hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hjelp, sur hest!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hjelp, sur hest!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  15:10:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Hoppa mi har aldri på noen som helst måte skadet noen før så lenge jeg har eid henne.
Aldri prøvd hverken å bite eller sparke.

I dag stod jeg og lente meg inntil gjæret, plutselig kom hun bak meg med ørene helt flatt og tok et kraftig tak i armen min og beit til.
Min reaksjon på dette var å snu meg å gi henne en skikkelig "saftig en i nøtta", så hoppa jeg over gjæret og jaga henne rundt flere runder.
-Man kødder ikke med sjefen.

Hun så helt forfjamsa ut "stakkar", og så ikke ut som om hun var helt klar over hva hun hadde gjort galt.

Men, poenget er: Hva er det som får en eller så snill hest til bare plutselig å komme fykende bort å bite??

MaRiTa 89

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  02:17:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMaRiTa 89  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMaRiTa 89  Svar med kopi av melding
Kansje hun mener at luftegården var hennes omeråde, så att du lente deg på gjerde tok hun som om du prøvde å "ta over" hennes ommerådet? Att hun ikke ser på deg som sjefen sin og vil ha sitt omeråde ifred! Det er hennes omeråde og så på deg som en intrenger?? Dette er bare en tanke, og jeg ville ha reagert på samme måte som deg tror jeg... Men det er den mest logiske forklaringen jeg kan komme på... Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 12/08/2006 :  09:46:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hoppa mi er MEGGE til 1000. Det første året fikk jeg ingen til å skifte dekken eller noe på henne. Det har blitt endel bedre nå men fremdeles ikke bra. Vi tror hun er sånn pga hun har blitt dullet med for mye før så hun stoler rett og slett ikke på mennesker på samme måten lenger. Jeg har funnet ut at det IKKE nytter å ta henne fordet,det gjør bare vondt værre. Det er bare meg og mamma hun stoler 100% på nå.. Men for oss er en forsatt VERDENS fineste. Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  15:11:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Nei, jeg er lederen i alle situasjoner, og hun underkaster seg 100%.
Har aldri vert noe problem.
Mulig at hun trodde at jeg var en annen?
Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 12/08/2006 :  21:47:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Adferdsavvik forekommer jo stadig det da.
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.