hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Neste stevne?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 Neste stevne?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  11:54:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Hvilket stevne er det neste stevne du skal på og hva skal du starte og hvilken hest skal du starte med

Skal selvfølgelig starte med Roxanne. L-Stevne på Rogaland. 25.-27. August. Starter bare lørdagen og søndagen da. LA 2er ponni altså 90cm. Blir det andre ponnistevnet vårt. Det første kom vi kun over et hinder fordi hun var brunstig så det tells kanskje ikke.

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com

Hanniball

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  12:43:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Tja...Min hest er jo syk da=(
Men håper VEEELDIG på å ri KM i slutten av september...Om han er igang til det,er jeg heldig...

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  13:42:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Mitt neste stevne blir vel kjørestevne i Trondheim i midten av september, starter selvsagt med Holter. Mulig det blir et dressurstevne før det også da.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  14:28:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
Neste stevne er i Askim 27 august..
Da starter jeg med Chicco min mest rutinerte hest.. 1m og 110...

Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 14/08/2006 :  15:25:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke hest som jeg kan starte i stevner med jeg da,ennå.Men jeg vet ihvertfall at det neste stevnet jeg skal på(som tilskuer) er pro-spektrum på Ringerike Ridesenter i slutten av september,det blir stas
Ride with the wind Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  17:07:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
neste stevne er 27.august...
har ikke helt bestemt meg enda på hvor, er både i drammen, søndre nordstrand og askim samme dag..tror det blir drammen :) hehe...

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  17:19:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Heldige dere som bor der at dere kan velge. Her i rogaland må vi lete...
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 14/08/2006 :  19:33:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg håper på å få Ranissimo i form igjen til L-stevnet på Rog. 26-27 august., i 1.10. Hvis ikke, blir det neste jeg har skrevet opp å starte en hesteklasse på NM lag for ponni uka etter, 2-3 september. Men der er det bare en hesteklasse jeg kan starte, 1.10 på lørdag, for det laveste på fredagen er det 1.15 og på søndagen er det 1.20. Kanskje vi får starte 1.15 hvis jeg er heldig =D

Den neste hele stevnehelgen jeg er helt sikker på, er iallefall D/KM lag på Rog. 16-17 september.

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 15/08/2006 :  13:53:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
skal starte på Breim 16 og 17 september...er KM i dressur, men jeg skal bare starte LC og LB...er litt usikker på om jeg skal starte begge dagene, men skal vertfall starte lørdagen=) forventer ikke at det går så bra, blir 1 stevnet med hesten jeg skal ha på fòr...så får se=) Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  15:50:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg skal starte distriktstevne i dressur på Nes nå på lørdag 19. august. LA:3, og såklart med Kenzo
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  16:00:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg skal starte distriktstevne i dressur på Nes nå på lørdag 19. august. LA:3, og såklart med Kenzo

Opprinnelig postet av Ingvild og Kenzo

Og da skal jeg prøve å få sett på dere, dersom det ikke blir for seint på dagen!

Mitt stevne blir høststevnet i fjordhestlaget, med klubbmesterskap i sprang. Vi har ikke startet på nesten to år, men minihesten min gjør så godt han kan. Skulle ønske jeg hadde ponnirytter til å ri han..

Ellers starter vi kanskje presisjon på samme stevne, får se an formen.
Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  18:24:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Mitt neste stevne blir vel kjørestevne i Trondheim i midten av september, starter selvsagt med Holter. Mulig det blir et dressurstevne før det også da.

Opprinnelig postet av Natalie_S

Kjørestevne i Trondheim? Hvor og når? Hadde vært morsomt å se på, litt avveksling fra sprangstevnene

Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  19:14:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
landsstevne på lørdag, 19aug, Moi i Rogaland. Distansestevne Henger meg på ei 80km denne gangen, med Ferrarien min.
Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  22:42:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
26-27 august!
NM mounted games

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  22:49:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal på dressurstevne (mitt andre!) på Vaadan på lørdag:) Øvde litt i går, og jeg sier bare "jaja"...:D Natalie; du må både være med og komme å se på!

Ellers blir det 2-3 sprangstevner i september, og skal være med på de stevnene som er frem til jul, er ikke så mange etter september desverre... Hadde lyst til å starte feltritt også, men da må vi trene litt først!

Hege Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  01:35:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Skal på Landsstevnet på Rogaland neste helg jeg og=) I 110 cm på lørdagen (orker ikke stå opp begge dagene klassen min beg. jo kl 9... Syns litt synd på foreldrene mine hvis de må opp 7 både lørdag og søndag)
Etter det håååååper jeg å dra til NM lag for ponnier (hesteklasse 110 på lørdagen), men faren min kan ikke kjøre den helgen, så det er spørrs
16-17 skal vi til Rog. igjen (men de har ikke lagt ut prop.-ene enda!? så jeg vet ikke klasser, men regner med 1 og 110 begge dagene)

Starter foressten med hesten min, Svalgårds Cheri=)
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.