hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Frustrert!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Frustrert!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  23:09:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Vet at dette er en gratis tjeneste men likevell, den er såpass stor at den burde være seriøs.

Skulle som jeg ofte pleier legge inn en annonse, og fikk da beskjed om verifisering. Den er jo grei tenkte jeg og tasta inn telefon nummeret mitt. Koden kom til mobilen og jeg tastet den inn på siden. Og deretter får jeg bare error side. Prøver på nytt og på nytt. Uten noen lykke. Prøver så i gå inn på nytt på sett inn annonse og får igjen opp at jeg må verifiseres, sender så en ny kode til mobilen og det samme skjer igjen.

Når man har et så stort sted som Hestemarked hvorfor tar man ikke å bryr seg litt om å få det til å funke?

www.hestegal.no/forum <--- Flott forum.

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  23:24:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Samme skjedde akuratt med meg når jeg skulle legge inn bilder på VIP.

Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  23:42:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
SKJEDD I DAG??
hele hestemarked har vært nede noen timer ser dere..

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 16/08/2006 :  08:30:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen timer??? Jeg kom ikke inn i hele går og i dag får jeg ikke logget meg inn for hele hovedsiden er blank!!!
Heldigvis fungerte linken til mix, men jeg trenger å skrive i dagboka mi......

A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  09:22:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg har kunnet komme meg inn på vipsiden min hver dag jeg?... Lurer på hvorfor det er slik at noen kommer seg inn og andre ikke? Utrolig frustrerende at det skal være slik som det er..
Og at vi ikke kan få noen til og svare heller... Utrolig trist for HM mister folk på dette viset...

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  09:39:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg kommer inn på vip'n, men i dag skulle jeg redigere den, og da fikk jeg opp sånn vertifisering. Prøvde 4 ganger, ingenting skjedde.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  12:27:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Typen min prøvde å verifisere seg i går og fikk koden og fikk verifisert seg. Derfor lånte jeg hans pc for å verifisere meg og men etter å ha klart det så fikk jeg på ny beskjed om verifisering! Samme med han!
Akkurat nå funker ikke forsiden og jeg må oppdatere sider ørten ganger for å få dem opp.

Tilslutt ble det nå til at annonsen min er å finn i stedenfor, fordi jeg får jo ikke lagt inn annonse her!

www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 16/08/2006 :  12:57:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
døds irriterende..
Men er ennda mer irritert på hest.no
Jeg skulle bli meldem der, og måtte skrive inn epost osv.. så trykket jeg på neste liksom, så kom det bare en blank side. og når jeg oppdaterte, så kom det error.
Så prøvde jeg igjen, og jeg har bare en epost adr, og da stod det : E posten er i bruk. Hallo! det er den ikke. Jeg har prøvd og logge meg på den kontoen, men det går rett og slett ikke. døds irriterende!!!

-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

Irene A

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  17:32:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIrene A  Svar med kopi av melding
Jeg får ikke logget meg inn på VIPen siden det er feil på hovedsiden til HM... Noen som vet om snarveier til innloggingen? Håper HM får ordnet dette snart
Blogg: http://www.hest.no/blogg/?bid=643 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  17:37:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg får ikke logget meg inn på VIPen siden det er feil på hovedsiden til HM... Noen som vet om snarveier til innloggingen? Håper HM får ordnet dette snart

Opprinnelig postet av Irene A

jepp, snarvei.. hopp inn på min vip, under bilde mit..
trykk på gjestebok.. for å skrive må du være innlogget, logg inn og hopp til din egen side..

sånn kom jeg meg inn idag.
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  17:41:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Irene A

http://vip.hestmarked.no skal virke...

MEN, den ville visst ikke virke i dag

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Redigert av - Helle_ den 16/08/2006 17:42:57 Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  17:47:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Se om linken min her fungerer for deg :
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=9847

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  00:43:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Huff irriterende. Men da er i værtfall forloveden satt på jobben med og lage en gratis annonse side, har jo vært pappas plan med det ene domenet en god stund nå så skal vi se om det ikke blir noe. Hvis det blir noe utav det blir det ganske garantert mer stabilt enn HM.
www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.