hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Longering på 2 liner
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Longering på 2 liner
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  22:12:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Hva mener dere om longering på to liner?
Hva foretrekker dere, en eller to liner? Hvorfor, hvorfor ikke?

Selv har jeg alltid longert på en, før jeg nå i våres prøvde meg ordentlig med to liner. Har aldri lært det, så har måttet lære av meg selv. I begynnelsen gikk hesten min noe imot, men nå, etter mye trening søker han ned.

Jeg personlig longerer nå alltid på to liner om hesten skla jobbe (om jeg bare skal ta en rask longeringsøkt longerer jeg bare på en line med grima). Men jeg synes det er lettere for hesten å søke ned (enn med innspenningstøyler), og det er lettere å få hesten til å bøye seg. Dessuten synes det er mye lettere å holde hesten i riktig form når vi også går rett fram og ikke bare på volter.

Så, har dere noen erfaringer med longering på 2 liner?

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ?

Torpedo

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  22:25:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg liker best å bruke 2 liner, føler jeg får mer kontakt med hesten og klarer lettere å jobbe skikkelig med den!
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  22:25:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
er en laaang tråd om emnet alerede:P
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  22:32:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Uups.. Skal bruke søkefunksjonen neste gang
Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  19:20:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg foretrekker 2 liner, helt klart, men som nevnt over her finnes det allerede en tråd om dette Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.