hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Biler
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Biler
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

TORHILD

» VIP

Skrevet - 21/08/2006 :  19:24:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
haha, folkens! Dette var skuff! Omtrent ingen fine biler!:P

Opprinnelig postet av Åssmo

Nå synes jeg du var ekkel

Opprinnelig postet av Speedy As A Bullet

Hvorfor var det en ekkel komentar? Det er jo nesten ingen av dere som eier bilene som det er lagt ut bilde av, bare drømmebilene deres. Smaken er som baken, og jeg er HELT enig med henne!!!

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  20:49:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Her er Mustang favoritten!

[imghttp://www.kovaa.com/PhotosX/88_208_Black_car.jpg&imgrefurl=http://www.kovaa.com/PhotosX/KovaaCom_galleria_misc_tech_pictures.htm&h=768&w=1024&sz=58&hl=no&start=1&tbnid=jMC80HpcC2tCJM:&tbnh=113&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Dblack%2Bcar%26svnum%3D10%26hl%3Dno%26lr%3D

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Redigert av - AnneSpotGinaOgHuldra den 21/08/2006 20:53:08 Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 21/08/2006 :  21:02:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding

New Beetle Boble! Den er feeeet! Tanten min hadde en sånn for litt siden.

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2006 :  23:09:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Hvorfor var det en ekkel komentar? Det er jo nesten ingen av dere som eier bilene som det er lagt ut bilde av, bare drømmebilene deres. Smaken er som baken, og jeg er HELT enig med henne!!!

Opprinnelig postet av TORHILD

Synes det er unødvendig og si at bilene våre (eller drømmebilene) er stygge. Det er ikke noe koselig. Selv har jeg lagt ut bilde bla. av min egen bil, og jeg liker den, synes den er fin og super bruksbil.
Om hun synes flesteparten av oss har stygge biler, er det likevell ikke nødvendig og kommentere det.
Tipper det hadde blitt et evig læven om jeg hadde sagt: "Næh så stygge hester dere har, se heller på min da" i en av bildetrådene med hestene våre.

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Guro!!
» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  10:55:36  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingGuro!!  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGuro!!  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Synes det er unødvendig og si at bilene våre (eller drømmebilene) er stygge. Det er ikke noe koselig. Selv har jeg lagt ut bilde bla. av min egen bil, og jeg liker den, synes den er fin og super bruksbil.
Om hun synes flesteparten av oss har stygge biler, er det likevell ikke nødvendig og kommentere det.
Tipper det hadde blitt et evig læven om jeg hadde sagt: "Næh så stygge hester dere har, se heller på min da" i en av bildetrådene med hestene våre.

Åssmo (ida) er jo bare 16, og har ikke bil en gang, så er rett og slett tåpelig og sitte og si det der om andre sine biler når hun ikke har selv en gang!

Guro<3 Gå til toppen av siden

Guro!!
» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  10:56:12  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingGuro!!  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGuro!!  Svar med kopi av melding
og forresten, syntes TT'ene er fiine jeg=)
Guro<3 Gå til toppen av siden

DeeDee

» VIP

Skrevet - 22/08/2006 :  17:21:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe er helt enig med deg Anne,mustang er bare best.Er veldig am-car frelst,heller am-cars enn kjipe "kinabiler" med full styling og null hest under panseret ja..
Eg har Chevrolet s10 pickup,finfin hestebil det..mye plass til høy og spon osv baki..
Har veldig lyst på en skikkelig mustang,corvette,camaro eller pontiac.menmen da bør eg nok vinne i lotto først..
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  17:34:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hehe er helt enig med deg Anne,mustang er bare best.Er veldig am-car frelst,heller am-cars enn kjipe "kinabiler" med full styling og null hest under panseret ja..
Eg har Chevrolet s10 pickup,finfin hestebil det..mye plass til høy og spon osv baki..
Har veldig lyst på en skikkelig mustang,corvette,camaro eller pontiac.menmen da bør eg nok vinne i lotto først..

Opprinnelig postet av DeeDee

JA! endelig noen som har skjønt det! :)
Jeg er ikke så veldig bilfrelst, men jeg vet hva jeg vil ha! Glemte jo helt de siste du nevnte, DET er også bil for meg!
Jeg skal vinne i extra i dag, så da blir det mustang på meg!
Finnes det slike i norge mon tro`?

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

frida dokka

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  18:04:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har veldig sans for am-cars den gamle type. Ellers kjører jeg Hilux, måtte ha noe å dra hest med og som ikke er så dyr i drift.
irene og frida
Gå til toppen av siden

Galie

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  20:35:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGalie  Svar med kopi av melding
AUDI RS4

Har ikke lært meg å legge ut bilder ennå

www.gallemann.piczo.com Gå til toppen av siden

frida85

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  20:41:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefrida85  Svar med kopi av melding
Drømmebilen min er en pontiac trans am firebird, 79 modell, svart med gullørn på panseret

Eller så hadde jeg heller ikke hatt noe i mot en Chevrolet Camaro Iroc Z heller

And God took a handful of South wind and from it formed a horse, saying:
"I create thee, Oh Arabian. To thy forelock, I bind Victory in battle.
On thy back, I set a rich spoil And a Treasure in thy loins.
I establish thee as one of the Glories of the Earth...
I give thee flight without wings."
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 22/08/2006 :  20:56:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Åssmo (ida) er jo bare 16, og har ikke bil en gang, så er rett og slett tåpelig og sitte og si det der om andre sine biler når hun ikke har selv en gang!

Opprinnelig postet av Guro!!

Så om jeg ikke hadde hatt hest selv, hadde jeg ikke fått uttalt meg om hvilke raser jeg likte osv? DUMMESTE JEG HAR HØRT!
Smaken er som baken! Som sagt liker jeg best Am-Cars (og da helst mustanger) og ville ikke hatt en oppstylet japse-bil for alt i verden!

Redigert av - TORHILD den 23/08/2006 10:10:51 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  21:42:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

og forresten, syntes TT'ene er fiine jeg=)

Åssmo kan synes hva hun vil om bilene.. uansett om hun er 16 eller ikke. Du liker jo TT, men har du en?
Det burde ikke være kritere for å like eller ikke like om man har bil eller ei.. om man er 16 eller 30.

Dessuten var det vel få som egentlig eide disse bilene som ble lagt ut?
Desto mindre grunn til å ta noe personlig.

Personlig liker jeg ikke riskokere.. liker tyske biler.. eller Volvos XC90
Blir for mye geil med malte pansere, store spoilere og skjørter. Det oser mer harry enn klasse. Men nå er jeg litt eldre, da forandrer smaken seg gjerne litt.
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  23:46:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Alle kan da synes hva de vil om andres biler, hester, hunder eller hva det måtte være, men synes det blir unødvendig å si at andres biler,hester++ er stygge.
Da er det i grunn bedre å holde det for seg selv. Liker ikke alle biler ++ selv heller, men trenger ikke si at din bil er stygg om jeg synes det. Det går ann å la være, er så mye koseligere.

Selv startet jeg en bildetråd hvor vi kan legge ut bilder av hundene våre, hadde det blitt en koselig tråd om jeg kom med denne kommentaren til dere andre: "haha, folkens! Dette var skuff! Omtrent ingen fine hunder!"??

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 23/08/2006 :  10:14:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men tråden het Hundene VÅRE der, her heter tråden bare Biler, og det er bare 20 % (max) av bilene her som egentlig eies av oss, resten er "drømmebiler". Støtter Åssmo jeg, og synes ikke komentaren var ufin.
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.