet - 18/08/2006 :  18:39:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nettopp kommet hjem, var ute å hoppet 155cm i stad, Må ærlig innrømme at det var ny rekord for meg.
Redigert av - *Showjumping* den 18/08/2006 18:40:50 Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  19:18:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
hopper heller ikke noe særlig uten trener nå, bare små hindre, små baner etc.
Er så lenge siden jeg holdt på så da synes jeg det er greiest.

Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  19:39:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Hehehehe Såg forandringen, tiiiidig!
Jeg har nå hoppet 115 jeg med Hellegutten på 149, og er skammelig stolt over det Dette foregikk også i trav:P
Om jeg får meg en spranghest en gang i tiden så vil jeg gjerne hoppe høyere, men nå går det mest i dressur på den andre pånnisen

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  21:32:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Har hoppet 85 cm jeg
Fornøyd med det Kan vell ikke vente så veldig mye av en hest jeg fikk gratis. Kjøpte henne ikke for å bruke henne til sprang, så jeg bruker ikke å hoppe så mye, men synes det er kjempe gøy fordi

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Liv-KleppanBest

» VIP

Skrevet - 19/08/2006 :  22:12:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har hoppet 80 med min kaldblodstraver-gutt. da var jeg stolt. det er en hest som har hoppet veldig lite. og jeg tror han har kapasitet for mer med riktig trening. det er beina som bestemmer. altså hvor mye han egentlig tåler. Gå til toppen av siden

babo

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  16:26:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebabo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebabo  Svar med kopi av melding
Jeg har hoppet 80 bane.. og 85 enkelt hinder, for jeg har ikke hatt no hest som har hoppet høyere..;P
Hester Er Som Luft^-^
-Man Trenger De For å Leve:)<3
Gå til toppen av siden

babo

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  16:26:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebabo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebabo  Svar med kopi av melding
Jeg har hoppet 80 bane.. og 85 enkelt hinder, for jeg har ikke hatt no hest som har hoppet høyere..;P
Hester Er Som Luft^-^
-Man Trenger De For å Leve:)<3
Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  23:46:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Jeg hoppet en rekk på 145cm med ponnien min nettopp:D Men da var jeg redd! Flinke flinke Tommyn, touchet ikke en gang<3
Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  08:06:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
JEG hopper 135 høyde

men med hest:
hoppet oxer på 120 cm med islandshoppa jeg hadde på for
hun var ikke høyere enn.. ca. 135-140 cm mnkh.
*skummelt*

hun fløy over
*stolt*

hun hoppet 110 bane

hoppet 1m oxer med Herkula (134cm mankh).

Never give up on the things that make you smile!
Redigert av - KarenG den 28/08/2006 15:13:39 Gå til toppen av siden

Guro!!
» VIP

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  15:43:40  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingGuro!!  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGuro!!  Svar med kopi av melding
hoppet 130 med en 16 år gammel traver på 150. Stolt:)
Guro<3 Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  20:22:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Hoppet 110 rekk med gamlehesten.
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 28/08/2006 :  15:11:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
[quote]Driver ikke sånn høydehopping, "hopp-så-høyt-du-kan" og slik
Opprinnelig postet av MonCherie

ikke jeg heller!! her er det dressur-hopping*
Herkula hater dressur men elsker sprang, derfor blir det dressur på sprangbanen*
det er den beste måten å "trene" dressur på. hun pleier å springe ut og steile med meg()

haha glemmer ikke den dagen jeg bestemte meg for: i dag SKAL vi ha dressur uten hinder!
..men neida.. Herkula var uenig.. vi fikk til 2 runde volter, før hun sprang ut, å hoppa over gjerde på ca. 135-140 cm...
da hadde jeg NULL kontroll, men klarte sitsen* i sprange heldigvis
jeg syntes det var så skummelt! Herkula på 134 høy hopper høyere enn seg selv!
*grøss*

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.