hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor langt har dere til stallen??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Hvor langt har dere til stallen??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 9

Lopke

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  20:46:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg sitter her og lurer hvor langt andre må kjøre til nermeste stall. Da tenker jeg IKKE på dere som er så heldige å ha hesten hjemme på gården hvor dere bor.

Ikke alt går helt etter mitt hode når det gjelder hestehold og boksplasser henger ikke på trærne her hvor jeg bor, så jeg tenker jo om det er mulig med andre alternativ å ha hest enn hjemme på bygda hvor jeg har 3 km til stallen idag..

Hvor langt kjører dere for en god stallplass??
Vet dere om plasser i Vindafjord?? (Nord Rogaland)

Er det bare meg som noen ganger må bite tennene sammen og irritere meg når jeg kommer hjem?

Vil ikke legge ut hvorfor ditt og datt. Dette er et lite sted...

LisaFi

Skrevet - 06/08/2006 :  20:48:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Jeg har ca fem min i bil. Lang gåtur m.ao, men jeg kjører forbi til og fra jobb alikevel, og da går det for det samme... Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  21:09:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg hadde 13 km. til stallen der Miss stod, og 4 km. til den den nærmeste stallen. Den stallen jeg sannsynligvis kommer til å bruke nå, ligger 18 km. unna.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 06/08/2006 :  21:15:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Aner ikke hvor langt det er, men bruker litt over en time hver vei med buss.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  21:18:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg bruker ca 15 min til stallen med buss. 10-15 med bil. Om det ikke går buss helt inn til stallen må jeg gå 10min ekstra. Akkuratt nå er jeg heldig å ha hestene rett utenfor døren, på sommerbeite på landet!
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  21:22:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Jeg bruker ca 5 min. i bil. Før har jeg hatt opp til 15 - 20 min. Å bite tenna sammen og irritere seg har jeg også gjort nok av ja *drømmer om egen stall...* Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  21:50:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Godt å se at det ikke er bare meg som har litt å kjøre for å komme meg til stallen..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  22:02:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
tar ca 20min å kjøre, og bruker ca 1 time med buss (elendig korrespondanse, må bytte 2 ganger, pluss 1,2km å gå fra bussen). *glede seg til å få bil*
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  22:11:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Tar i underkant av 10 min å kjøre til stallen i Trondheim. Hjemme i Sunndal tar det 5 min å sykle til stallen.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  22:29:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg brukte 30 minutter å kjøre til stallen da jeg hadde Cisco, men da jobba jeg på samme stall som han stod på, så da kjørte jeg jo til jobb, og kjørte hjem når jeg var ferdig med alt, så det var ikke så ille egentlig.

Espen står på en stall som tar 5 minutter å kjøre til, 7-8 minutter å skykle til og 20 minutter å sykle hjem (30 i denne varmen). *mumle noe om stygge oppoverbakker på vei hjem* Det er egentlig en veldig deilig vei, hadde den bare vært litt rettere..
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 06/08/2006 :  22:37:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
200 m til nærmeste stall.
1,5 km til nest nærmeste stall.

Det er sånn folk som har hestene hjemme, men også er villig til å ha flere.

Men til nærmeste ordntlig stall vet jeg ikke.. Sikkert flere mil!

Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 06/08/2006 :  22:43:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
10 minutter i bil til nærmeste ridesenter sørover (der er det jeg har hesten) og 5 minutter sør fra det, finner du enda et ridesenter, og 10 minutter sørover fra det igjen, finner du enda et!!! Og om du reiser norover fra meg, kjører du 15 minutt til det første, 10 minutter til til det neste, og 15 minutter til til det tredje. Altså har vi 6 store ridesenterer nærmest på rekke og rad, alle er egne rideklubber med volter, luftegårder og plass til fra 30 til 60 hester. 4 har også ridehall, og de to andre har planene klare. Så her er det hestemiljø!!!
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  23:07:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bruker mellom 5 og 7 minutter til stallen. Men nå som hun står på beitet bruker jeg ca 5 min tenker jeg.
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Signe-Malin

» VIP

Skrevet - 06/08/2006 :  23:07:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSigne-Malin  Svar med kopi av melding
Jeg har ca. 2 km til stallen...
Signe-Malin
Gi en hest det den trenger,
og den vil gi deg hjertet sitt til gjengjeld!

http://www.tutteliten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  23:19:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Bruker ca 8-10 min med buss hjemmefra, men fra skolen tar det ca 15-20 min? Også må jeg gå laaaang oppoverbakke som tar nesten en halvtime å gå (Jeg gidder ikke skynde meg) Hehe.. Men har sluttet der nå da=)
Savner deg Windy<'3<33 Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  23:24:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Når jeg sykler bruker jeg 25min ca, tar buss så går det vel 15min med bussbytte på stasjonen..
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden
Side: av 9 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.