hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ditt første kyss
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Ditt første kyss
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

TORHILD

» VIP

Skrevet - 10/08/2006 :  10:20:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor gammel var du? Hva hendte?

Selv var jeg 15 år, og skulle på bryggedans med en venninne for første gang. Vaset rundt der i mange timer, kjente ingen, men hadde det kjekt likevel. Når vi skulle ta nattferja hjem, kom en som venninnen min likte bort til henne og de begynte å kline. Så stod jeg der da. Men så kom det en fyr bort til meg, og sa at han hadde sett meg før, jeg hadde gått tur med hunden min forbi huset deres flere ganger. Han lurte på om jeg frøs, og dermed havnet jeg på fanget hans. Og småkyssene begynte å komme. Følte meg SÅÅ voksen og spesiell, for han var jo 21 år da Når ferjen klappet til land, ville han ha et tungekyss, men det var for flaut, så jeg var kjapp å vri hodet. Dermed sa vi pent nanna nanna, og jeg labbet hjemover. SÅÅÅÅÅ forelsket og kry! Jeg var ikke ukysset lenger

Lopke

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  10:39:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gikk i 4 klasse.. likte det ikke. Hadde to kjærester på en gang. To kompiser. Noen ganger var vi 3 (den tredje satt og spilte på keyboardet mitt) og vi to andre på senga og "var kjærester". Uff hvor gammel har jeg da vært?? 11 år?
Uansett, det måtte jo bli intriger da.. Den ene ble sur for han mente jeg var mer forelska i den andre. (jeg tror forresten ikke jeg var forelsket i noen av dem) Den ene stsakk og den andre ville kline.. ja og det likte jeg ikke. Bøyde hele tiden hodet ned så alle kyssene ramte meg i panna..

Året senere ble jeg forelsket i kompis til lillebror (han var litt eldre enn meg) Fikk mitt første kyss på gutterommet hjemme. Lillebror måtte snu seg. Det var litt mer gøy.

Min første kjæreste fikk jeg i 2 klasse. Vi var "sammen" i 2 år. Jeg flytta til DK da. Nå er han desverre død.. Vi kyssa ikke men fikk masse kjærestebrev og blomster. Glemmer han aldri..
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  11:00:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
hoho...Mitt første kyss var i 3 klasse,da jeg var sammen med en fæææl gutt for å låne sparkesykkelen hans(jepp...det var så poppis på den tiden) også sa han at han måtte ha et kyss før jeg fikk låne sparkesykkelen hans...
Egentlig var hele greia tvunget på meg...
Jeg og venninna mi og "kjæresten" hennes sto oppi rundkjøringa på skolen,også sa de at jeg bare MÅTTE bil sammen med han(anders het han)fordi det var tross alt beste komipsen til "kjæresten" til veninna mi...Og Anders hadde spurt han andre om han kunne spørre for Anders=P Også jeg var lite intressert i det,men så sa de at om jeg ble sammen med han,fikk jeg sikkert lov til å låne sparke sykkelen hans når som helst..Så da var jo alt i skjønneste orden...

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  11:45:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Hehehehe Hanniball da

Mitt første kyss var når jeg var 13 år(første skikkelig kyss da). Var hjemme hos han jeg var sammen med, så låg vi i sengen hans, også sa han at jeg måtte lukke øynene mine, og da kysset han meg
Det første kysset jeg fikk var i 2 klasse, for vi lekte nødt, sanning og prosent:P

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  12:22:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Mitt aller første kyss fikk jeg i barnehagen.Hehe.
Det var èn søt gutt i barnehagen og en haug med jenter. Han og jeg sto inne på doen og plutselig kyssa han meg på munnen. Søte lille gutten hadde bare sett på foreldrene sine og ville gjøre som dem
Det var også en gang at alle jentene i hele barnehagen sto i kø oppe i skogen for å kysse denne gutten.

Herregud, er jo litt nusselig da Han var også min første "kjærest". Var faktsik er litt søtt par. Hehe. Gått i klasse med han i alle år, men da kun som venner. Var nok aldri oss det skulle bli gitt

Mitt første virkelige kyss er faktisk ikke mer enn to uker siden... *kremt* Lå på sofaen, lyset var av og vi så egentlig på film. Plutselig bøyde han seg over meg og kysset meg.
Ble ingen film på oss den kvelden nei.

<3

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 10/08/2006 :  13:40:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
mitt første kyss fikk jeg i en alder av 14 år. husker det ennå..vi hadde ikke vært sammen eller noe , bare var gode venner. Jeg satt med hode på skuldren hans å slappa av etter en matte time, da han plutselig bøyde seg over meg å kyssa meg.. husker jeg ble skuffet, for jeg trodde jo at det første kysset skulle være såååå romantisk og med en man var virkelig forelska i.. det ble bare med det kysset gitt..

mitt ordentlige romantiske kyss fikk sommeren jeg fylte 15.. han hadde laget middag å greier til jeg skulle komme ( det var fryse pizza da...) og tent lys å greier da han tok rundt meg å kyssa meg.. hehe.. da var det slik jeg hadde drømt om:)

Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

Blesapiami

» VIP

Skrevet - 10/08/2006 :  14:56:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
nwåh... for et koselig emne
hmmm... kyssa for første gang i barnehagen men et ONKLI kyss fikk jeg som 14 åring av en venn av søskenbarnet mitt som hadde blitt med oss på hyttetur... har alltid vært ei onkli guttejente, mens jentene lekte med barbie på skolen sto jeg og gutta å slosst så ja... da ble det også slossing på oss to da, etter hvert så fikk han skikkelig overtaket(han satt oppå meg) å da kom det vettu... my first kiss vi var sammen et helt år før han flytta til langtvekkistan...
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 10/08/2006 :  15:04:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
6-7 år med mitt søskenbarn. Lite seriøst.

