hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bucas modeller
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Bucas modeller
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Mie Ulrika

Skrevet - 04/08/2006 :  12:09:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva er forskjellen på Bucas Irish turnout light full neck og Bucas Power turnout light high neck

For meg ser de helt like ut bortsett fra fargen.... og prisen!

Noen som har Irishen, og er dere fornøyd med den?

A life lived in fear is a life half lived

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  13:17:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
tror full neck går helt opp til ørene og high nack neck bare går litt oppover halsen.
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 04/08/2006 :  13:25:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke i følge bildene! Der går halsen på begge opp til ørene!
A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  16:06:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
hmm...Tror jeg har det ene...om jeg ikke tar helt feil...det tykkeste...hvor mye koster de da?
www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 04/08/2006 :  16:46:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bucas Power er kvalitet, Irish er billig-utgaven av Bucas!!! Jeg har begge, og de kan ikke sammenlignes engang!!!
Gå til toppen av siden

richrobin

Skrevet - 04/08/2006 :  19:06:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg er helt enig med Torhild! Dersom man trenger et reserve-dekken som ikke brukes hver dag, kan en godt investere i dekken fra Irish-serien. Men de har etter min mening ikke tilstrekkelig god kvalitet til at de tåler daglig bruk i åresvis, som de andre dekkenene. Men dersom en syntes det er kjipt å bruke 2-3000 på et dekken, kan en heller kjøpe Irish og heller kjøpe nytt når det trengs.

Husk at Bucas ikke er no dritt, og de er redd for ryktet sitt - så de vil aldri sette navnet sitt på dekken med dårlig kvalitet. Det kan jo egnetlig sammenlignes med Horsewear-produkter - der Rambo er det aller beste, mens Amigo er "billig-utgaven", men samtidig mer enn bra nok!

Jeg hadde Irish Tourn Out light til hesten min, suverent vår/sommer/høst- regndekken! Og hadde jeg hatt hest i dag, hadde jeg ikke tvilt 1 sekund på å kjøpe Irish Tourn Out Winter til kommende vinter! Kan jo ha evn ha et dekken utenpå! Liker virkelig dette dekkenet, passe tykt, ikke til de aller kaldeste dagene, men og mykt - dyneaktig =)

Lykke til da dere, som fremdeles kjøper dekken...
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 04/08/2006 :  19:31:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Der satte du ord på hva jeg mente richrobin!
Gå til toppen av siden

Chenok

» VIP

Skrevet - 05/08/2006 :  10:25:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har et irish turnout light (uten hals) til bruk på forholdsvis varme dager. veldig fornøyd med mitt, men bucas power er nok enda bedre kvalitet ja :D Gå til toppen av siden

Milda+Tilla

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  12:35:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMilda+Tilla  Svar med kopi av melding
Hvordan er bucas og horseware i passformen? Har en kaldblods med lite bryst, så de fleste dekkenene blir for store der. Og da sklir de bakover og gnager:( Vil ha et dekken som PASSER! Passer disse dekkenene til hester med smalt bryst?

MVH Milda Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  05:17:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har Bucas-regndekken til begge hestene, og jeg er jo kjempefornøyd med dem, stort sett, veldig solide og alt det der. Men den ene hesten har veldig smal forpart, og jeg synes de ligger dårlig på ham, blir alt for store foran. Men nå må jeg jo ærlig innrømme at siden begge dekknene er gamle (det ene har fulgt gamlefar i alle år, og de to andre er kjøpt brukt) så aner jeg ikke hvilken modell det er...

Så dersom noen har tips om dekken som passer til SMALbrystede hester, mottas de med STOR takk!

Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  09:27:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Horseware!!Flott passform!!
Men jeg synes nesten det ser ut til at Amigo modellen dems er litt smalere forran enn rhino og rambo?
Selv har jeg bare horseware hvertfall;) Men man må betale for kvalitet=)
Litt OT dette egentlig...

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.