hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Vi som var så godt i gang..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Vi som var så godt i gang..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  19:27:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Det måtte jo skje, måtte det ikke..
Kom i stallen på Onsdag, lykkelig uvitende om at Jivi var full i sår på beina, mulen og bakpå låret.
Hun sto med bandasjer ute, så jeg skjønte jo at noe var gale..
Tok henne inn, surret av bandasjene, og se så! DE sårene.. Såg litt lengre opp, og der hadde hun det største kjøttsåret!
Ringte til eieren(som ikke hadde sagt noe til meg..) og spurte hva som hadde skjedd..
Jivi hadde altså klart å skli ned en laang bakke på beitet, og gått rett i gjerdet på andre siden av grusveien der.. Gikk stivt og såg helt forferdelig ut, men humøret hennes var på topp! Og hun kom til meg når jeg skulle hente henne på beite, tillitsfull som hun er..
Nå er heldigvis sårene grodd veldig bra, så kan nok ri henne en av de neste dagene, men da må vi ta det rolig..
Utrolig kjipt, og kanskje litt irriterende(?) siden vi var komt så utrolig godt i gang med treningen! Nå må vi begynne på nytt, eller, nesten..

Syns så utrolig synd på henne, også står hun der og ser på meg, akkurat som hun tenker "Jeg vet du kan hjelpe meg"
Jeg ble bare så utrolig trist når jeg såg sårene og sånn, men heldigvis er det mye bedre..!
Det verste var vel egentlig at eieren ikke gadd å sende mld til meg engang(!!), fordi at "jeg skulle jo komme i stallen uansett".
Men men. Det går nå bra med henne! Måtte bare få ut litt.. Frustrasjon? Vet ikke om jeg kan kalle det akkurat det..

http://www.home.no/krailien

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  19:32:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Huff, stakkars hest. Bra eieren hadde lagt på bandasjer på sårene da.
Det går nok bra skal du se:)

Litt OT, Men Kristine, har du bytta nick?? Hva om jeg ikke hadde kjent deg igjen?? Da hadde jeg trodd du hadde forsvunnet og måtte starte leteaksjon jooo!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  19:39:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Å, stakkars dere! Eieren er vel kanskje ikke heeelt god i hodet, eller?
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  19:44:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Joda, han er grei Han bare.. ehm.. hehe.. vet ikke jeg.. Vi har vel et lite "kjærlighet"/hatforhold til hverandre;P Han sa det var pga skolen da, for han er ikke en kløpper på å skrive meldinger..*ler*
Men selfølgelig, vi kranglet så gnistene føk, for jeg var steik forbanna over at han ikke gadd å si ifra at jivi var skadet. Spesielt siden jeg har hatt hesten hans 5-7 dager i uken fast i to år. Men men. Skal ikke legge ut om akkurat det her på nett

Andrea: Unnskyld! Skal aaldri gjøre det igjen Men du er jo aldri på msn!!

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  20:07:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Joda, han er grei Han bare.. ehm.. hehe.. vet ikke jeg.. Vi har vel et lite "kjærlighet"/hatforhold til hverandre;P Han sa det var pga skolen da, for han er ikke en kløpper på å skrive meldinger..*ler*
Men selfølgelig, vi kranglet så gnistene føk, for jeg var steik forbanna over at han ikke gadd å si ifra at jivi var skadet. Spesielt siden jeg har hatt hesten hans 5-7 dager i uken fast i to år. Men men. Skal ikke legge ut om akkurat det her på nett

Andrea: Unnskyld! Skal aaldri gjøre det igjen Men du er jo aldri på msn!!

Opprinnelig postet av JiviDream

Er jeg aldri pålogga?? Er jo pålogga støtt jo!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  21:24:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Huff, ja det er så typisk! Går nok bra, som dei andre seier

Det er 7 dagar til me skal reise til Stryn på utstilling, og Regina MÅTTE berre bli hoven i eine banfoten! Det er ikkje mykje, men ho har fått tre dagar fri, då eg ikkje tar nokre sjangsar på at beina skal bli øydelagde. Utstillingar kan bli øydelagd, berre hesten er/blir bra Har gått med støttebandasje no i kveld, så får eg sjå kor det er i morgo, om me kan ride ein tur då..

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.