hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Biler
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Biler
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  12:26:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Så om den samme kommentaren kommer til for eksempel deg om en hest du vil kjøpe, synes du det er koselig?
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 23/08/2006 :  13:44:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Om en person jeg ikke kjenner hadde sagt at hesten/bilen/hunden etc jeg vurderte å kjøpe, ikke var fin, så hadde ikke jeg brydd meg i det hele tatt!!! Samme om folk synes hesten min er slik eller slik, so what? Det er min hest, og hva andre mener er meg revnende likegyldig! Samme med biler; det finnes ørten hundre forskjellige typer og modeller, og selvsagt liker du godt noen, andre liker du IKKE! Lopke kjører BMW, noe som jeg sier er en av de aller siste biltypene jeg ville hatt. Men blir hun fornærmet på meg av den grunn? Nei, hvorfor skulle hun det? Jeg får bare til svar at jeg ikke kan dra hestehenger med mustangen min iallefall eller noe i den dur. Nytter ikke bli sur fordi andre har foskjellige meninger enn du!
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  14:23:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
hæ? Det var bare min mening, og ikke ment frekt i det hele tatt. Bare biler jeg ikke liker. Folk må slutte å ta ting så bokstavelig. Ble nesten litt flau på noen av deres vegne. Min alder har ingenting med saken å gjøre uansett? Helt usaklig! Hvorfor ta den kommentaren personlig?

Jeg har da aldri sagt at bilene deres var stygge? Jeg skrev at det omtrent ikke var noen fine biler. Jeg ser på levende vesen og gjenstander som to vidt forskjellige ting. Man kan ikke si alle biler har en skjønnhet. Men det er noe annet med levende vesner som har både følelser og tanker. Det her ble jo bare tull?! Skjønte ikke mye når jeg leste dette?!

Skjønner ingenting jeg, blir litt oppgitt. Blir jammen vanskelig å diskutere med enkelte om ting skal taes så feil.

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm!
Redigert av - Torpedo den 23/08/2006 14:30:22 Gå til toppen av siden

Guro!!
» VIP

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  15:50:22  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingGuro!!  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGuro!!  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
haha, folkens! Dette var skuff! Omtrent ingen fine biler!:P

Opprinnelig postet av Åssmo

Åssmo (ida) er jo bare 16, og har ikke bil en gang, så er rett og slett tåpelig og sitte og si det der om andre sine biler når hun ikke har selv en gang!

Opprinnelig postet av Guro!!

og forresten, syntes TT'ene er fiine jeg=)

Opprinnelig postet av Guro!!

Åssmo kan synes hva hun vil om bilene.. uansett om hun er 16 eller ikke. Du liker jo TT, men har du en?
Det burde ikke være kritere for å like eller ikke like om man har bil eller ei.. om man er 16 eller 30.

Dessuten var det vel få som egentlig eide disse bilene som ble lagt ut?
Desto mindre grunn til å ta noe personlig.

Personlig liker jeg ikke riskokere.. liker tyske biler.. eller Volvos XC90
Blir for mye geil med malte pansere, store spoilere og skjørter. Det oser mer harry enn klasse. Men nå er jeg litt eldre, da forandrer smaken seg gjerne litt.

Opprinnelig postet av Lopke

Jeg har bil, men ikke TT, det har jeg ikke råd til. men jeg sitter ikke og sier at det nesten ikke var noen fine biler der, det kan være sårende for andre. Det er min mening ihvertfall. Jeg har ikke TT, har veldig lyst på, men økonomien min strekker desverre ikke til. Jeg sa ihvertfall ikke noe negativt om TT'en. Jeg mente ikke "bare 16", men hun har jo ingen bil selv, og da syns jeg det er litt teit av henne og snakke negativt om andre sine biler, men det er min mening, dere får mene hva dere vil, og jeg er ikke ute etter og krangle.

Ha en fin dag

Guro<3 Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  18:29:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg personlig synes det høres litt merkelig ut at personer blir såret om andre snakker stygt om bilene deres, det er tross alt bare en bil. Men er det noen som blir det, må man selfølgelig respektere det.

