hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skolestart på VGS.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Skolestart på VGS.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Bustetrollet

Skrevet - 06/08/2006 :  20:33:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå har jeg et spm. ang. det Har spurt noen venniner, men vil høre fleres meninger.

Hva er best å bruke av skrivebøker til hvert fag eller spiralhefte som man skriver i underveis, og river ut etterhvert og setter det inn i perm?

Kaanskje jeg kommer på fler spm. etter hvert.

Men, ååååh, som jeg gleder meg til å begynne på vidregående

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  20:40:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg også gleder meg! Jeg skal ha en notatbok, med mulighet for å rive ut etterhvert og sette inn i en perm. Var det jeg fikk anbefalt av søskenbarnet mitt, som er ett år eldre :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  20:54:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Eg har kjøpt notatblokk, fire spiralhefter og ei spiralhefte-bok (ein str mindre enn spiralhefte). Trur eg skal halde meg til spiralhefte, i og med at eg skal gå Media, er vel det enklast
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  20:58:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Sprialhefter med mulighet for å dra ut. Å sette det inn i perm er vel egentlig ganske unødvendig.. Jeg hadde bare sprialhefter som jeg tok vare på. Blei ganske systematisk det og :) Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  21:08:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
å hælle...Ikke si dere har begynt å kjøpe KLADDEBØKER enda???
Jeg som ikke har funnet hybel en gang=S=S Ikke stress meg sånn da=/

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  21:11:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte ferdig mitt utstyr i juni jeg :P hehe
www.hestene.no Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 06/08/2006 :  21:20:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Da jeg gikk på videregående, brukt jeg bøker med ark til å rive ut. Hadde en ringperm i skapet mitt på skolen som jeg puttet alle notatene og ark jeg fikk utdelt inn, med forskjellige faner til hvert ark.
Nå noterer jeg kun på laptop og hadde begynt å grine om jeg hadde måttet notere for hånd igjen. Det som er så fint med videregående er at man kan bruke laptop hvis man vil. (de fleste skoler i hvert fall)

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  21:21:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Va ferdi for ei veke sidan, då kjøpte eg alt på ein dag.
Men skulebøker og PC, det har eg ikkje. Men det er ikkje noko stress det heller, for bokhandlaren får ikkje inn bøkene før skulestart, og me har ikkje fått vite eksakt kva PC-en må ha, så..

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  21:21:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke tenkt på det engang, men regner med det blir spiralhefte.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  21:25:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Hanniball

Ta det helt med ro, jeg er heller ikke begynt

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 06/08/2006 :  21:46:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av KrillOgJivi

Ikke jeg heller, men regner med at det blir mye notering og skriving på mac for min del. Har en egen bærbar + kommer til å få en av skolen :)

(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  21:53:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Brukte aldri skrivebøker. Skriblet ting ned i spiralblokk, innleveringsoppgaver ble skrevet på pc.
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  22:04:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Jeg har brukt spiralhefte med mulighet for å rive ut ark og sette inn i ringperm. Men i de største fagene, så pleier jeg å ha egne kladdebøker. Mye bedre å ha alt samlet på et sted der. Dette med spiralhefter og perm-greier sklir som regel litt ut etter ei stund, og siste halvår har man plutselig veldig få ark i permen ;)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  22:28:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av KrillOgJivi

Ikke jeg heller, men regner med at det blir mye notering og skriving på mac for min del. Har en egen bærbar + kommer til å få en av skolen :)

Opprinnelig postet av Line Kristine

Bra å se det er flere mac-brukere her!

Jeg har heller ikke forberedt eller kjøpt inn noe, vet ikke hva jeg trenger engang. Håper man ikke trenger det første skoledagen, da bør jeg ta meg sammen å komme meg til butikken. Skal bli gøy å begynne på videregående, men litt skummelt også. Ny klasse, nye folk. Jeg har jo gått i klasse med så å si de samme i 10 år! Gikk i barnehage med de fleste også, så det kan bli spennende å komme inn i ett nytt miljø. Skal begynner på Jordbruksskole på hestelinje.

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  22:39:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Spennende ja.. Sier dere.. Jeg flytter til langt pokker i vold hvor jeg ikke kjenner noen, og skal begynne på høgskule (som de sier der borte/oppe).
Jeg har iallefall fått hybel da. Også har jeg ordna lappetopp! Men guri så interessant det blir å flytte! Og skremmende.. Wææ..

Neimenfysjda, dette var OT..

Redigert av - Ragnhild E den 06/08/2006 22:39:40 Gå til toppen av siden

Mie&Joy

» VIP

Skrevet - 06/08/2006 :  22:53:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMie&Joy  Svar med kopi av melding
hehe, ingen vits i å kjøpe ferdig alt enda da! tror omtrent alle skoler får fri halve dagen for å kjøpe skolebøker og sånn....

men ON TOPIC igjen;).. Det desidert beste er faktisk å kjøpe EN bok med skiller til fagene.. sånn stor kladdebok liksom...

kjøper dere en notatbok til hvert fag, så kan jeg garantere at dere blander og skriver i alle bøkene, og når du kommer til prøve, så har du plutselig ingen notater å lese på! hehe... og hvis du skal sette inn i perm... så skjer ikke det hehe...
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.