Litt mer seriøst: sikkert med en gutt i gamleklassen min. Helt sikkert. Akkurat når husker jeg ikke. Har kyssa så mange

Hm. Men mitt ordntlige kyss fikk jeg for litt over ett år siden. På fest. Åh. Søtest gutten. Glemmer han aldri.

Redigert av - Bustetrollet den 10/08/2006 15:06:59 Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  15:38:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Nååh:) Koselig debatt:P
Eller, ikke så koselig når jeg mimrer i grunn

Min første kyss fikk jeg vel i barnehagen.
Mitt andre kyss fikk jeg på rideleir. Var sammen med fyren i 3 måneder etterpå.

Mitt tredje kyss skjedde på fest. Var visst ikke det smarteste trekket vi har gjort. Fikk et anspent forhold til min beste venn etterpå

Har ikke fått noen av de beryktede "drømmekyssene" enda. Vært nære på men... Blitt med det

>Edit: Skriveleif

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o

Redigert av - Andrea & Daytona den 10/08/2006 18:30:12 Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 10/08/2006 :  15:45:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Argh, jeg sitter på jobben og har ikke tid til å lese innleggene. Jeg skal løpe hjem og sette meg foran PC`en og lese dette, første kyss er bare SÅ bra!!!

"Ha det litt"!
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  16:21:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Det var i barnehagetiden ja, selv om jeg ikke gikk i barnehage xP Det var av en gutt som heter Eivind. Husker ikke mye av det;)
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  16:28:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Første skikkelige kysset var med en jeg da var sammen med, var vel 12-13 år eller noe.
Det hele skjedde når han var på besøk hos meg, var alene hjemme og greier.. Er vel det eneste jeg husker.

Må bare fortelle om mitt første kyss med han jeg er sammen med nå, det første kysset vårs skjedde for 3-4 år siden eller noe.. Men ble sammen først for 1/2 år siden.
Vi hadde snakket masse sammen, både på telefon, i virkeligheten og over melding. Kan trygt si at jeg var blitt litt forelsket ja.. Så avtalte vi at han skulle komme på fest til ei venninne, og det gjorde han også. Vi ble helt alene inne på badet som var nesten helt mørkt, det gikk ikke lang tid før vi kysset Etter en liten stund gav han meg en klem å sa at han måtte gå ut en tur, og gjett hvem som stod å spydde som en gris ute når jeg gikk etter? Hehe, han jeg var såå forelsket i.

Vårt første kyss var skikkelig romantisk og søtt, jada.

Therese
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  18:38:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tja...første kyss var sikkert en gang på begynnelsen av barneskolen mens vi lekte nødt eller sannhet. Med andre ord ikke noe romantisk.

Mitt første kjærestekyss var ikke før jeg gikk på vgs; da var jeg sikkert 16, men var ikke egentlig så romantisk det heller fordi hele forholdet var noe merkelig. Han var lillebroren (?!) til ei venninne, og det varte kun en mnd. Vi var veldig gode venner en periode, og det gikk liksom bare litt over styr. Nå er vi bare venner, og det noe mislykkede forholdet vårt har heldigvis ikke ødelagt noe vennskap, for det er fortsatt helt uanstrengt.

Det første romantiske kysset mitt var med min nåværende kjæreste. Vi fant tonen med en gang, før vi kjente hverandre, og ble sammen andre gangen vi møttes. Vi var på fest hos et vennepar av ham, og ting gikk vel bare sin naturlige gang. Vi kyssa først både lenge og vel i en stol i stua, før vi endte opp på en sofa i kjelleren. Den kvelden var egentlig ganske romantisk "all over the place". Aller mest romantisk (eller søtt) fra hans side var replikken om at han skulle ønske han kunne ta meg med hjem i lomma slik at han kunne holde rundt meg hele natta. Jeg ble ikke med han hjem, men han fikk holde rundt meg det meste av natta likevel. Vi var de siste som forlot festen, og til og med vertskapet hadde gått og lagt seg
Gå til toppen av siden

Olin&Bella

» VIP

Skrevet - 10/08/2006 :  18:56:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
første virkelige kysset fikk jeg for nesten et år siden.
satt aleine i sofaen på internatet på skolen med gutten jeg var skikkeli forelska i. så spurte han meg om jeg ville bli sammen med han og etter det kyssa han meg... vi var sammen i ni og en halv mnd etter det (blei slutt for en mnd siden)
Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  19:11:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Har aldri kysset noen før jeg... Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  19:35:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Vel, det første kysset mitt husker jeg ikke for det har vært utallige mange på Kyss, klapp eller klem og Nødt og nødt (faktisk :P).

Men mitt første ordentlige kyss, det ble faktisk et klin... :s Det var med min første kjæreste.. I et veikryss (som ironisk nok ble stedet for det første kysset med min andre kjæreste)..

-Marte Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.