hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor holder du til?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Hvor holder du til?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  19:09:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Fant ingen emner om dette så: Hvor rir du til vanlig og hvor har du hesten(e) dine oppstallet?

Akkurat nå vet jeg ikke hvor jeg skal begynne og ri. Red på Rennesøy Hestesenter før. Kanskje på Randaberg hvis ikke Sola eller Rogaland. Hestene står hjemme på Rennesøy

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  19:14:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har ridd mange ulike steder, men det siste stedet jeg holdt til, var Sørems stallen. Gamlemerra stod på privatstall, det samme har alle fòrhestene unntatt en gjort, og han stod på stall Jotunheimen, i regi av Jotunheimen travlag.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  19:32:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Ridde på kalvatræ jeg(Os køyre- og rideklubb).
Har vært i mange staller gjennom de fem årene mine, så gidder ikke ramse opp alle:P Men nå er jeg på Stall Bøe:-)

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  19:35:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Har for tiden hesten min oppstallet på Tasta i Stavanger. Trente sprang på Rogaland før, men skal bytte til Soma etter planene;) Gå til toppen av siden

Kristin_og_Tiril

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  19:44:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristin_og_Tiril  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristin_og_Tiril  Svar med kopi av melding
Jeg har hesten min hjemme =) sammen med 4 andre hester vi har på gården..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=1127

- de som sier at lykke ikke kan kjøpes for penger,har aldri hatt hest
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  19:51:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Atlungstad Hestesportsenter ved Hamar
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  19:52:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Har mine rideskole erfaringer fra Epona og Roligheten Ridesenter i Bergen. Mener det er den beste rideskolen i Bergen, lærte utrolig mye. Var ett flott miljø også!
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  20:29:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har for tiden hesten min oppstallet på Tasta i Stavanger. Trente sprang på Rogaland før, men skal bytte til Soma etter planene;)

Opprinnelig postet av Svalgårds-Cheri

Soma må jo være den fineste stallen i Rogaland! Den er sååå fin! Der vil jeg også ri!

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 07/08/2006 :  01:45:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har hesten på/trener på/holder til på Sola Hestesenter som ligger i Rogaland, jeg. =] Fin plass, kan ikke tenke meg å bytte.
- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

ked

Skrevet - 07/08/2006 :  14:47:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har hesten min på Epona ryttersenter uttforbi Kristiansand. Kjempe fint sted å ha hest hvis man vil satse seriøst på ridningen Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  15:12:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Har ridd på Hasle Ridesenter og Nesodden Ridesenter, begge er her på Nesodden.

Ellers har jeg hatt hester på Veum Gård og Stall MC (privatstaller)..

1.sept flytter gampen opp til Hauger Gård i Maridalen

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  16:42:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Hm...Jeg re på stall Eftedal,der jeg re salgsponnier/hester og hadde en masse hester på helfor. Så bygde vi egen stall når jeg fikk egen hest.Vi er nermeste nabo til stall Eftedal.Padockene våre ligger "vegg i vegg" med padockene og ridebanen til stall Eftedal,så jeg kan vel si at jeg fortsatt hører til der.
Men om to uker flytter jeg til Melsom=D

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

malinas

Skrevet - 07/08/2006 :  20:17:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg rir på Steinkjer Hestesenter;)

Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  11:55:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Har ridd på Grorud Gård og hestene mine står på Stall Hesby.
www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

ingahelene

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  19:41:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseingahelene  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ridde på kalvatræ jeg(Os køyre- og rideklubb).
Har vært i mange staller gjennom de fem årene mine, så gidder ikke ramse opp alle:P Men nå er jeg på Stall Bøe:-)

Opprinnelig postet av KrillOgJivi

Klubben heter Lysefjorden ride- og kjøreklubb, og selve senteret heter Os Hestesportsenter. Bare en ørliten rettelse her.. Hehe

Det er altså der jeg holder til også, men jeg har ikke egen hest da..
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  00:22:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har hest på Øvre Trana gård på Steinkjer. Flytter til Torhus om 19 dager *gleder meg*

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.55 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.