hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor sent på året kan man bedekke?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Hvor sent på året kan man bedekke?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  11:36:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Så vidt jeg vet er han 4-gjenger. Tølter rent og pent - Rune Henne likte han veldig godt, i forhold til gangartene (om det har noe å si). Stor trav, fin beinføring ellers. Positiv og godt gemytt (med unntak av eplehagen), men som sagt ikke vist noe pass. Så vanvittig langbent er han dog ikke, han er mest en slik god, rund og godmodig en - ikke redd, har det ikke travelt osv.

Dessverre eplehagepånnis (ja, i ordets rette forstand). Dette var dog opplyst av selger, så det er vel ingen "gemyttfeil". Hesten er... "oppdratt av barn", og har derfor de lyter som følger med det. Sukk.

Men jeg vet hva du mener om Asi, og jeg sier ikke mot det. Raudur er bare en helt OK hest (som for øvrig ikke går som turisthest, han er vel mest "svigerfars" hest) - med unntak av at han er oppdratt av barn, som sagt. :-)

Men dette ble OT.

(Edit for å legge til at hadde det ikke vært for den enorme traven, så hadde dette vært svigermors hest. Det er vel lynnet, forklart ganske greit. han er 6 år.)

Redigert av - Silje-og-Tindra den 18/08/2006 11:44:52 Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  23:34:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jo kjære.DET skal jeg så gjerne fortelle deg...hvorfor JEG (og mye folk jeg prater med) ikke synes det er rette hingst å bruke...
Men ikke her inne,så jeg sender deg en PM så snart jeg får opp den hersens hovedsiden...

Opprinnelig postet av Kurre

Ja,jeg vil gjerne høre så venter på en pm fra deg da...

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  08:41:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oops!
Den sendte jeg avgårde noen timer før du skrev inn det...hvem har fått den da?
Oi da. Har ikke skrevet utropstegnet etter Rosita...da har den havnet ett annet sted...
Jaja,kan skrive en ny en jeg.Peees...

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.