hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hva er så spesiellt med dyòn ?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 hva er så spesiellt med dyòn ?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

smulemor

Skrevet - 03/08/2006 :  00:16:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
har sittet og snoket en del på bukefalos og der ser jeg til stadighet et merke som heter Dyòn bli rost opp i skyene.
har tittet litt på det selv, bare bilder dog men alikevel... hvordan kan de forsvare prisen ?
og hva er så bra med dette merket ?

badminton
» VIP

Skrevet - 03/08/2006 :  00:23:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
chapsene er veldig gode å ri med.. leggene sitter bom på plass
god kvalitet på de å du kan ri høøye klasser med dem... :P
jeg ikke erfaring med dekken osv
men de har jo et nyydelig design... ohhh

Le godt så lenge du lever, for du lever godt så lenge du ler... Gå til toppen av siden

Chenok

» VIP

Skrevet - 03/08/2006 :  00:37:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
hodelaget som jeg bruker på stevner er fra dyòn. veldig god kvalitet, enkelt og elegant design. er vel ikke noe mer spesielt med dette merket enn ved feks HG (herve godignon), kieffer, eller prestige.
dyòn er heller ikke det dyreste som er å få kjøpt!
Gå til toppen av siden

Ozzy&Kristina

» VIP

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  00:58:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOzzy&Kristina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOzzy&Kristina  Svar med kopi av melding
Kvaliteten er god, og produktene (både hodelag, grimer, chaps, dekken osv osv) er pene, utrolig lekkert design. Men mange bruker ofte disse tingene bare på stevner o.l, pga prisen. Ikke akkurat noe man vil slite ut til hverdags kanskje.
"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow." Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  01:19:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

god kvalitet på de å du kan ri høøye klasser med dem... :P

Opprinnelig postet av badminton

<ironi>Shitass, jeg som hadde tenkt å avansere opp i klassene med horze-chapsene mine. Men nå vet jeg iallfall at jeg må ha et dyrt og fancy merke for å ri høye klasser .. Og jeg som alltid troddet det var -ridningen- som var det viktigste, da.. </ironi> :-P
Gå til toppen av siden

smulemor

Skrevet - 03/08/2006 :  23:10:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
noen som har linker til sider de selger dette utstyret ? har forsøkt å google litt men finner ikke hesteutstyr under det navnet. Gå til toppen av siden

Chenok

» VIP

Skrevet - 03/08/2006 :  23:17:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe, ja den kommentaren om at man kan ri høye klasser med dyòn-chaps var jo genial!

satser på at det ikke er chapsene alene som gjør underverker? må kanskje ha hele kolleksjonen da eller? jo mer ting jo høyere klasser?? :D
Gå til toppen av siden

badminton
» VIP

Skrevet - 04/08/2006 :  00:29:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja.. med dyon utstyret kan man bare sette seg på å ri de stoore klassene uansett niva fra før ;P

det kom litt feil ut...
ikke sånn ment ;D

det jeg egentlig mente, var at de chapsene har du lov å ri med i de høye klassene fordi glide¨låsen er bak...
de chapsene med glidelås på siden, har man ikke lov å starte D stevner og oppover med...

noen som forstod bedre??

Le godt så lenge du lever, for du lever godt så lenge du ler... Gå til toppen av siden

normanlic
» VIP

Skrevet - 04/08/2006 :  14:14:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
tingene er jo nydelige!! og du får virkelig det du betaler for, og mye mer.. Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  18:07:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
noen som har link til butikker som fører dette merket? morsomt å sikle etter stevneutstyr selv om jeg ikke starter=P

Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  18:10:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Er det et dyrt merke?
www.hestene.no Gå til toppen av siden

normanlic
» VIP

Skrevet - 04/08/2006 :  21:07:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
hodelagene koster fra ca 1700kr og oppover til 3-400 kr.
bla. svenske www.equinet.se fører det, og norske www.kjeledeggen.no
Gå til toppen av siden

smulemor

Skrevet - 05/08/2006 :  02:56:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
aha... de går under navnet "equalityline" her... men finner fortsatt ikke dekken ? Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  10:10:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
De selger dekken på kjeledeggen vet jeg,men de har de ikke på sidene sine...synes de ulldekknene er fantastisk fine<3<3
www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

smulemor

Skrevet - 05/08/2006 :  12:01:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
De selger dekken på kjeledeggen vet jeg,men de har de ikke på sidene sine...synes de ulldekknene er fantastisk fine<3<3

Opprinnelig postet av Hanniball

så irriterende at de ikke har de på sidene da ?
Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  14:03:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Hvis det går under equiline i Norge, så er det jo ikke dyrt i forhold til noen andre merker? da er det jo gjennomsnittlig pris på det meste
Ikke forvent at ting detter ned i fanget ditt. Hvis du jobber for det vil du bli overrasket over hvilke muligheter du får! Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.