hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lion King spill (Jeg står fast!)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Lion King spill (Jeg står fast!)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  19:06:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
billa må du hoppe på og så hoppe litt unna. Piggsvinet på du brøle til(ctrl) sånn at det snur seg på magen, så kan du hoppe på den

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  19:17:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg rullet over piggsvinet, det la seg da også..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  20:12:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men hva er vitsen med innsektene? Er jo en egen "måler" oppe i høyre hjørne. Hva godt gjør den?

Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  21:23:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Tar det mye plass å laste ne det spillet? Er på søstra mi sin data, og får jo ikke låv til noen ting! "Nei, det tar for stor plass, datan blir så treig. Nei!! Blablablablablabla...!" Å, Herregud, jeg blir så irritert!! Men nå er hun ikke hjemme Såå, da kan jeg vel laste ned og avinnstallere?
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  21:55:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Du kan laste ned og avinnstallere ja.

Det spillet er sykt vanedannende! Har ikke kommet lenger enn level 2, men er HEKTA :|

Hanniball

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  22:08:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Jammen hva er slå knappen??Vet bare om hoppe og brøle knappen jeg=S
www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  00:45:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Slå-funksjonen får du bare som voksen. Hos meg er det space som er slå-knappen.

Måleren oppe til høyre er livslinjen din. Når den er tom mister du et liv. Insektene fyller den opp, og enkelte gjør den lengre. Solen (Som ingen har spurt om, men som jeg forteller om likevel) er 'ekstraliv', som gjør at du kan begynne på samme verden igjen når alle livene er gått tomme. Da begynner man på scratch i den verdenen man døde i, men slipper å begynne heeeeeelt på begynnelsen av spillet.

Måleren til venstre vet jeg ikke helt hva er. Den går tom når du brøler og når du får vondt. Styrke kanskje? Det er et insekt som forlenger den også.

Og, forresten, dere...

Jjeg kom igjennom hele spillet!!! Jeg drepte Scar!!!
*10 hoppedyr som jeg ikke får tak i fordi Ceesebuerger er nede for telling*

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  00:47:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Dere kan selv velge hvilke knapper som kan være hva. Options --> Set Config --> Controllers --> Define. Da kommer det opp skrift for de forskjellige knappene (UP, DOWN osv.) Så velger du bare på tastaturet. Men på level 2 - hvordan kommer man seg forbi de to øyene etter neshornene? Hm.. Vet man skal brøle, men får det ikke til uansett hvor mye jeg snur og venter på apene
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  02:03:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har skrevet hvordan lengre opp her.
Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  14:01:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Aa, nå gikk det Ja, jeg fikk med meg det, men den ene rosa apen ville ikke kaste meg vidre først! Snodige greier, det virket etterpå. Lurer på om man må ha mye energi for at apen skal kaste langt nok? Hm.
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  14:33:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
ARGH!! Jeg komme rmeg ikke forbi de giraffene først på level 2 :|

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  14:45:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg tror jeg har kommet ganske langt på level 3, men når jeg skal hoppe fra spiss til spiss der det er to grønnaktige "fosser", så klarer jeg ikke å hoppe fort nok til at de ikke rekker å ta meg. Jeg trykker akkurat som på de forrige spissene, men han rører seg ikke! KJEMPEIRRITERENDE!!!
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  17:33:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Du må bare hoppe for harde livet.ikke vente til at han er på en sånn "kloss"
www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  19:46:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg tror jeg har kommet ganske langt på level 3, men når jeg skal hoppe fra spiss til spiss der det er to grønnaktige "fosser", så klarer jeg ikke å hoppe fort nok til at de ikke rekker å ta meg. Jeg trykker akkurat som på de forrige spissene, men han rører seg ikke! KJEMPEIRRITERENDE!!!

Opprinnelig postet av Ingvild og Kenzo

Samme med meg!! Kom forbi flere ganger i går, men i dag klarer jeg det ikke!! Plutselig hopper han bare ikke!

Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  19:57:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
ÆÆÆÆÆÆÆÆ! jeg klarer ikke level 1 engang! Hvordan dreper vi de billene?:-S

Edit: fant det ut

http://www.home.no/krailien
Redigert av - JiviDream den 18/08/2006 20:00:50 Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.