hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Spesiell ting om deg?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Spesiell ting om deg?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

MadlaogRauen

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  19:34:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadlaogRauen  Svar med kopi av melding
Nå er det da en diskusjon om ting som er spesielt ved hestene deres.
Tenkte vi kunne ha det om oss mennesker og jeg ;)

Jeg har øyne som skifter farge mellom blå, grå og grønn. Og blandingfarger.
Det er ikke bare når jeg skifter humør at det skiftes..
Men vet at øynene mine blir veldig dyp litt mørk blå når jeg griner ;p

Ælska dåkker
Himmelbjør Tora
Texas Rauen
Madlavinnen
Vinella

Linda B.

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  21:30:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Hm, tja. Noen ville vel sagt at jeg er unormalt glad i poteter! Poteter er sinnsykt godt, kan spise i det uendelige Nam-nam-nam. Kanskje ikke noe spesielt ved selve meg, heller noe med smaken. Men samme det, eneste jeg kom på i farta
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  22:04:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Hmm.. Kanskje? Jeg blir ganske fort sint da, om noen gjør mine venner noe. Folk sier at øynene mine blir helt svarte på ett blunk, så pupillene mine vokser ihvertfall ENORMT når jeg er sint.. Hehe..
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  22:07:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Hmm, jeg har tre smilehull, og en malingsflekk på øyet, teller det?? Begge er fra ulykker i barnehagen, mamma har begynt å tvile litt på hvordan sikkerhetsrutinene var der;p

Også har jeg fått høre at jeg er veldig blid; så og si aldri sur eller sint...men egentlig litt vanskelig å komme på spesielle ting om seg selv, enklere om andre..
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  22:10:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ehm... Jeg sier "Erj" når jeg skal si R...

Kommer ikke på noe mer

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  22:12:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
En malingsflekk på øyet?? hjelpes :S

Jeg har også fått høre at jeg alltid er blid uansett.. Kan være litt irriterende til tider da, for med en gang jeg ikke smiler eller er i godt humør, så tror folk det er no gæli, bah..

Også er jeg ekspert på å skade meg sjøl, har arr overalt:P Det verste/styggeste arret er vel det jeg har på håndbaken etter at jeg hogga meg sjøl med øks og måtte sy tre sting ;S

Også sier folk at jeg har "uvanlig" store muskler i overarma til å være jente;)

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 30/07/2006 :  22:24:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette var egentlig en hemmelighet, så ikke si det til noen, men det som er spesielt med meg, er at det er egentlig jeg som er Catwoman

Ellers så ser det ut som om jeg prater etter at jeg har sluttet å snakke=P

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  22:32:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
-Eg har eit smilehol, på venstre side
-Elles så får eg blå auge når eg har sminke eller grin, og grå uten sminke/når eg er trøtt, osv. (Har eigentleg blå/grå auge ja) hehe.
-Og eg har arva det typiske "Brungots-temperamanget", hehe.
-Knekk fingrar, kne (jupp, går det også), nakken og ryggen om eg har vondt i den. Folk hatar at eg gjer det, men må berre. (kvar gong eg knakk fingrane i klasserommet, og det var stille, så begynnte nesten alle andre i klassa å gjere det same). hehe

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Redigert av - Ann_Lajla den 31/07/2006 12:49:21 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  22:33:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Ellers så ser det ut som om jeg prater etter at jeg har sluttet å snakke=P

Opprinnelig postet av Maxi&Mathilde

Det gjorde x-en min og.. tror han gjentok ordene inni hodet med munnbevegelser etter setningen.. er det noe slikt?

Øynene mine blir grønne når jeg gråter. Ellers er de grønn/brune.
Når jeg blir skikkelig ivrig kan jeg begynne å stamme :)

Og så elsker jeg og spise og røyke i senga.. Gjør det kun i DK, for samboeren hater slikt..

(og så sitter jeg av og til å skriver på mixen mens jeg sitter på do )
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  23:07:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

(og så sitter jeg av og til å skriver på mixen mens jeg sitter på do )

Opprinnelig postet av Lopke

Å FY nå lo jeg! Den var tidig:P Skrev du det når du satt på do??:P

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  23:13:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei nå sitter jeg i leiligheten i DK.. men gjør mye rart når jeg sitter på do.. Snakker med Torhild, skriver på Mix, røyker og lester hesteblad..
*jepp så lenge sitter jeg*
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  23:16:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er allergisk mot røyk
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 30/07/2006 :  23:41:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Jeg drømmer om å kunne drive min egen lille stall med liten, GOOOD rideskole, om det skulle dukke opp en haug med penger så jeg kan kjøpe småbruk, hester og sånn.... Gå til toppen av siden

lovise_felex

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  00:04:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelovise_felex  Send %s1% en ICQ meldinglovise_felex  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselovise_felex  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg drømmer om å kunne drive min egen lille stall med liten, GOOOD rideskole, om det skulle dukke opp en haug med penger så jeg kan kjøpe småbruk, hester og sånn....

Opprinnelig postet av LisaFi

sånne drømmer har vell veldi mange hihi

<3 Vetle Felex <3 min lille klomp =D Gå til toppen av siden

Reaper

Skrevet - 31/07/2006 :  00:48:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har militærgrønne øyne=P

Og jeg er alle gutters skrekk når jeg er forbanna!

også har jeg hørt at jeg er ganske sterk til å være jente. Hehe
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  00:51:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
- Jeg har en gul ring rundt pupillen min på ene øye:p

- Får høre at jeg alltid er like blid, men er slik at jeg blir sjeldent sint, men når jeg først blir det, blir jeg det til gangs.

- Jeg har å den drømmen om å drive egen gård, som går i oppfyllelse om noen år, siden jeg har vært heldig å funnet en odelsgutt, med stall på gården=)

- Er ei typisk guttejente, med lort under negla, og som har like stor lidenskap for bil som for hest (nesten)

- Å så har jeg en tedens til å sitte å lese historie for gøy, elsker historie=)

Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.52 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.