hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Spesiell ting om deg?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Spesiell ting om deg?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  02:57:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
- øynene mine er mørkeblå ytterst, knallblå i midten og har en lyseblå ring rundt pupillen.

- har over 200 føflekker.. :P

-Marte Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  03:15:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
-Jeg har 2 føflekker, en på leggen og en bitte liten en i handen.
-Jeg elsker penger!
-Jeg sier alltid "ååh?".
-Knekker nakken i sjul, desverre.
-Hater skittent hår!
-Må rette alle skrivefeil jeg selv har begått.

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm!
Redigert av - Torpedo den 31/07/2006 04:08:44 Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 31/07/2006 :  11:40:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Ellers så ser det ut som om jeg prater etter at jeg har sluttet å snakke=P

Opprinnelig postet av Maxi&Mathilde

Det gjorde x-en min og.. tror han gjentok ordene inni hodet med munnbevegelser etter setningen.. er det noe slikt?

Opprinnelig postet av Lopke

Jeg gjør det uten at jeg er klar over det=P. Vennene mine sa det til meg en dag, at jeg gjorde det=P

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  12:16:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Ser mest på det høyre øyet, så det er alltid mer åpent enn det venstre når jeg smiler. Ser det veldig godt på bilder ;) Er helt skeiv.

Gidder sjeldent ikke å skrive "jeg" foran setningen, som dere ser. Begynner rett på verbet.

Begynner alltid å grine når jeg blir skikkelig forbanna. Da svekkes effekten litt for å si det sånn, hehe. Så prøver å være så lite sint som mulig. Så jeg har fått en del "vettuka Eva, eg har aldri sett deg sur, eg!"

Og i den forbindelse, siden jeg aldri blir skikkelig sint, blir folk ganske forskrekka når jeg blir liksom-sint, ala "EEEY" til hest som tøffer seg. Hehe.

Også har jeg kjempesvake armer. Tror jeg mangler ett eller annet der inne, for de er jo helt ubrukelige.

Er veldig sær i matveien. Liker ikke kjøtt, fisk, poteter, pasta, ris, kokte grønnsaker osv.

Peprer alltid salte potetskruer. Når Maarud er så teite at de slutter å lage potetskruer med salt og pepper, får man pepre de selv da.

Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 31/07/2006 :  12:31:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Eva, hva SPISER du, da? brød? ;) Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  12:51:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hm, tja. Noen ville vel sagt at jeg er unormalt glad i poteter! Poteter er sinnsykt godt, kan spise i det uendelige Nam-nam-nam. Kanskje ikke noe spesielt ved selve meg, heller noe med smaken. Men samme det, eneste jeg kom på i farta

Opprinnelig postet av Linda B.

Det er bra det ikke bare er meg. Jeg ELSKER poteter;)

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  13:33:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Eva, hva SPISER du, da? brød? ;)

Ja, går i brødmat, korn- og melkeprodukter, samt frukt og rå grønnsaker. Og sjokolade og chips og sånne usunne ting.

Det er sikkert en sammenheng mellom lite proteinrik mat og ubrukelige armer. Selv om det må være en seletiv variant siden resten av kroppen fungerer helt fint.

Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  13:40:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Jeg rir i skjørt.
Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 31/07/2006 :  13:42:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Jeg har ganske knall/lyse blå øyne. eller som jeg ofte hører:
-dææven de skumle øyan du har!!! (hva skal man tenke når man hører slikt?)
De er veldig hendige i diskusjoner, de blir visstnok en smule intense sier folk. hehe

Er veldig lite opptatt av hva folk synes om meg, og om hvordan jeg lever mitt liv.

Har enten veeldig store lårmuskler, eller store fettlager i låra, for de passer ikke til resten av kroppen!

Elsker brokkoli!

Har et enormt pengeforbruk, uten at jeg aner hva pengene går til

Edit for å legge til en:
Setter ofte dyr foran mennesker/meg selv. Jeg er ganske spesiell med hvordan jeg forholder meg til dyr rundt meg. Nærmere forklaring får vi ta en annen gang

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det.
Redigert av - carambee den 31/07/2006 13:44:54 Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  13:51:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
(og så sitter jeg av og til å skriver på mixen mens jeg sitter på do )

Opprinnelig postet av Lopke

*LER*

Det er vel ingen spesielle ting ved meg trur jeg, ikke no som er verdt å nevne

Redigert av - SkyggenogCo den 31/07/2006 13:53:18 Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 31/07/2006 :  13:52:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ehm... Jeg sier "Erj" når jeg skal si R...
Opprinnelig postet av MajaPeWs

Det sier jeg også. Klarer liksom ikke å få til den Rrrr lyden.

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  15:37:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
En malingsflekk på øyet?? hjelpes :S
Opprinnelig postet av Wenche=)

Hehe, den er liten og hvit da, så den vises kun hvis jeg griner og ser opp:p
But still..
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  15:38:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
En malingsflekk på øyet?? hjelpes :S
Opprinnelig postet av Wenche=)

Hehe, den er liten og hvit da, så den vises kun hvis jeg griner og ser opp:p
Visste faktisk ikke om den før på ungdomsskolen en gang..but still:p
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2006 :  16:53:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
- tja.. Alle nevner øynene sine? Mine er ganske lyseblå, med tydelig mørk ring rundt, exen min syns jeg har ulveøyne. (men jeg mangler et par nyanser lysere for å nå det vil jeg nå si..)

- jeg mister taleevnen når jeg drikker litt for mye sprit, klarer bare å "bable" ord som ingen forstår.. Kanskje det er et nytt språk?

- elsker å utforske og prøve nye ting, alt annet er bare kjedelig syns jeg.

- jeg er verdens hissigste person bak rattet, særlig hvis det er tyske turister foran meg, og gamle folk som "søndagsskjører".. Da er det fram med fingeren! ellers er jeg veeeldig flink til å ta veldig på vei for små ting, en super følsom person med andre ord! Har noen fantastiske humørsvingninger innimellom også!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 31/07/2006 :  17:39:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
spesielt med meg....må være

*høyrøsta da jeg ikke bør være det..
*har et "hull i ryggen", på str med ett knappenålshode, ca 0.1 dypt. fødselsmerke... veldig snodig..
*fort brå sint
*en person som prøver å være hyggelig mot andre til en hver tid....

Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.