hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Neste stevne?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 Neste stevne?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 29/08/2006 :  11:24:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal ikke starte men en av jentene på stallen skal starte Horton i klubbmesterskap i Vestby i oktober en gang, regner med det blir i lett D og 40 eller 60 sprang.
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 29/08/2006 :  14:02:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvordan gikk det med folk som starta L-stevnet på Rogaland i helga? (26-27 aug) Ble dere skylt vekk, eller? xD Sånn sett er jeg glad jeg ikke dro! Har regnet dag ut og inn siden søndag.

Opprinnelig postet av MonCherie

Ble ikke skylt vekk jeg, startet jo klokken 9 om morgene (fikk sovt en halvtime, måtte jo opp grytidlig) Begynte vel og regne mer utpå formiddagen..;)
Kort sagt: Det gikk ikke greit i det hele tatt. Fikk varmet opp 10 min ca, dødsstressa meg og hesten var overhode ikke opplagt. Så det ble stopping:( Alle som så det sa det var min feil, jeg ble altfor passiv mtp hvor sløv hun var den dagen, men uansett var det litt kjipt da!

Skal btw ikke starte på Sola (lag nm), hadde håpt noe skulle skje så en kunne kjørt oss, men nei...Jaja, blir vel KM neste da, på Rogaland (der fungerer det aldri for oss, tror det sitter i meg at jeg tror hun skal stoppe der fordi hun stoppet sånn på siste trening der, og når jeg tror hun skal stopper hun i alle fall:( )
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 29/08/2006 :  14:13:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Noen som vet om KM (Rog. 16-17 sept) er innendørs eller utendørs foressten? Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 29/08/2006 :  16:42:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Ble nesten skyllt vekk ja! Fikk to 4. plasser da. Ble ikke fornøyd med lørdagen da. Roxanne hoppet alt. Bare et stopp, mens jeg red med skikkelig ponnistil! Gud, for en snill ponni jeg har fått! Fikk 4 tidsfeil utenom.

På lørdag red jeg da i fossregn. Ville ikke kutte noen svinger pga banen. Tror ikke det var noen som tenkte likt som meg da får det ble veldig mye fresing! Men fornøyd med ridning mi. Så ut som jeg var tilbake igjen på eeeh... hest blir det ikke, men hadde ikke den ponnistilen Fornøyd jeg!

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 29/08/2006 :  16:44:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Noen som vet om KM (Rog. 16-17 sept) er innendørs eller utendørs foressten?

Opprinnelig postet av Svalgårds-Cheri

Når du er inne på KM. Går vel ganske høyt det, men tror du de har lavere klasser? Håper det blir inne!

<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 29/08/2006 :  19:41:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
16 og 17 september?
KM er ikke før 24 eller no her,og det er ute.Så KM er nok ute hos dere også.Det pleier alltid å være ute..

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 29/08/2006 :  21:47:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Wee... bare 11 dager igjen til LAG-NM.. *glede seg masse*
Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 29/08/2006 :  22:40:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Noen som vet om KM (Rog. 16-17 sept) er innendørs eller utendørs foressten?

Opprinnelig postet av Svalgårds-Cheri

Når du er inne på KM. Går vel ganske høyt det, men tror du de har lavere klasser? Håper det blir inne!

Opprinnelig postet av CroniarthRoxanne

Det er ikke KM den 16-17, det er KM lag. ;) KM Hest individuelt er helga etter, altså 23-24, på Egersund. ;) Uka etter det igjen (30 sept-1 okt) er det D/KM ponni på SAJÆ. Så.. Stevner hver helg denne måneden. =]
Det er jo Haugesund Open Lands/D-stevne 9-10 sept før det igjen også. Så nok å velge i!
*rotete!*
Så, altså...
1-3 September - NM lag ponni, E/L stevne (Sola)
8-10 sept - Haugesund Open, L/D stevne (Haugesund)
16-17 sept - D/KM lag (Rogaland)
23-24 sept - D/KM ind. HEST (Egersund)
30 sept - 1 okt - D/KM ind. PONNI (SAJÆ)

*min lille oversikt* hehe.
EDIT: *kremt* nå stemmer visst ikke oversikten min lenger x] De skifta litt rundt..

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3
Redigert av - MonCherie den 12/09/2006 15:18:00 Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 30/08/2006 :  09:57:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg skal ikke starte men en av jentene på stallen skal starte Horton i klubbmesterskap i Vestby i oktober en gang, regner med det blir i lett D og 40 eller 60 sprang.

Opprinnelig postet av Horton & Renate

Når ser vi deg og Horton på stevne da?

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 30/08/2006 :  11:34:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Ja, vet det KM lag, ikke indv., 16-17. Kalte det bare KM, gikk litt fort i svingene;)
Starter uansett ikke lagklasser pga det er ikke nok til lag i klubben jeg er medlem av (skal bytte klubb til neste år;)
Gøy med stevner (nesten) hver helg Håper det ponnistevnet på SJR 30-1 har hesteklasser også...

Roxanne: Selve KM klassen(e) går muligens høyt (husker ikke helt), men de har "normale" klasser utenom. I fjor i alle fall startet jeg både KM lag og indv. (i vanlige klasser) og rei da 1 m, så det var ikke så høye klasser;) Jeg håper også det blir inne, ingenting fungerer for oss på utebanen på Rog.
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 30/08/2006 :  19:50:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Ok, takk for svar. Da kommer nåk jeg
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 12/09/2006 :  13:03:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
skal starte på Breim 16 og 17 september...er KM i dressur, men jeg skal bare starte LC og LB...er litt usikker på om jeg skal starte begge dagene, men skal vertfall starte lørdagen=) forventer ikke at det går så bra, blir 1 stevnet med hesten jeg skal ha på fòr...så får se=)

Opprinnelig postet av Mona_Wendy

Kor blir det av deg da?

skal du ikje starte likevel?

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 12/09/2006 :  13:05:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg skal reise sammen med Mona(weingi) til Breim 16.-17. september. Første gang jeg starter Don på Breim, så det kan bli spennende.

Jeg skal da starte LB0 lørdag, og LB3+LC2 på søndagen.

Opprinnelig postet av Marte&Don:)

Kan ikkje sjå att du har meldt deg på eg...

kommer du ikkje likevel?

Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 12/09/2006 :  15:15:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Wheee fikk vite i dag at de mangla en på ponnilaget til KM lag, og så spurte Anna (som eier gamleponnien min, Iza) om jeg ville ri Iza på laget xD Så da er jeg ponnirytter igjen en dag eller to =] Blir gøy, har ikke ridd henne siden.. februar, så jeg tar en 80 clear round klasse på fredag x]

Så neste stevne blir da KM lag på Rog. 15-17.09
Skal ri 80 cm & LA KM lag ponni med Iza (ponni), og 2x 1m og 2x 1.10 med Ranissimo (hest).

EDIT: Ja, de har skifta propsene, så nå trenger de meg ikke på laget likevel jaja, mindre stress =] Skal da starte 2x 1m og 2x 1.10m med Ranissimo.

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3
Redigert av - MonCherie den 13/09/2006 16:03:27 Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 12/09/2006 :  16:43:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Skal starte på dressurstevne på Bruråk 16 og 17 september, blir lagkonkurranse og trøndersk mesterskap. Gleder meg :)
Mvh Christine
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.