hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - MIX SAMLINGEN DEL II (Kveld)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 MIX SAMLINGEN DEL II (Kveld)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 11

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  12:34:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
haha jeg er også relativt kjent i oslo, men skal sies at jeg aldri har vært på bella napoli (eller hva det het) før. finner nok fram - hvis ikke er det bare å spørre etter "den gjengen av gærne jenter som går rundt i bånd"!

edit: innlegg nr 400, hurra!

www.freewebs.com/hannaoglukas
Redigert av - Hanna & Lukas den 20/08/2006 12:34:58 Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 20/08/2006 :  13:15:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Hehe, jeg tror et søsken av deg er sammen med et søsken av denne kjekke mannen
Etter hva jeg har klart å snike til meg på blink..

Opprinnelig postet av Eikdokka

Glemte å kommentere denne...
Tror jeg vet hvem du snakker om nå ja. Siden jeg bare har ett søsken, og kjæresten hans har jo bare et søsken som er mann

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  13:41:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Hihi
(Ser for meg at han blir med på 4 dagers heste-tur til Oslo.. Haha)

Therese
Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 20/08/2006 :  14:20:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå har jeg bestilt hotellrom på Plaza så nå er alt i boks. Gleder meg veldig til å møte dere alle sammen ;-) Resten av gjestene kommer til å forlate stedet med alt hestesnakket som kommer til å bli der :D Hih, neida! Dette skal bli kjempe moro. Skulle ønske dagene gikk fortere. Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 20/08/2006 :  15:10:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hihi

ehm.. Nei, han skal vel ikke på noe Oslo tur? hjelp, blei nervøs her nå

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  20:12:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
carambee og stall ringstad:maria skal ta med sånn hunde aka barnesele til dere som hun kan feste dere til,så sørge for at dere kommer dere fre:P
maria er lommekjent i oslo:D

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Gjør d. Da får jeg gode minner fra da jeg var liten å gikk i sånn. Mamma hadde meg i bånd siden jeg gjorde så mye galt å var høyt og lavt samtidi. Hehe..

Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  21:43:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
carambee og stall ringstad:maria skal ta med sånn hunde aka barnesele til dere som hun kan feste dere til,så sørge for at dere kommer dere fre:P

Gjør d. Da får jeg gode minner fra da jeg var liten å gikk i sånn. Mamma hadde meg i bånd siden jeg gjorde så mye galt å var høyt og lavt samtidi. Hehe..

Opprinnelig postet av Stall Ringstad

gøy å ha med deg i glassmagasinet da kan jeg tenkte meg

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  00:36:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Haha,tar med sånn langt tau som alle kan holde i(brukte sånn når jeg gikk i barnehagen)
Blir koslig da,det er kun 3 minutter unna spektrum
Nammnamm,gode maten på bellanapoli!

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  00:37:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Hihi

ehm.. Nei, han skal vel ikke på noe Oslo tur? hjelp, blei nervøs her nå

Opprinnelig postet av carambee

Hehehe, ikke noe å bli nervøs for Tror nok ikke han har tenkt seg til Oslo, og i allefall ikke på hesteshow.

Therese
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 21/08/2006 :  00:41:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Jeg hadde også sele når jeg var liten. Da jeg datt utenfor en kant og slo meg laga mamma en "løpesnor"til meg i hagen så hun slapp å løpe etter meg hele tiden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  15:31:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Jeg hadde også sele når jeg var liten. Da jeg datt utenfor en kant og slo meg laga mamma en "løpesnor"til meg i hagen så hun slapp å løpe etter meg hele tiden

Opprinnelig postet av carambee

Hehe. Skal finne min også, så da er vi jo berget. Godt d ikke bare er jeg som gikk i bånd. Hihi

Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 21/08/2006 :  23:59:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Tror ikke jeg har selen lenger.. Men har et fint nagl-halsbånd. Det kan nok brukes,hehehe

Catharina_

» VIP

Skrevet - 22/08/2006 :  09:16:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
haha carambee, syns jeg ser det for meg=D
-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  22:52:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
sånn naglehalsbånd har eksen også:P
skal spørre om jeg får låne det,så skal vi rule byen carambee

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 23/08/2006 :  00:40:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
hehe, hvis vi lenker oss sammen så har vi i det minste hverandre hvis vi roter oss vekk ;)
Side: av 11 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.67 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.