hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor langt har dere til stallen??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Hvor langt har dere til stallen??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 9

Vilgot

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  14:36:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ut døra å ca 10m å gå Gå til toppen av siden

ked

Skrevet - 07/08/2006 :  14:41:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er vel en av de "litt gale" her. Har 4,5 mil til stallen. (Ja du leste riktig MIL) Bruker ca 45 min i bil. Buss går det nesten ikke herfra... Har valgt å ha hesten der, pga fasiliteter, trenere, og godt lære miljø. (Fasilitetene trenger jeg hardt når jeg er på sykehus, og der er jeg tilsammen minst to mnd i året)

Er små staller i nærområdet. Nærmeste ridehall ca 3 mil.
Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  15:07:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Stallen jeg har hesten på nå ligger bare 5 min med kjøring/buss fra meg. Deilig det.

Da jeg gikk på folkehøgskole lå stallen ca 200-300 m unna skolen. Enda deiligere.

Nå skla jeg studere og har da fått stallplass oppe i Maridalen. Så da må jeg brukte hele 15-20 min på buss en vei. Huff. Langt det, etter hva jeg er vandt med

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  17:11:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
nå er jeg så heldig å ha hestene mine hjemme,men da vi bodde i stavanger,måtte jeg først ta ferge tre kvarter,så bil 20 min..gikk noen penger med da ja..prøvde å ha ei til å ha han på halvfor,men da holdty han på å bli pølse.så dette endte brått for å si det sånn.
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

hestvika

Skrevet - 07/08/2006 :  17:47:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har nesten 5 mil 1 vei til stallen ridehesten min står på. Da må jeg kjøre opp til krysset og ta til høyre....dølahoppeføllet skal stå på en stall som det "bare" er 2,5 mil til. Da må jeg kjøre opp til krysset og til venstre...så skal jeg til begge hestene må jeg kjøre 15 mil! Bra jeg er glad i å kjøre.... Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  18:19:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
2 minutter å gå
(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  18:32:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Knappe 5 min med bil der som eg har hatt dei til no, godt over ein halvtime å gå. Dit som dei skal no til hausten er det litt kortare, ca 15 min å gå (fort), 2-3 min med bil. Har uansett ikkje tid til å gå til stallen da. Jobbar til kl 18 kvar dag, så det blir ikkje tid til mykje anna enn jobb og hest. Og no skal vi bygge hus og allting..puh!
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  18:38:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ca...5 meter fra verandatrappa...
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  22:46:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
5. min med bil/sykkel. Er vel ca. 2 km omtrent. Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  23:32:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Unnskyld meg... men dere som bruker 1 time eller mer for å komme dere i stallen, og 1 time eller mer for å komme hjem igjen:
Gjør dere noe som helst annet enn jobb/skole og hest?
Et lite regnestykke forteller meg at det ikke akkurat er mye tid og krefter igjen til å holde på med andre ting...?

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

tja. litt nervøs for vgs ja.. men joa, må jo jobbe litt i tillegg for å kunne ha ham, pluss at jeg prøver å komme meg på trening (taekwondo) et par ganger i uka.. hvordan får jeg tid? ikke spør meg, det bare funker

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 08/08/2006 :  00:28:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
5 min å kjøre bil:)
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  00:55:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Rett over gårdsplassen og inn i fjøset
Gå til toppen av siden

Vibeke & Dixie

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  20:08:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVibeke & Dixie  Send %s1% en ICQ meldingVibeke & Dixie  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVibeke & Dixie  Svar med kopi av melding
Jeg er nå så heldig at jeg har hesten min på stall bare 5 min gåtur hjemmefra på en stall som ligger ganske nærme boligfelt men allikevel landlig til. Deilig med kort avstand, så er det lettere å stikke nedom flere ganger om dagen.
Tidligere hadde jeg 30-40 min gåtur hver vei til stallen, gjennom snøstorm og regnvær, men frem må man. Hadde ikke mye i mot litt ekstra mosjon, men er nå ganske deilig å få slippe også.

*VIBO* Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 08/08/2006 :  23:41:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
stallen vi står på nå er det 15min å kjøre til.. Det funker greit det...
camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  09:58:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
^Samme her. Gå til toppen av siden
Side: av 9 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.