hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Våre nydelige nykomlinger vokser.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Våre nydelige nykomlinger vokser.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ellbell

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  16:30:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding
Man kommer aldri ut av amme-tåka hva?
Oppdater oss!
- Hvordan går det med mor og barn nå?
- Legg ute "før og senere bilder" - fra da babyen var fersk og et tatt nylig.

(Edit: Har akkurat funnet ut hvordan man formisnker bildene, så jeg legger ut bildene på et eget innlegg)

Gi meg en vrengt polvott - any day!
Redigert av - Ellbell den 17/08/2006 12:56:12

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2006 :  17:07:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Brungots Casanova; fødd 21.april 2006.

Akkurat ei veke gammal:

Rundt ein månad:

To månadar og ein dag:

Casanova; tre månadar og ei veke. (ca. 116 cm)

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  02:22:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Min Skaars Benita født 30.april -06.

Ho er utrulig snill!!! Kan fint handterast av barn, utrulig folkekjær og kosete. Leikar heile dagane saman med halvbroren Istind, som er 3 veker yngre, og halvsøster Isadora som er 1 år. Dei har det supert sammen.

Nyfødt..eit ubeskrivelig mirakel!

Ein dag gammal, allereie ein heilt uredd nyskjerrigper! Var ikkje redd meg i det heile tatt når eg kom morgonen etter ho var fødd. Kom rett bort og helste på. Møkkagreip er spennande saker!

Ein mnd gammal, nyklipt og med skikkelig diare! Når ho var blitt ein mnd tok ho seg også gjerne ein tur på stallgangen og helste på dei andre hestane. Brydde seg ikkje om mora, som heldigvis var rolig sjølv om ho hadde eit halvt auge med heile tida. Ein gong tok ho seg like gjerne ein tur ut på tunet også, men kom raskt inn igjen når ho fann ut at ho var åleine.

To mnd gammal. Kjempekjekk lita frøken. Har no fått seg ein god venn i broren Istind, som ho forsåvidt syntes var litt skummel når dei gjekk sammen fyrste dagane. Gjekk eit par veker før dei turde å helse på kvarandre. Når dei fyrst turde blei dei perlevenner, og har holdt sammen sidan! Benita fremst:

Tre mnd gammal..såå skitten!!! Benita er framleis kjempesnill! Søstra mi på 10 år har alltid vore livredd dyr, da snakkar vi LIVREDD! Ho har rett og slett fått panikk om ho har følt at hestane har vore for nær, sjølv om dei er innelåst i ei boks. Ho er forsåvidt like redd kattungar..! Men Benita derimot har ho klappa på.. til og med på hovudet, og på mulen! Ho seier Benita er den einaste hesten ho ikkje er redd. Så i ein alder av 3 mnd har Benita blitt terapihest! Håper ho vil halde fram med å hjelpe søstra mi med hesteskrekken

Dette vart mykje tekst og bilder, men meir fantastisk fole skal ein leite lenge etter! Er så stolt av veslejenta mi!

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  17:03:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Så søte små (eller skal vi si mellomstore) vesen
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  21:40:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Gjett om jeg gleder meg til neste år
Therese
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  22:07:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Gjett om jeg gleder meg til neste år

Opprinnelig postet av Eikdokka

Eg også...

Det blei klaff med Fjølestaen da??

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  22:20:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Det ble Fjølestaen ja. Drektig på 40. døgnet nå Hun tok seg på første forsøk, utrolig gøy siden hun er noe eldre enn det som er beste alder for inseminering med frossen sæd.
Jeg kommer til å bo i stallen til våren! Blir jo dårlig av å se på bilder av bebis hestene..

Therese
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  22:33:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Mi er drektig på 80. dagen ca i dag...
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  22:40:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hun tok seg på første forsøk, utrolig gøy siden hun er noe eldre enn det som er beste alder for inseminering med frossen sæd.

Kva er den beste alderen da? sorry at det var litt OT, men blei så nysgjerrig no.

Ann Lajla

Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  01:17:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Her er lille Strokkur en dag gammel...

Og her ca.2mnd gammel....

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  11:10:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Hun tok seg på første forsøk, utrolig gøy siden hun er noe eldre enn det som er beste alder for inseminering med frossen sæd.

Kva er den beste alderen da? sorry at det var litt OT, men blei så nysgjerrig no.

Opprinnelig postet av Oxhovds Victoria

Ifølge det som står på siden om Fjølestaen er det "Høyfertile hopper 3-8 år med god og almen status og som viser en tydelig brunst.", Eikdokka er 14 år nå.

Therese
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  11:48:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ifølge det som står på siden om Fjølestaen er det "Høyfertile hopper 3-8 år med god og almen status og som viser en tydelig brunst.", Eikdokka er 14 år nå.

Ok.

Ann Lajla

Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 05/08/2006 :  10:02:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her er to av våre søte små på stallen blitt litt større, ca 2 mnd. Connemara-hingsten er langbeint og slank, men Nordlands-hingsten er liten og rund

Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  21:55:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
så søte de er har ikke hatt noen føll på stallen i år vi. men nå har vi derimot verdens nydeligste lille kattunge, Terror
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  02:51:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Ntåå..<3 Ønska Muddy hadde vert hoppe[a].. hehe
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  08:12:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Sender med to filmer av Miss Sassy. Tror hun er 4 måneder eller noe sånn;)
http://www.youtube.com/watch?v=5bMYU55Jmn8
http://www.youtube.com/watch?v=GS5OkEFn99E

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.