Jeg beklager om noen følte seg støtt, men ærlig, jeg synes ikke jeg har noe å beklage for. Det var ikke ment frekt overhodet, dere misstolket det helt feil. Amerikanske og Japanske biler er helt forskjellige biler, jeg liker Japanske, andre liker amerikanske. Jeg og ingen andre, regner jeg med, hadde sagt det om det var hester eller andre dyr det gjaldt. Blir feil å bruke det som eksempel. Det er helt forskjellig.

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

DeeDee

» VIP

Skrevet - 23/08/2006 :  18:31:39  Vis profil  Svar med kopi av melding

Opprinnelig postet av DeeDee

[/quote]

JA! endelig noen som har skjønt det! :)
Jeg er ikke så veldig bilfrelst, men jeg vet hva jeg vil ha! Glemte jo helt de siste du nevnte, DET er også bil for meg!
Jeg skal vinne i extra i dag, så da blir det mustang på meg!
Finnes det slike i norge mon tro`?

Opprinnelig postet av AnneSpotOgGina

[/quote]

Jada seff finnes det mustanger i norge.Faren te en kompis av meg har en dønn strøken en,importert fra statene.ikke EN flekk rust på den,han kjører bare med den om det er fint vær..tar godt vare på bilen med andre ord.det beste er nok å importere slike biler,de er som regel i best stand da.men men man kan jo være heldig og finne bra eksemplarer i Norge også..*åhh..drømme...*
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 23/08/2006 :  19:32:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Jeg er ikke sur, sier bare at JEG synes ikke det er noe koselig når man skal kommentere andres eiendeler med at de ikke er noe fine. Da kan man heller la være og si noe om de, eller?
Greit, så har du (Åssmo) ikke brukt ordet stygg, men er slik jeg tolker det motsatte av fint i denne sammenheng.
For å si ennå en gang, er ikke sur jeg, sier bare hva jeg mener, og jeg prater for meg selv. :)

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Josephine87

» VIP

Skrevet - 26/08/2006 :  22:38:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette er bilen min:

Første bilen i missy_ sitt inlegg er typen min sin bil hehe
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 27/08/2006 :  02:59:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Den nederste ford'n var ikke værst!
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Josephine87

» VIP

Skrevet - 29/08/2006 :  13:38:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
ganske sprek også :) Gå til toppen av siden

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 29/08/2006 :  15:26:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
Audi!!! Hadde en A6 2.5TDI Quattro før, men har nå bytta den i en A4 (1.8T).. Er ikke like fornøyd med den, så den legges nok snart ut for salg igjen slik at vi får oss en ny A6! Drømmebilen må være nye Audi Q7. Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 29/08/2006 :  16:26:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
FBI biler ja.. Er nok chevrolet'er det.. Tahoe'er eller Suburban som regel..

Vi har kjøpt ny liten søt personbil nå.. Hvit Toyota Corolla 94 modell.. Som knapt har gått over 100000 km..

Fiffig liten sak som går som ei kule.. Skal få rota meg til å ta et par bilder av den med det første..

Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 30/08/2006 :  00:30:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
drømmebilen er seff porche carrera GT.
Mazda er najs, liker rx7 og mx3 bla.

Ellers liker jeg TT godt, men må være cab da. En veninne hadde en tt cab, og vi cruisa mye i den ja :D

I den ene garasjen har vi en ford mondeo, den er ganske kjedelig.
I den andre står derimot sexy calibraen, det er en turbo 4x4 og den går som et rent helv***. Det er en prosjektbil, skal styles og fikses alt sammen, til nå er all rust tatt, og bilen er nylakkert, den har også fått panserforlenger. ANgel eyes skal på, full styling ( skal legge inn bilde nrå ferdig) kromma interiør detaljer, jeg skal fikse noe folie i blankt sølv , men ikek sikker på hva enn, noen ideer? Ingen flammer eller andre harry ting :p
Her er søtnosen ( nå kjedelig da iom den er nesten original)

Litt dårlig bilde, bedre bilde av lakken:

Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 30/08/2006 :  00:37:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Funka ikke helt:

Gå til toppen av siden

TineogVindur

Norway

Skrevet - 04/02/2007 :  02:11:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTineogVindur  Svar med kopi av melding
Nissan Skyline er nok den feteste bilen!

Men ingen ting er mer harry enn en Volvo 240!<3 den er feet:D

- Tine & Vindur <3 Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.