hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - MIX SAMLINGEN DEL II (Kveld)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 MIX SAMLINGEN DEL II (Kveld)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 11

carambee

Skrevet - 19/08/2006 :  03:11:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
puh, det var bra.
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  14:44:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Slapp av Renate ska nok ta godt vare på deg. Visst d ikke er jeg som trenger pass. Blir sikkert å forville meg bort mellom spektrum og Belle Napoli. Da får noen samle meg opp;)
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 19/08/2006 :  17:47:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Ja der kan ikke jeg heller hjelpe Helene.
Det var visst tomt for retningssans den dagen jeg ble laga hehe

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  22:07:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Har du fått deg billett Renate?
Hehe, jeg tror et søsken av deg er sammen med et søsken av denne kjekke mannen
Etter hva jeg har klart å snike til meg på blink..

Tror forresten denne Mix samlinga kommer til å bli bra!
Lopke: Ikke vær lei.. *snufs*

Therese
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  22:14:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Litt bedre humør nå.. dere er gode på ha.. Gleder meg sånn til å treffe dere alle!!

Men ble litt trist av å høre og (av Robert) at det har blitt forsøkt slike treff før gjentagne ganger uten hell..

Jeg håper og tror at denne blir bra jeg.. vi blir sikkert rundt 50 stykker!! hvilket er MYE!!

Det er jo et lite bryllup det :)
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  22:49:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg gleder meg supermasse og spanderer pils på deg Marianne som har fikset allt dette!!! Nå har jeg vært borte i 2 dager og aner ikke hvilken annen tråd du snakker om??? Nå må jeg ut å lete... Noen som har vært stygge med deg? Banker dem gjerne jeg, bare spør Renate&Horton angående mine "bulende muskuløse armer hvor blodårene svulmer" he he...
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  00:07:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg gleder meg supermasse og spanderer pils på deg Marianne som har fikset allt dette!!! Nå har jeg vært borte i 2 dager og aner ikke hvilken annen tråd du snakker om??? Nå må jeg ut å lete... Noen som har vært stygge med deg? Banker dem gjerne jeg, bare spør Renate&Horton angående mine "bulende muskuløse armer hvor blodårene svulmer" he he...

Opprinnelig postet av Harneshaug

drikker ikke øl, men liker alt som er søtt :) (deg blandt annet:)

tråden er på hestemarked.no, den heter Spoff, Robert er dere her eller noe.. prøvde å få ryddet opp, men jeg vet egentlig ikke hvor mye jeg fikk til eller hva resultatet blir..

Men takk som stiller opp som bodyguard.. Kanskje jeg får bruk for det når vi nå skal møtes alle sammen face to face?

He he.. spøk til side.. JEG GLEDER MEG TIL OHS OG TIL Å TREFFE DERE!!
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  00:27:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
IKKE ØL???? Hva er du for en "kvasi-danske"? he he.... noe søtt til den søte skal bli (-;
tror treffet blir utelukkende hyggelig jeg, ser ikke for meg at noen ryker i tottene på hverandre..
Har vært inne å lest den tråden, ble utrolig skuffet og sjokkert av det såkallte MIX-svaret. Missforståelser har ingenting med saken å gjøre, det der må av alle idiotiske innlegg på dette forumet være det som tar førsteplassen. Jeg ble helt rystet og skjemmes over å være nordlenning.
Forfatteren burde finne seg en pizco-side å holde styr på sammen med de andre fjortizzene for dette var det absolutte lavmål.
For de som tror at de sitter å driver dette forumet av ren og god hjertevilje og ikke har annet å gjøre? .... Hallo, prøv å tenk på reklameinntektene de har, de jobber ikke gratis.
Prøvde å svare på tråden men selvfølgelig... funket ikke....

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  01:15:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
carambee og stall ringstad:maria skal ta med sånn hunde aka barnesele til dere som hun kan feste dere til,så sørge for at dere kommer dere fre:P
maria er lommekjent i oslo:D

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  01:39:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
carambee og stall ringstad:maria skal ta med sånn hunde aka barnesele til dere som hun kan feste dere til,så sørge for at dere kommer dere fre:P

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Kan jeg også leies i en sånn en?? Når det kommer til byer og å finne frem, er jeg en ekte sau..
Sist jeg var i Oslo hadde jeg fint gått fra brodern til svigersøstra mi. Par timer senere skulle jeg gå tilbake, gikk rundt i ca 2 min før jeg hadde mistet all peiling på hvor jeg var

Finner ikke frem på Gardermoen selv engang.. Vanskelig å finne veien fra når jeg går av flyet, til hvor jeg kommer meg ut.
Derfor har jeg kjøpt flybillett tur/retur Alta-Oslo til typen 13.-15.10 i bursdagsgave..
Hadde jeg reist alene, måtte jeg nok hatt slikt skilt som barna pleier å få: "Jeg Reiser Alene"

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  03:22:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Nå håper jeg da på det sterkeste at jeg er meldt på
Jeg bor 4 minutter fra oslo s,så jeg møter gjerne forvirrede mixere på undretur

Er så født og oppvokst i byen at jeg burde fungert som guid

Gleder meg!

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 20/08/2006 :  03:43:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Kan jeg også leies i en sånn en?? Når det kommer til byer og å finne frem, er jeg en ekte sau..
Sist jeg var i Oslo hadde jeg fint gått fra brodern til svigersøstra mi. Par timer senere
skulle jeg gå tilbake, gikk rundt i ca 2 min før jeg hadde mistet all peiling på hvor jeg var

Finner ikke frem på Gardermoen selv engang.. Vanskelig å finne veien fra når jeg går av flyet, til hvor jeg kommer meg ut.
Derfor har jeg kjøpt flybillett tur/retur Alta-Oslo til typen 13.-15.10 i bursdagsgave..
Hadde jeg reist alene, måtte jeg nok hatt slikt skilt som barna pleier å få: "Jeg Reiser Alene"

Opprinnelig postet av Speedy As A Bullet

tar gjerne ene såmn sele. Gardermoen går greit, men Oslo??

therese/Eikokka: Har kjøpt lørdagsbillett. Men den selges straks jeg får tak i en tredagers

carambee

Skrevet - 20/08/2006 :  03:47:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Okej! Vi har en plan! Lise møter oss ti på åtte utenfor Oslo Spektrum! Dvs oss som trenger sele!

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  04:12:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Har de lørdagsbiletter til OHS ennå? Må få kjøpt snart *trege meg, I know* Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  05:09:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Okej! Vi har en plan! Lise møter oss ti på åtte utenfor Oslo Spektrum! Dvs oss som trenger sele!

Opprinnelig postet av carambee

ikke begge to altså??jeg som har seler og alt!!tenkte vi kunne ta halvparten hver jeg da
men et kreativt tips når det begynner å bli mange: http://i55.photobucket.com/albums/g152/gudhild/hester0003.jpg
bare tenk dere forvirrede mixere i stedet for hester

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Redigert av - sigyn,brauta og rubin:) den 20/08/2006 05:22:33 Gå til toppen av siden
Side: av 11 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.