hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kurs...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Kurs...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 12/08/2006 :  22:46:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hellusannn!!!
Ja, nå er det snart høst, og eg har VELDIGVELDIGVELDIG lyst til å delta på noen kurs. Helst
Sammen med Fjellvåk. Eg vil jobbe sammen med han under instruksjon.
Og ringe til nermeste stall er det eg har tenkt.
Eg kunne tenkt meg å gått på noe Àla dressur, men det befant seg er ganske så ubehagelig forsøk på dette, med noen andre...
Fjellvåk ble rett og slett SURSURSUR. Og det er det siste eg vil gjøre han. Eg vil han skal ha det gøy på banen, og jobbe med meg fordi det er gøy, ikkje fordi han MÅMÅMÅ. (hehehe)
Når Fjellvåk kom heim igjen fra sin "ferie" tror eg han rett og slett var banelei. Derfor tror eg ikkje han har noe gode tanker bak den banen nei...hmmm...
Nå tror eg eg vil prøve meg på et kurs, et helt vanlig et, med litt av kvart. Men når Fjellvåk har negative tanker om banen, så vil eg ikkje presse han. Synst dere eg skal prøve meg på et kurs med han, og se hvordan det går?
Eg har ikkje tenkt å gjøre han om til noe han ikkje er, altså en dressur hest. Han trives sammen med andre hester, det er tydelig.
Eller synst dere eg bare skal la tanken ligge, og delta på et kurs med en leigd rrideskoleponni heller?
Det er ikkje det eg vil, men heller ikkje plage Fjellvåk. Eg vil gjøre treningen så gøyal så mulig for han.
Så...har noen noe tips om kva eg kan gjere?

Ida.

Tillit og respekt er ikke det samme:)

Lopke

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  22:51:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Barok kurs?? og hvis du finner et vil jeg gjerne vite :) (kanskje bli med og ha med Lopke?) Gå til toppen av siden

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 12/08/2006 :  22:55:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
uuu...lekkert, kan do some searching, og se om eg finner noe "lokalt" (in my dreams med det store hestemiljøet vi har her rundt men...)
Det koster vel flesk og 8 slakterkniver for den slags?

Tillit og respekt er ikke det samme:) Gå til toppen av siden

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 12/08/2006 :  23:08:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Fant et kurs med Solveig Schacht, men det var i nærheten av Kristiansand... påmelding innen septemper...

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 12/08/2006 :  23:08:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Fant et kurs med Solveig Schacht, men det var i nærheten av Kristiansand... påmelding innen septemper...

juboy

Skrevet - 12/08/2006 :  23:25:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Prøv å legge inn litt dressur på turer. Litt tempovekslinger, svinger, stopp, rygging, sidebevegelser osv.
Kanskje Fjellvåken din synes det er litt mer spennende å GJØRE ting etter hvert, og ikke forbinde det bare med banen.
Etterhvert kan banen være aktuell igjen.

Og kanskje det kunne være en liten idè å ta bare noen få dressurtimer - på en annen hest. Med en god instruktør, kan du få noe å lære til din hest.
Gå til toppen av siden

Ida&Fjellvåk

» VIP

Skrevet - 14/08/2006 :  22:33:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Nå blir det ingen kurs på meg og Fjellvåk uansett. blir så provosert!!!!!!!
Neida, eiger er fornøyd med Fjellvåk slik han er, synst heller eg skal melde meg på med Blackie hun trenger det blablabla.
Men det er ikkje det som er POEENGET!!! Det er at eg skal jobbe sammen med Fjellvåk, at eg har noe eg kan trene på som blir "dømt" av virkelig flinke folk...
Nei, nå er eg bare sint og sur..

Greitt nok at det er han som bestemmer men any way...hadde bare håpet at eg i det miste kunne få delta på kurs med han, koster han ikkje en skit kan ikkje noe for at eg er glad i den krabaten...

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  23:10:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
litt OT,men solveig fikk min VELDIG BANELEIE HEST,glad i å være å trene på bana igjen.
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.