hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor holder du til?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Hvor holder du til?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Lyngen

Skrevet - 09/08/2006 :  13:58:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi holder til på Stall Aschehoug, Aschehoug gård på Vinterbro(like ved Tusenfryd). Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  17:52:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har hesten min på Epona ryttersenter uttforbi Kristiansand. Kjempe fint sted å ha hest hvis man vil satse seriøst på ridningen

Opprinnelig postet av ked

Har du hesten din der? Kjenner du noen av skolehestene? Vet du hvem Puff, Alfred, Pitou, Aslan, Fernando og Timian er?!? Vet at Puffen min står ikke der lenger.. ='( Vet du åssen de har det??

Selv har jeg ridd noen år på Stall Storemark ( Der hestene overfor kommer fra) Og nå rir jeg på Valstad Gård i Sylling

Savner deg Windy<'3<33
Redigert av - Wiindy den 11/08/2006 17:54:02 Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  20:25:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Vet hvem Silver er jeg. Vet du hvem det er?
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Julie_Satelitt

Skrevet - 11/08/2006 :  21:58:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Holder til på Kirksæthers rideskole i Vestfossen:) Skal også ha forhesten min oppstallet der nå. Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  22:25:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vet hvem Silver er jeg. Vet du hvem det er?

Opprinnelig postet av Roxy_Gulle

Spør du meg? Vet om en Silver jeg, hvis det var meg du spørte, han står på Hajum.

Savner deg Windy<'3<33 Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  22:59:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesten min bor i klubbstallen til Skedsmo rideklubb på Sørum Fritidsgårs, Lillestrøm.. Når det kommer til rideskoler har jeg liten erfaring, Syversætre Gård (ett kurs) og Stall M (et halvår i oppstartfasen dems) begge på Flisa..
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  23:20:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
Lukas står på Tangen Gård i Sørkedalen (oslo). Beste stallen i verden - for oss iallfall! Når jeg er på ferie i fine sydenland, er det jo supert - men det er ikke det samme som tangen finere sted om sommeren finnes ikke!
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

absinthe

» VIP

Skrevet - 12/08/2006 :  17:25:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideabsinthe  Svar med kopi av melding
privatstall, hehe... vi bygger en stall med seks bokser for øyeblikket...
tar kurs og timer på epona

www.serox1983.piczo.com Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  00:46:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg rir på melsom og har hestene hjemme i stallen;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 14/08/2006 :  12:13:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Aldri ridd fast på en ekte rideskole jeg
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

aspøylisa

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  20:02:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideaspøylisa  Svar med kopi av melding
Eg har hesten min, heima! rett me Bersagel i Rogaland... i vinter håbe eg me ska få te å reisa å trena på Riska...
ta en kikk på min vip...! Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2006 :  20:12:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Red på tasta i rundt 4 år, så på rogaland der jeg hadde tidligere hest oppstallet, rundt 6 år. Med nye hesten står jeg nå oppstallet ikke langt fra revheimstallen på Sunde, Stall Janita.

*stavanger-Rogaland*

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

*Athea & Amadeus*

» VIP

Skrevet - 22/08/2006 :  20:39:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hauger Gård:D
hehe.. bare bÆst assa:P
klem
Gå til toppen av siden

DeeDee

» VIP

Skrevet - 29/08/2006 :  13:57:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Står på en privatstall rett ved Stall Moldegaard,som ligger i Os utenfor Bergen.Så eg bruker hallen og ridebanen der.Kjempegreit å ha tilgang til anlegget,stor og fin ridehall og bane..
Pleier også å ri for trener som er tilknyttet til Moldegaard.
Gå til toppen av siden

-Silver

» VIP

Skrevet - 29/08/2006 :  14:07:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Silver  Svar med kopi av melding
Har hesten min på Sola, Hålandsmarka i Rogaland. Tidligere hadde jeg ham på Bønes i Bergen.
Let freedom ride... Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.