hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor langt har dere til stallen??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Hvor langt har dere til stallen??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 9

stall grønli

Skrevet - 10/09/2006 :  15:33:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er heldig ser jeg, som har 10 m å gå.. Gå til toppen av siden

Birgitte&Kongen

» VIP

Norway

Skrevet - 10/09/2006 :  22:45:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBirgitte&Kongen  Svar med kopi av melding
Bruker omlag en time med trikk/t-bane/buss (må litt bytting til for å komme seg fram med Oslo Sporveier) eller 15-20 min med bil.
Ask me no questions and I will tell you no lies

KONGEN AV LIAN <3
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 11/09/2006 :  19:10:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det siste året har jeg hatt 30min, deretter 20min (hesten bytta stall) med bil. Nå har forrige hesten flytta til Kristiansand, så jeg har funnet ny forhest som står 5-10minutters gåtur hjemmefra. Når høsten slår til og bladene faller av trærne kan jeg se stallen fra soveromsvinduet. Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 12/09/2006 :  09:39:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
30 meter
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Skogstrollet

Norway

Skrevet - 13/09/2006 :  10:48:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkogstrollet  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkogstrollet  Svar med kopi av melding
15-20 min med bil, 55 min med buss
Catharina & Svarten. Gå til toppen av siden

kine88
» VIP

Skrevet - 13/09/2006 :  22:01:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg bruker 5 min på å gå til stallen, før tok det 20 min med buss Gå til toppen av siden

Amarettoo

» VIP

Norway

Skrevet - 14/09/2006 :  15:44:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmarettoo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmarettoo  Svar med kopi av melding
Bruker ca maks 10 min på å gå til stallen;) så er heldig å ha det så nærme.. 5 min å sykle:P
YOU laugh of ME because IM different, I laugh of YOU because your all the same ! Gå til toppen av siden

Felix-gutten

» VIP

Skrevet - 14/09/2006 :  22:21:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er kanskje 2 mil eller noe sånt til stallen der Felix står :p Rundt 30 min å kjøre.. Tror ikke det går noen busser utover, kanskje, men ikke fra der jeg bor. Pleier ikke å gå dit. Nærmeste stall ligger kanskje 10 min. unna med bil. Gå til toppen av siden

Irene A

Norway

Skrevet - 17/09/2006 :  16:37:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIrene A  Svar med kopi av melding
Lengste veien jeg har hatt er 1,5 time med buss og tog. Hadde hesten der i ca 7 måneder, da orket jeg ikke mer...
Ellers har jeg hatt alt ca 10-20 min med bil. Nå står de hjemme.

Blogg: http://www.hest.no/blogg/?bid=643 Gå til toppen av siden

FightingFaceOgMarie

» VIP

Norway

Skrevet - 17/09/2006 :  16:51:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFightingFaceOgMarie  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseFightingFaceOgMarie  Svar med kopi av melding
Med den første hesten jeg hadde, brukte vi 30 min med bil. når vi flytta(her jeg bor nå) bruker vi 3 min med bil, men skal snart flytte ned på den gården han står på, så da bruker jeg under 1 min;D Hehe
Fighting Face, Fjuken, Dorada & Pocahontas <3

www.freewebs.com/mariietindlund
www.TeamAakeberg.piczo.com
Gå til toppen av siden

Golden vix
» VIP

Norway

Skrevet - 18/09/2006 :  21:26:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGolden vix  Svar med kopi av melding
Jeg har hesten min i nabo gården. Bruker 2 min å gå. Er såååå deilig altså=)
*Golden Vix, Ingen over, Ingen under* Gå til toppen av siden

spanne_tuna

» VIP

Norway

Skrevet - 25/09/2006 :  20:04:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespanne_tuna  Svar med kopi av melding
jeg har tuna veldig nærme:D tar 3min å gå og 1min å sykle. jeg har ca 400 skritt til stallen:D *telte første gang jeg gikk ditt etter at vi hadde flytta nærmere* hehe:P
*Cathrine & Spanne Tuna for alltid<3*
Gå til toppen av siden

-schnuppa-

» VIP

Skrevet - 01/10/2006 :  18:25:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bruker ca 10min med bil, men med buss kan det ta alt i fra 30min til 1,5 timer spørs hvilke busser som går og hvordan de treffer.. så må jeg gå opp en laaaaang bakke fra bussen... Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 01/10/2006 :  19:14:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
nja ikke så langt..maks 10 meter kan man vel si
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 01/10/2006 :  19:40:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Nå er stallen 15-20 minutter med bil unna og jeg har ikke bil, så er avhengig av skyss fra snille mennesker. Jeg kan ta buss, men den går sjeldent og stopper 3km fra stallen.
Gå til toppen av siden
Side: av 9 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.52 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.