hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Neste stevne?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 Neste stevne?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  01:44:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Foressten skal vi kanskje på dressurstevne og i september (husker ikke datoen i farten), D-stevne, hehe. Aldri startet dressur med Cheri før, men hun går så bra på trening at jeg vil prøve meg på et stevne;)

Skulle egentlig på distanseritt 3.sep og, men om jeg får en til å kjøre drar jeg som sagt heller på sprangstevne på Sola da...
Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  01:58:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Jeg skal også ri på Rogland tror jeg. Mb(110) og Ma/120) på lørdag og kanskje Mb på søndag. Jeg får se om jeg reiser på søndagen og siden han skal gå så mye helgen etterpå i Nm-lag.
Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 16/08/2006 :  10:07:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hadde tenkt å starte Nes på Lørdag og Lommedalen 2 september men det går ikke med halt hest Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  11:42:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Mitt neste stevne blir vel kjørestevne i Trondheim i midten av september, starter selvsagt med Holter. Mulig det blir et dressurstevne før det også da.

Opprinnelig postet av Natalie_S

Kjørestevne i Trondheim? Hvor og når? Hadde vært morsomt å se på, litt avveksling fra sprangstevnene

Opprinnelig postet av Linda B.

I fjor var det på Vaadan, så skal ikke se bort fra at det blir der i år også. Men er vel noen andre som vet det bedre enn meg. Men halvveis OT: Kjempemorsomt med kjørestevne Blir vel med for å se på i år også, og kanskje passe på litt hest som i fjor.

Kopi av melding:
Jeg skal på dressurstevne (mitt andre!) på Vaadan på lørdag:) Øvde litt i går, og jeg sier bare "jaja"...:D Natalie; du må både være med og komme å se på!

Jeg kommer for å se. Lykke til, det går sikkert bra

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  18:26:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg skal reise sammen med Mona(weingi) til Breim 16.-17. september. Første gang jeg starter Don på Breim, så det kan bli spennende.

Jeg skal da starte LB0 lørdag, og LB3+LC2 på søndagen.

Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  16:35:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
[quote]
[quote]Jeg skal på dressurstevne (mitt andre!) på Vaadan på lørdag:) Øvde litt i går, og jeg sier bare "jaja"...:D Natalie; du må både være med og komme å se på!

Opprinnelig postet av Ina_R

Var du der Ina? Er litt distre på stevner nemlig! Jeg fikk 3 plass og 64,4%

Hege Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  19:45:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Jeg skal starte distriktstevne i dressur på Nes nå på lørdag 19. august. LA:3, og såklart med Kenzo

Opprinnelig postet av Ingvild og Kenzo

Og da skal jeg prøve å få sett på dere, dersom det ikke blir for seint på dagen!

Opprinnelig postet av Kine og Tassen

Så du på? Jeg fikk 61,3%

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  19:55:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
[quote]
[quote]Jeg skal på dressurstevne (mitt andre!) på Vaadan på lørdag:) Øvde litt i går, og jeg sier bare "jaja"...:D Natalie; du må både være med og komme å se på!

Opprinnelig postet av Ina_R

Var du der Ina? Er litt distre på stevner nemlig! Jeg fikk 3 plass og 64,4%

Opprinnelig postet av Hege J

Jeg var der ja.. Satt å kikket på hele dagen. Fin og rød i trynet nå ja, kjempefint vær. Dere var jo kjempeflinke, og frøkenen din var jo bare så flott da. Gratulerer med 3.plass

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

|| Marthe

» VIP

Skrevet - 19/08/2006 :  21:08:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal ri KM ponnilag i dressur for Buskerud, Vestfold & Telemark på Gevelt Ryttersportsklubb 2. September. Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  11:53:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
KM dressur 16 - 17 september, Bruråk Hestesportsklubb, Trondheim. Gleder meg veldig, har ikke startet siden mai:)
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 20/08/2006 :  13:33:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
KM dressur 16 - 17 september, Bruråk Hestesportsklubb, Trondheim. Gleder meg veldig, har ikke startet siden mai:)

Opprinnelig postet av christine26.

Mulig jeg skal starte en av dagene jeg også

Og takk Ida og Christine (gjesteboken)! Hadde ingen god følelse da jeg red, men sprangrytteren og spranghesten er visst ikke så aller verst likevel

Hege
Redigert av - Hege J den 20/08/2006 13:43:31 Gå til toppen av siden

Heggvin

» VIP

Skrevet - 21/08/2006 :  10:49:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Neste stevne mitt blir NM kjøring på eid i slutten av september. Med Heggvin og Josiva Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  22:14:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Neste stevne for meg er LAG-NM dressur! 2.weekenden i september, gleder meg masse!!

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 28/08/2006 :  22:06:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvordan gikk det med folk som starta L-stevnet på Rogaland i helga? (26-27 aug) Ble dere skylt vekk, eller? xD Sånn sett er jeg glad jeg ikke dro! Har regnet dag ut og inn siden søndag.
- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 29/08/2006 :  10:59:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Neste stevnet mitt er nok Sør Norsk mesterskap for Norlandshest. Regner med jeg starter bare LC der, føler ikke vi er klar for LB. Også er det mulig vi starter presisjonskjøring. Det synes ponnizen er artig.
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.69 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.