hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor langt har dere til stallen??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Hvor langt har dere til stallen??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 9

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 01/10/2006 :  19:40:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Nå er stallen 15-20 minutter med bil unna og jeg har ikke bil, så er avhengig av skyss fra snille mennesker. Jeg kan ta buss, men den går sjeldent og stopper 3km fra stallen.
Gå til toppen av siden

RenateogKillan

» VIP

Skrevet - 02/10/2006 :  23:33:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
5 mil fra der jeg bor til der hesten er. Er det lite trafikk bruker jeg 45 min men er det mye trafikk kan jeg bruke opp mot 1.30 min.
Gå til toppen av siden

LeMi

» VIP

France

Skrevet - 03/10/2006 :  00:24:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeMi  Svar med kopi av melding
med scooteren tar det ca 15-20 min for å komme meg til stallen... noen ganger tar jeg med ipoden for det føles så rett frem kjedelig vei ut...
http://lemi.lenegallery.com
Gå til toppen av siden

*Cuty*
» VIP

Skrevet - 08/10/2006 :  11:18:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg sykler bort til stallen rett etter skolen
det er ca 4 km, og god trim
Gå til toppen av siden

Vilona

Norway

Skrevet - 08/10/2006 :  21:53:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Buker 20min med Bil :P
til Torp
Og Til Den Andre stallen 5 min med bil:)

-De som ikke tror lykke kan kjøpes for penger vet ikke hvor det er hester tilsalgs:D<3
-BeateOchAmadeusOchMatrix<3-
Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 08/10/2006 :  22:16:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fra sentrum (oslo), når jeg kommer fra skolen, 30 min med buss og 10 minutter å gå. Hvis jeg drar hjemmifra i helgene skal det holde med 45 min på buss og så gå bort, men har dum buss som ikke alltid koronsponderer() og da blir det enten en time med venting eller så tar jeg buss 30 minutter tidligere for å sørge for å rekke bussen.
Alt hva man gjør for interessen og gode treningsmuligheter

Gleder meg til å ha serfikatet og bil i boks, da holder det med 25 min hver vei!

Gå til toppen av siden

Lene&Dagmøy

Norway

Skrevet - 09/10/2006 :  18:34:37  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingLene&Dagmøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene&Dagmøy  Svar med kopi av melding
det er rundt 400 meter til Dagmøyto minutter og sykle
Du kan ikkje trene en hest med høye rop og så forvente at den skal lyde når du kviskrer Gå til toppen av siden

-Dugur-

» VIP

Skrevet - 20/10/2006 :  15:19:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
det er ca 100 meter fra meg til stallen:) er igrunnen heldig der! :D Gå til toppen av siden

amelita
» VIP

Skrevet - 24/10/2006 :  08:12:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kun 25m . Så det er ikke mye som går bort i reisetid nei.......... Gå til toppen av siden

richrobin

Skrevet - 03/11/2006 :  20:07:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg har totalt 1 time og 20 minutter for å komme til stallen, først buss i 20 minutter, vente i 15 minutter, så ny buss 35 minutter og til sist ca 10 - 15 minutter gange...

Langt unna, men det er bare sånn det er... Skulle gjerne hatt en bil...
Gå til toppen av siden

Thomas92

Norway

Skrevet - 08/11/2006 :  17:04:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideThomas92  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseThomas92  Svar med kopi av melding
Den stallen jeg holdet til på nå som heter Grønlund/moksnes, tar 4-5 min med bil og tar 10 min med sykkel ;) Glad for å ha en så kort vei!
Hvis jeg skal til Aschehoug bruker jeg 10 min med buss (:

Kampala, beste arabern gitt <3..
In The Future I Can see
Thomas Løge
Gå til toppen av siden

Hunter_B

» VIP

Skrevet - 19/11/2006 :  22:29:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
jaa:P skal jeg regne ut her;) 15 m og gå;) Har stallen hjemme jeg;) Syns synd på dere( selv om dere ikke syns det er en *big deal* å kjøre 20 min for og komme til stallen)men jeg vet ikke om jeg hadde orket det, med skole. Når jeg skal på VG så har de heldigvis staller på skolen jeg skal på, Steinkjer, mære landbruksskole, er heldig der gitt;) Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 19/11/2006 :  23:23:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Til nye stallen, tar det ca. 4 min med bil - kjører på motorveien hele veien, og snaue 5 min. å gå til sommerbeite - HELDIG
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 23/11/2006 :  20:15:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Hmm.. Ca 700m lige nu, men når jeg flytter til Hoffmann blir det ca.. rett utenfor udgangsdøren. 10 m måske...
Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

Western Viking

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2006 :  20:24:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWestern Viking  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWestern Viking  Svar med kopi av melding
2 minutt med bil og 6-7 minutt å gå.. Vet ikke akkurat hvor langt det er da..
<3 Western <3

Gå til toppen av siden
Side: av 9 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.67 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.