hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lion King spill (Jeg står fast!)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Lion King spill (Jeg står fast!)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Hanniball

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  15:01:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Ja,man dreper den hyena ved å hoppe på den noen ganger...Men på level 2....Når du rir på den strutsen...Så skal du hoppe opp en gang,dukke en gang og hoppe opp en gang.Men når det kommer to piler opp på likt,dobbeltklikker jeg,men da dør jeg alltid!strutsen kommer aldri tilbake,og jeg lander rett i bakken=S
www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  17:59:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hihi, se hva jeg har gjort nå

Du hopper for tidlig Hannibal. Jeg strevde også en del med det først. Man må vente helt til man nesten krasjer i grisen før man hopper, og da må man dobbelklikke veldig raskt.

Hynene dreper man ved å hoppe på de når de er slitne (Står å peser).

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  19:17:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Brøl = ctrl
Hoppe = pil opp knappen!

Det spillet har jeg ikke telling på hvor mange timer jeg spilte som liten, hver dag, hele dag, når jeg fikk lov og sjangsen. Tror jeg runnet hele spillet. Husker jeg kom til siste brett i alle fall :-) Stor dag for meg den gang!

Den dag i dag blir jeg bare irritert av og og gir opp.

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Stirnirogannie

» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  19:44:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så snillt av deg å legge linken ut her jeg elsket det spillet som liten og Simba er jo bare såå søøøt<3<3 Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  20:16:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Står fast her jeg I level 2 Ved de apene! Hopper fra reir til reir, til det ikke er flere reir! Hvordan kommer man helt bort til sjiraffen?

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  20:18:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Aha, jeg må brøle til de Rosa apene!! I see

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  23:32:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
går det ann på noe vis og lagre level'en man har gjennomført, sånn at man slipper å starte på nytt hver gang?
-Marte Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  00:21:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror ikke det nei Littledevil... Så jeg lukker ikke spillet, men setter det bare på pause. Maskinen blir jo aldri slått av likevel.
Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  01:31:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH, nå står jeg fast igjen!! Brett nr 2 som voksen, etter å ha seilt bortover lavaen på pinnen. Etter andre checkpoint kan man si. Hva i all verden skal jeg gjøre med de sprutende lavagreiene og steinene som faller???
Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  02:30:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tror ikke det nei Littledevil... Så jeg lukker ikke spillet, men setter det bare på pause. Maskinen blir jo aldri slått av likevel.

Opprinnelig postet av ToneKristinogLolita

Men når man er så dårlig som meg og dør hele tia..:P tenk hvis jeg kommer virkelig langt da!:\

-Marte
Redigert av - *littledevil den 15/08/2006 02:36:01 Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  03:05:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe. Nå er jeg nesten ferdig! Men står fast på Scar. Den idioten vil jo ikke dø jo!!!!! Er på toppen av fjellet, og har trengt han inn i et hjørne, og slår og slår og slår, men ingenting skjer...
Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  13:37:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Jeg står fast...IGJEN!!!
Hver gang jeg skriver det jeg sliter med her,klarer jeg det neste gang jeg spiller=p
Jeg har skjønt at jeg skal brøle på de rosa apene,og jeg jeg klart den derre strutse ridninga,der man må klare seg selv,uten at piler viser om man skal hoppe eller dukke...Og klatre over de flodhestene,men jeg SKJØNNER ikke hvordan man kan komme seg til den neste giraffen!Jeg blir jo bare slengt fra tre til tre,samme hver rosa aper jeg vrir og venner på!!Jeg trenger HJEEEELP!!

Og btw...Hvordan får man spillet på pause?

www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  13:43:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enter = pause.

Du må brøle på den rosa apen på den 'siste' øya, og gå tilbake igjen til den forrige øya og 'begynne på nytt'.

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  13:54:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Ja,men nå som jeg skrev det her,klarte jeg det selfølgelig før jeg var her å skjekka igjen=p men takk uansett!
såh...Hvordan drepe den øgla,i den neste DRIIIT skumle levelen??

www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 15/08/2006 :  14:06:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
For å drpe Scar må du kaste han utfor kanten.. Da han er sliten, går du helt innpå han og trykker på slå-knappen (tror jeg). Da kaster du han bortover i stedet for å slå. Dette må du gjøre mens han er i nærheten av kanten, slik at du kaster han utfor.

Har bare spilt det på super nintendo, men regner med at det er på samme hvis ;)

http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.