hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dressursal
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Dressursal
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  16:52:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Hei, meg i gjen her....

Det jeg lurter på nå er om jeg skal få tak i en dressur sal og selge allround salen min, såg her på nett at det var ei som skulle selge en ctd st martin dressursal, har samme sal i allround, men jeg har ikke peil på saler å str og greier, er min kjære ridetrener som fikset denne salen den tiden jeg ville drive aktivt med sprang.

Nå har det seg slik at salen passer bra til garsy, er salene like? om jeg kjøper en dressur sal eller har den salen jeg har. Seff må jo str passe men...

Er jo en gammel ex traver som blir brukt til litt dressur og tur så kansje salen jeg har er supert for sitt bruk men føler jeg dingler masse med bena, blir ustødige.... Er vel ikke noe konk jeg skal satse på er vel bare nå målet mitt med å få hesten til å komme seg i galoppen å gå stabilt på tøylen i alle gangarter.... men er mye jobbing framt til det.....

Har jeg bwhov for en ny sal?!? nei egentlig ikke.....

Hva mener dere?

Garsy du er verdens beste!
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.