hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Halvtime og heltime
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Halvtime og heltime
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 16

Bustetrollet

Skrevet - 11/08/2006 :  22:25:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
22:30
Sitter å funderer på hvilke klær jeg skal ha på meg i morgen.

Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 11/08/2006 :  22:29:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
22:30: Bananer = ONDE!

Jeg pleier å holde bananen i den stilken, svinge den hardt over slik at stilken "knekker" og bananskallet blir åpnet. Så stod broren min og mamma inne på kjøkkenet, så sa jeg "Se nå!" og prøvde å åpne bananen. Men jeg mista den og det så ut som jeg deiset den i bakken med all min kraft! xD Mamma og broren min lo, og lo, og lo, så jeg måtte bare løpe opp her xD
Men jeg har en skittentøyskurv midt på gulvet, og i farten klarte jeg å snuble i bakken, og deiset selv i bakken med et skrik og et dunk! Da lo de enda mer! O_O
Vondt i kneet! O_O

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  23:04:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kommet hjem fra tusenfryd!

Gå til toppen av siden

Katrine_Sandore

Skrevet - 11/08/2006 :  23:25:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
23:30 ca..

Akkurat sett på coyote ugly på z-tv :D Nå sitter jeg å hører på det beste bandet: Dire Straits <3
Og loker på Mix da. Hehe..

Jeg Liker Smileys, Jeg Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  23:29:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jadajada

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  23:31:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
22:30: Bananer = ONDE!

Jeg pleier å holde bananen i den stilken, svinge den hardt over slik at stilken "knekker" og bananskallet blir åpnet. Så stod broren min og mamma inne på kjøkkenet, så sa jeg "Se nå!" og prøvde å åpne bananen. Men jeg mista den og det så ut som jeg deiset den i bakken med all min kraft! xD Mamma og broren min lo, og lo, og lo, så jeg måtte bare løpe opp her xD
Men jeg har en skittentøyskurv midt på gulvet, og i farten klarte jeg å snuble i bakken, og deiset selv i bakken med et skrik og et dunk! Da lo de enda mer! O_O
Vondt i kneet! O_O

Opprinnelig postet av MonCherie

HAHA!! ser det for meg!!

Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  23:59:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
00:00 : Spiser popcorn, og funderer over saker og ting
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Katrine_Sandore

Skrevet - 11/08/2006 :  23:59:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
00:00 Sitter FORTSATT å lytter til Dire Straits :D
Og loker her såklart.

Forresten så går klokka på pc'en min raskere enn "Mix" sin klokke

Jeg Liker Smileys, Jeg Gå til toppen av siden

SøbergPrinsen

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  00:56:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSøbergPrinsen  Svar med kopi av melding
kl 01.00

Sitter å spiser pizza, rester fra middag.. Er mer eller mindre nettopp kommet hjem, har vært hos venner å sett film, "Johnny Vang", anbefales ikke, drittfilm.. så den ikke ferdig engang. Så hører jeg på Pink Floyd å depper for at høsten nærmer seg, 9 dager til skolen starter, og alle flytter!! *hulk* Er så triiiiist altså!! Jeg flytter forsåvidt også..men ikke så langt...men-men-men.. huff...dette året kommer til å bli rart.. Den lille bygda vår kommer ikke til å bli det samme etter skolestart..

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  01:29:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Halv to! Ping!

Siste lille tur innom MIX før jeg kryper til sengs.Ute en tur for å sjekke stallen,Embla kom hjem seeent i kveld (Takk Nils Christian som sparte meg for en kjøretur til Grimstad) så hun og Geysir står inne i natt.

HJELP så fet en hest kan bli av bare et par mnd på beite.Aldri sett på maken. Hun rullet av hengeren og måtte nesten bruke vaselin for å få henne inn boksdøren.
Også hun som var så elegant og vakker...det var den gangen det...sukk.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 12/08/2006 :  01:33:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Hah! Kurre, du er oppe! =) Halv to ja gitt... Time for bed... Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  02:26:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
02:30
Sitter på Mix og msn (men ingen interessante innpå:p)... Tenker på at jeg MÅ snart legge meg, skal opp før 8 i morgen for å dra på stevne og vil ikke være på trøtt at jeg glemmer banen (noe som sjedde sist helg... blærk!)
Så funderer jeg på om jeg skal ha hvit eller grønn sjabrak i morgen;p Vanskelig valg...:p
Og foressten knakk jeg en negl akkuratt nå neeeeei! R.I.P neglen!
Gå til toppen av siden

LilleAdele

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  02:27:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleAdele  Svar med kopi av melding
Klokken er 02:30. Men ingen har skrevet siste timen, da. Men, en liten innsats herfra, i hvert fall ;D

Hva jeg gjør på? Trykker. ;p

To be or not to be - that's the question. Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  02:56:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
03:00 og no er det natta:)
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  03:26:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
03:30
Sitter fremdeles her
Leter etter gode musikkvideoer... Ingen av de jeg vil ha virker
Gå til toppen av siden
Side: av 16 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.62 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.