hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - tre vallaker, ei hoppe
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 tre vallaker, ei hoppe
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  23:38:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Ja, i dag fikk Frigge virkelig prøvd seg. Jeg fikk jo tak tamborin etter tamin sandy, for mulig kjøp. Å så leier ei venninne stallplass til sin kaldblods vallak. I dag var det utrolig mye liv å røre på gården, Tamborin var helt gal og sparket og bet Frisco og Piril. Det ente med at Piril fikk et spark i kne, så han haltet litt. Frisco fikk to blodige bitt, som jeg har renset og hatt på blåspray. (kan jo gå riktig ille om det kommer larver i dette) Jeg og venninna tok med oss Frisco og Piril opp på gården, å frigge og Tamborin ble stående igjen på beite. Da de to ikke har hatt så store problem.

Men det var da løsningen på det hele kom. En våryr Tamborin hoppet opp på Frigge helt atme veien. To sykkellister så ganske forfjamset ut, å frigge enda mere forfjamset. Viste ikke at hun var brunstig, men fant da det ut fort. Så disse karene har slosst om henne i hele dag.

Eieren til Tamborin kom å hentet han, for han var helt gal, å han var rett og slett en fare å ha gående der. Desuten hadde jeg bestemt meg for å ikke kjøpe han.

Igjen sto ei "drypende" svett frigge å ropte på de to karene som sto på gården.

De to derimot går det helt fint med, ingen av de som prøver seg, å det bli ikke noe bråk der.

Men de sparkene og bittene Tamborin delte ut, så jeg det best å sende han hjem. Frisco holdt på å få juling stakker.

Det er greit nokk at hesten årdner opp i slikt på egen hånd, men dette holdt på å gå riktig ille.

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2006 :  00:19:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Ja, hingstete vallaker kan være veldig slitsomt til tider... Heldigvis begynner gutta mine å roe seg litt ned nå, hjelper å få stå fast sammen med hopper.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.