hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Halvtime og heltime
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Halvtime og heltime
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 16

Torpedo

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  03:26:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
03:30 - Sein kveld i dag også, Jeg sitter oppe å synger, hehe. På tide å legge seg om noen timer.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Katrine_Sandore

Skrevet - 12/08/2006 :  04:04:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
04:00 - Jeg sitter fortsatt oppe å nyter nattelivet; hehe..
Burde vel legge meg snart. Men. Sitter nå oppe på Mix, ser litt på tv, og hører på musikk :)

Jeg Liker Smileys, Jeg Gå til toppen av siden

Katrine_Sandore

Skrevet - 12/08/2006 :  04:31:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
04:30 - Ops, siter nå her fortsatt jeg da :P Gjør vel det samme som ista...
Jeg Liker Smileys, Jeg
Redigert av - Katrine_Sandore den 12/08/2006 04:32:05 Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  07:06:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
æsj,bomma med 68 min:(
oh,nå begynner bjørnstadbjørnene.whoho...nå kødder jeg ikke,har nesten sett hver episode av dem i hele sommer...er noe av det kosligste jeg vet om..hvordan får man sånne msn smileys her?

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  10:00:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
10:00
GOD MORGEN!
Sitter å tenker hvordan i alle dager Svalgårds Cheri kan sitte oppe til laaaaangt på natt...Spessielt når hun skal på stevne dagen etter!Om jeg er ute til over 12 da,klarer ikke jeg ri dagen etterpå i DET HELE TATT!Jeg har prøvd det der noen ganger...
Ellers sitter jeg i halv søvne..Mamma skrudde akkurat på støvsugeren,så nå smeller jeg igjen døra og setter på noe musikk.Ellers sitter jeg på MSN,og på mix'en=)
ps.Jeg tror denne topicen kommer til å dø bort etterhvert...

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 12/08/2006 :  14:31:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
14.30 : Sover folk i dag eller er alle ute i det fine været??? Nå har jeg vært i stall. Hesten min trakk på en fot, litt usikker om det er muskelhalthet etter en tøff dressur-uke eller om det er betennelsen i koden som er kommet tilbake pga hard bruk....
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  14:56:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
10:00
GOD MORGEN!
Sitter å tenker hvordan i alle dager Svalgårds Cheri kan sitte oppe til laaaaangt på natt...Spessielt når hun skal på stevne dagen etter!Om jeg er ute til over 12 da,klarer ikke jeg ri dagen etterpå i DET HELE TATT!Jeg har prøvd det der noen ganger...
Ellers sitter jeg i halv søvne..Mamma skrudde akkurat på støvsugeren,så nå smeller jeg igjen døra og setter på noe musikk.Ellers sitter jeg på MSN,og på mix'en=)
ps.Jeg tror denne topicen kommer til å dø bort etterhvert...

Opprinnelig postet av Hanniball

Ja, ikke bare var jeg oppe til langt på natt, jeg rakk faktisk ikke sove i det hele tatt før det var opp igjen halv 8. 0 søvn, ikke så lurt det nei... Men greide 2 feilfrie runder på stevnet i dag uansett.... hehe, men nå i kveld må jeg få sovt litt, klarer ikke 2 stevnedager uten søvn....;)

Dette er foressten 15:00 innlegget.
Hva jeg gjør akkuratt nå? hmm, har nettopp komt hjem fra stevne, er ganske så fornøyd, og gleder meg til stevnet i morgen=)
Gå til toppen av siden

Katrine_Sandore

Skrevet - 12/08/2006 :  14:57:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
15:00 - Akkurat kommet ut av dusjen, nå er det frokost, så stallen :)
Jeg Liker Smileys, Jeg Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  15:56:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
16.00. Akkurat vært å vannet hestene og spilt lotto. Satser på å vinne denne helga å:)
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  16:53:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal snart rive meg vekk fra datan å dra å spise... Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 12/08/2006 :  19:27:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
19:30: Akkurat blitt ferdig med en liten "film" på windows moviemaker haha! xD

http://media.putfile.com/Stickman-goes-for-a-run

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 12/08/2006 :  19:59:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
20.00
Kjeder meg, bla bla bla :P

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  20:55:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
2100
Kjeder meg, er sulten, og irriterer meg over at jeg ikke er helt frisk. Skulle vært på innflyttnigsfest til en venninne.. Blææh.

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  20:56:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
21:00: Avtaler tur til Skauen Alt går i orden, jeg får sett både Charlotte og Ann Cathrin ri! Men jeg må stå opp halv seks i morgen.. Så jeg bør kanskje legge meg snart?
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  21:26:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg spiser melkesjokolade med daim i jeg nå:D Gå til toppen av siden
Side: av 16 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.