hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor langt har dere til stallen??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Hvor langt har dere til stallen??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 9

Tonje_

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  23:58:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Har ca 2km.. Tar meg 5-10min å sykle:) Så skal ikke klage..
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  00:47:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bruker vel 10 min med bil ;-) Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  01:01:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
ca 5 meter fra huset:)lucky mexD

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  01:14:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Har egentlig stall hjemme da,men pleier og ha den ene hesten jeg rir mest oppi en annen stall her som er 10 km herfra,10min å kjøre og 1t å sykle,noe jeg gjør svært sjeldent da;)
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 07/08/2006 :  01:42:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
15-20 minutter med bil, nøyaktig 1 time med buss (må bytte 1 gang, og da vente 15 minutter. >_>)
Kunne forsåvidt hatt hesten på ridesenteret som ligger rett nedi veien her (rogaland rideklubb), men jeg liker meg så godt der jeg er nå. ;) så.. ja.

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  02:07:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Ikke så veldig langt nei

Litt dårlig bilde, tatt av et luftbilde som er tatt over tomta her for mange år siden.

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  02:14:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Tar bortimot 10 min kjøring til stallen jeg står i nå. Sykle vet jeg ikke (aldri syklet, men en halvtime kan jeg tenke meg)...
Er flere ridesentere i under 1/2 times kjøring.

Drømmer om egen stall jeg og da
Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  03:37:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
15\18 min med bil..
-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  06:44:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ca 12 km her. Har flere staller som er nærmere, og har også stått på andre staller før, men jeg trives så godt der jeg er at jeg vil ikke bytte stall uansett. Der vi er nå er det bra for meg, og enda viktigere; det er bra for hesten. Mye utegang og god plass, og det er noe av det viktigste for min del. Og det er verdt kjøreturen, selv om jeg kan knurre litt når det er 20 minus ute og min tur til å ta morgenforingen... Morragretten, jeg...

Men jeg synes altså at god trivsel og godt miljø er såpass viktig at jeg gjerne kjører litt lengre for å få det.

Så den dagen jeg bytter stall, blir den dagen jeg kjøper min egen.

Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden

Josiva&Camilla

Skrevet - 07/08/2006 :  10:09:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bruker vel ca. 10 min med bil til stallen hesten min står på. Før bodde jeg nærmere og brukte 5 min. Nærmeste stall nå blir vel ca 3 min unna og nærmeste stall med ridehus er 5 min unna. Det kommer snart et nytt ridesenter 5 min unna. Er flere staller ikke langt unna der jeg bor... Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  10:25:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Unnskyld meg... men dere som bruker 1 time eller mer for å komme dere i stallen, og 1 time eller mer for å komme hjem igjen:
Gjør dere noe som helst annet enn jobb/skole og hest?
Et lite regnestykke forteller meg at det ikke akkurat er mye tid og krefter igjen til å holde på med andre ting...?

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Hanne_N

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  11:49:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bruker ca 10 minutter med bil. Helt grei reisevei. Er greit å ikke bruke altfor lang tid til stallen. Vil gjerne ha litt tid til andre ting også.
Mvh Hanne. Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  12:18:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det tar vell 15 min å kjøre og 45 min med bussen. Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  12:34:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
jeg har 6 km til stallen.... Skal heldigvis få gutten min hjem snart.
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  13:41:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Tar ca. 15-20 min å kjøre uten særlig trafikk. Nå om sommeren når vi må gjennom sentrum og kavet av oslo og bærumsfolk på ferie eller i rush tiden tar det plutselig sinnsykt lengre tid. Kan ta 30 min bare å komme seg gjennom det lille sentrumet våres.
Det tar kanskje 2 timer å gå, det er laaaaangt egentlig, men går fort å kjøre for det er fin langstrakt vei etter sentrum.

www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden
Side: av 9 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.