hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ditt første kyss
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Ditt første kyss
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  19:35:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Ingenting å være flau over Jeg skulle ønske jeg ikke hadde kyssa noen, bare drittsekker hele gjengen..
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  19:50:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Husker ikke mitt første kyss jeg
Alle husker det, men ikke jeg
Jaja.. Gjør ikke så mye da
Fikk vell mitt første kyss ganske tidlig (tror jeg),
men husker ikke når, hvor eller hvem Hehe...

(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 10/08/2006 :  20:02:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Har aldri kyssa noen jeg i en alder av snart 15:P
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 10/08/2006 :  20:21:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
*Mimre, mimre...*

Mitt første ordentlige og heftige kyss fikk jeg en sommerferie vi var i Benidorm en gang på 80-tallet. (Poco Loco og Clynol-tiden.) Ååååå, nå føler jeg meg SKIKKELIG GAMMEL!!!! Jeg kan ha vært rundt 14 år... Akk...!

Jeg, mamsen og en venninde av henne var på ferie i Benidorm som sagt, (det var min konfirmasjonsgave fra henne - + Poco Loco dressen!!! He, he!), og der ble jeg kjent med to kjekke kompiser fra Porsgrunn. Jeg ble fort betatt av den ene og visa versa. Vi hang sammen i to uker til ende, og det ble mange våte kyss den sommeren...

Disco, nattbading, mopedkjøring, soling og bading. Det var en fin sommer...

Redigert av - nn den 10/08/2006 20:22:44 Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 10/08/2006 :  20:39:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Hrmf.... Nå kom jeg akkurat på noe jeg trodde jeg hadde klart å fortrengt ja.. ;)

Var vel noe kjærestegreier i barnehagen, tror jeg, men det regnes vel strengt tatt ikke..

Husker veeeldig godt (dessverre...) Når en gutt i parallellklassen min dukket opp på en hjemmefest hos ei veninne, og vi eh, klina på sofaen sånn at de andre gikk ut for ikke å forstyrre, hihi.. Det verste var at jeg egentlig ikke var særlig forelska i han, syntes bare han var kjekk... Så når han spurte om vi skulle være sammen på skolen mandagen etter, sa jeg bare "neih" og gikk....

**snill jente, hvem da??**

Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  21:04:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
mitt første tungekyss fikk jeg da jeg var 13 sammen med min første ordentlige kjæresten min. Jeg lå på sofaen hans og prata i vei og han satt over meg, så bøyde han seg ned og før jeg viste ordet av det hadde han stukket tunga ned i halsen på meg, og jeg var sikker på at han skulle kvele meg.. ikke veldig romantisk egentlig.

Kan jo fortelle om det mest romantisk kysset mitt som var med han jeg er sammen med nå, det var for et par uker siden og vi var hjemme alene hos han. Det var egentlig litt mørkt ute (klokka var rundt 12 eller noe) og jeg kjeda meg litt og ville ha noe og finne på, så jeg lurte typen ut av huset og gikk ut på verandan hans og tente opp mange te lys, både som hang over oss og på bordet hadde jeg laget et stort hjerte.
Da han kom tilbake satt jeg i sofaen ute med pledd over meg og satt bare og ventet på han.. så kom han bort til meg og kysset meg, det syns jeg var ganske romantisk.

I morgen har vi faktisk vært sammen i 7 mnd

Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Blesapiami

» VIP

Skrevet - 10/08/2006 :  22:03:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
så jeg lurte typen ut av huset og gikk ut på verandan hans og tente opp mange te lys, både som hang over oss og på bordet hadde jeg laget et stort hjerte.
Da han kom tilbake satt jeg i sofaen ute med pledd over meg og satt bare og ventet på han.. så kom han bort til meg og kysset meg, det syns jeg var ganske romantisk.

I morgen har vi faktisk vært sammen i 7 mnd

Opprinnelig postet av Christina Og Moonlight

nwåh.... DET var bra romantisk det!!
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  23:59:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Mitt første kyss var vell i barnehagen bak dukkehuset faktisk.:p

Men førtse virkelige kyss var vel da jeg var 12 eller 13, var vel av det mindre romantiske slaget det å.

uææ, nå mens jeg satt ute å skrev, mens jeg tok en røyk. Hørte jeg noen rare lyder, åsså begynte det å romstere i en busk. Holdt på å fikk noe fart igjennom døra. Er det du mari som har slipt løs en av ekornene? Særiøst skummelt, er så husredd og mørkredd. Ble vedlig OT dette, men ble særiøst redd :s

Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  00:06:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har aldri kyssa noen jeg i en alder av snart 15:P

Opprinnelig postet av Kristine og Sabina

Jeg er 17 og ukysset ;)
Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 11/08/2006 :  02:10:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
Hmm..mitt første kyss var i barnehagen, hehe, kysseleken.. jeah.. seriøst..

Men det første "ordentlige" kysset, var med min store forelskelse.. det var for to år siden, var altså 12 år.. Meg, han og en venn av meg hadde vært og badet, og det begynnte og bli litt sent. jeg frøs skikkelig, så vi gikk inn i skogen(aner ikke hvorfor, bare gjorde det, he he).. så spurte han meg om jeg frøs, og selfølgelig sa jeg ja.. så holdt han rundt meg, (han i bar overkropp ) en liten stund, så sa han: skal vi gjøre noe som får varmen i oss? hehe.. ja sa jeg da, hehe, så plutselig stod vi der og klinte.. jaja.. litt romantisk var det da kommer aldri til og glemme det..

-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  04:04:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg tror jeg var rundt 6 år, men det teller vel ikke. Første skikkelige kyss var nok med min tidelig-ungdoms-kjæreste, var rundt 11 :-) Han kysset meg i nakken husker eg, neste dag kysset han meg, så kysset vi hverandre hver dag i en lang periode. Men vi var så liten så, ville bare gjøre som de eldre.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm!
Redigert av - Torpedo den 11/08/2006 04:08:07 Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  04:09:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
gikk i fjerde tror jeg,å tvinga naboen med..nå skal vi kysse!!
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  11:31:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Husker ikke mitt første kyss jeg
Alle husker det, men ikke jeg
Jaja.. Gjør ikke så mye da
Fikk vell mitt første kyss ganske tidlig (tror jeg),
men husker ikke når, hvor eller hvem Hehe...

Opprinnelig postet av Andrea & Juni

Du er ikke alene som ikke husker ditt første kyss...
Husker typen jeg var sammen med men ikke det første kysset. Rekner med at det ikke var så mye og skryte av siden det har gått i glemmeboka her hi hi
Men mener og huske jeg var 14 år.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

SøbergPrinsen

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  12:05:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSøbergPrinsen  Svar med kopi av melding
Jeg husker ikke mitt første kyss.. Men kan liksom minnes noe greijer bak "spøkelseshuset", i andreklasse.. Av typen; "nei, NÅ skal X og X være kjærester! Gå bak huset å suss!"

Mitt første *fly-avgårde-på-rosa-skyer-mens-kneene-svikter-og-man-blir-holdt-oppe-av-sterke-armer-kyss* fikk jeg av min nåværende kjæreste den kvelden vi ble sammen. Det var en svinkald februarkveld med stjernehimmel, vi stod under ei gatelykt..og jeg var (og er!) såååå forelska.. *mimre-mimre*

Redigert av - SøbergPrinsen den 11/08/2006 12:08:31 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  15:33:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Nåvel. Det er 3 å siden, hvordan det skjedde holder jeg for meg selv :P
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.